تهران شهرک صنعتی چهاردانگه

RAYAMOVALLED@GMAIL.IR

اکچویتور دیزل ژنراتور ACTUATOR ژنراتور نمایندگی فروش

شرکت رایا مولد در زمینه فروش قطعات دیزل ژنراتور همچون اکچویتور دیزل ژنراتور و سایر متعلقات مربوط به دیزل ژنراتور به مشتریان گرامی اعلام میدارد لذا در صورت نیاز به اکچویتور  GAC ژنراتور یا ACTUATOR ژنراتور  ( محرک سوخت ژنراتور  ) با کارشناسان شرکت رایا مولد ارتباط برقرار نمایید.

مشخصات مطرح ترین اکچویتور ژنراتور موجود

اکچویتور دیزل ژنراتور ADC120

محرک الکتریکی سری 120 خروجی دوار ، گشتاور خطی ، سروو متناسب ، این محرک الکترومکانیکی است .معمولاً به عنوان یک دستگاه موقعیت یابی کنترل سوخت موتور استفاده می شود. هنگامی که فعال کننده خاموش می شود ، محرک به وضعیت خاموش شدن سوخت می رسد. این طرح آخرین عملیات را ترکیب می کند ،

استفاده از چند ولتاژ ، زاویه چرخش گسترده تر و قابلیت اطمینان اثبات شده محرک سوخت دیزل ژنراتور می توانند مستقیماً در 12 و 24 ولت کار کنند.

سرعت عملکرد این محرک معمولاً سریعتر از محرک های رقابتی است ، بنابراین ثبات بیشتری را ایجاد می کند

واکنش سریع به شرایط گذرا برنامه های کاربردی شامل بیشتر پمپ های بلوک ، با یا بدون فرمان مکانیکی ،پمپ های نوع توزیع کننده و موتورهای کوچک زاویه گسترده چرخش کاربرد را گسترش می دهد.

 

ACTUATOR ژنراتور کامینزی 348326

این محرک سوخت دیزل ژنراتور نیز همچون GAC  دارای مولتاژ 12 و 24 ولت تقسیم بندی شده و قابلیت نصب بر روی دیزل ژنراتور کامینز سری NT و VT وkt  و غیر می باشد. پارتنامبر اکچویتور دیزل ژنراتور کامینز 3408326 -3408324 می باشد. از دیگر مشخصات این محرک سوخت می توان به توضیحات: محرک داخلی 3408326 ارائه شده به شرح زیر هسته پمپ PT) 3408326: نام: محرک مدل: 3408326 نوع: به طور معمول بسته، بیش از 300 ~800KW EFC سازگار: 3062322 ژنراتور قابل اجرا: KTA50 KTA38 K19 NTA855 ویژه برای پمپ PT پاسخگو: 23 درجه مدل نصب داخلی ولتاژ امتیاز: 24 ولت زمان پاسخگویی: 20 میلی‌ثانیه وزن: 6 کیلو گرم برای محیطی که به طور مکرر کار می‌کند به 0 تغییر می‌کند. 3408326 قابل اجرا برای مجموعه ژنراتور 300 ~ 800 کیلو وات، کار با کنترلر معمولی بسته وزن بسته: 1.0 کیلوگرم اندازه بسته: 11.0 * 11.0 * 12.0 سانتی متر (4.3 * 4.3 * 4.7 اینچ) می توان نام برد.

اکچویتور دیزل ژنراتور ADC225

کاربرد گسترده محرک سوخت ژنراتور 225 : محرک 12 ولت / 24 ولت ADC225 به طور گسترده در ژنراتورهای مختلف با عملکرد بالا استفاده می شود و برای تحقق گاورنر الکترونیکی عالی است.
 جمع و جور و کوچک: محرک 12 ولت / 24 ولت ADC225 اندازه کوچک، کم هزینه، اصطکاک کم و نصب و استفاده آسان است و می تواند تجربه استفاده بهتری را برای شما به ارمغان بیاورد.
 محکم و بادوام: کنترل کننده سرعت موتور به اندازه کافی قوی است تا در محفظه یا جعبه کنترل نصب شده روی موتور با سایر تجهیزات کنترل اختصاصی قرار گیرد.
. آسان برای جایگزینی: ADC225 12V / 24Vactuator را می توان برای جایگزینی محرک های قدیمی، آسیب دیده و غیر قابل استفاده استفاده کرد. این یک لوازم جانبی موتور ایده آل است.
 تنظیم سرعت پایدار: ACTUATOR ژنراتور 12 ولت / 24 ولت ADC225  می تواند عملکرد موتور را بهبود بخشد، عمر موتور را طولانی تر کند و تنظیم سرعت را پایدارتر کند.سایر مشخصات محرک سوخت دیزل ژنراتور ACD225: نوع مورد: ADC225 محرک ، مواد: آلومینیوم  ، وزن: تقریبا. 2032g/71.68oz ، ولتاژ: 12V/24V

اکچویتور دیزل ژنراتور ACD175

محرک‌های پمپ مجتمع سری 175، محرک‌های متناسبی هستند که به‌طور میدانی ثابت شده‌اند که برای نصب مستقیم روی پمپ‌های تزریق سوخت بوش سبک P برای دستیابی به یک بسته سوخت سروو متناسب یکپارچه طراحی شده‌اند. از آنجایی که طرح فاقد قطعات کشویی است و اجزای آن مهر و موم شده‌اند، قابلیت اطمینان فوق‌العاده بدون نیاز به تعمیر و نگهداری به دست می‌آید. طراحی همه کاره با گزینه ها و کیت های نصب متعددی است که به منظور انطباق با سایر پمپ های سوخت موجود است.

محرک سوخت ژنراتور یکپارچه سری 175  پمپ‌های داخلی مختلف (Bosch A/P، Zexel، BYC Asimco، MW، RP و غیره) اهرم توقف شامل محرک‌های پمپ مجتمع سری 175، محرک‌های متناسبی هستند که برای نصب مستقیم روی سوخت طراحی شده‌اند. پمپ های تزریقی بوش مدل P برای دستیابی به یک بسته سوخت سروو متناسب یکپارچه. از آنجایی که طرح فاقد قطعات کشویی است و اجزای آن مهر و موم شده‌اند، قابلیت اطمینان فوق‌العاده بدون نیاز به تعمیر و نگهداری به دست می‌آید. طراحی همه کاره با گزینه ها و کیت های نصب متعددی است که به منظور انطباق با سایر پمپ های سوخت موجود است. 

اکچویتور GAC ژنراتور3408324

این محرک سوخت یا اکچویتور برقی با اتصال به پمپ ژنراتور کامینز سری Nو K با تنظیم دریچه سوخت میزان دور را با استفاده از سنسور پیکاپ ژنراتور و گاورنر شناسایی نموده و در حالت بی باری تا بار کامل فرکانس را در 50 هرتز و 1500 دور تنظیم می نماید. به همین دلیل از این قظعه با نام محرک سوخت ژنراتور نیز یاد میگردد. در صورتی که اکچویتور  GAC ژنراتور  خراب گردد موتور روشن نشده و فشار سوخت فشار کم شده و آلایندگی ناشی از تنظیم نبودن سوخت و کاهش توان خروجی و جریان زیادی این قطعه می کشد. اکچویتور 3406324  بر روی موتورهای سری N ، K ، VT کامینز بر روی پمپ انژکتور در دو نوع 12 و 24 ولت به صورت NORMAL OPEN , NORMAL CLOSE نصب می گردد.  از جمله مشخصات فنی این اکچویتور می توان به  جریان نامی 0 تا 2.5 آمپر ولتاژ کاری 24 ولت ، مقاومت اهمی 0.4 اهم تا 7.2 اهم در دمای 25 درجه ، مقاومت سلفی 120 میلی هانری ، زمان عملکرد 10 میلی ثانیه ، کارکرد در دمای منفی 25 درجه تا 120 درجه سانتی گراد و رطوبت نسبی 100 درصد می توان نام برد. جهت سفارش و خرید با شرکت رایامولد ارتباط برقرار نمایید.

نحوه عملکرد  اکچویتور  GAC ژنراتور

این قطعه درواقع فرمان الکتریکی را دریافت و به عمل مکانیکی تبدیل می نماید.در دیزل ژنراتور ، از محرک به طور معمول برای اشاره به محرک در سیستم سوخت استفاده می شود که میزان سوخت دیزل تزریق شده به موتور را کنترل می کند. اکچویتور  توسط گاورنر مکانیکی یا گاورنر الکترونیکی و یا ECU / ECM کنترل می شود. وقتی بار را به موتور دیزلی وارد می کنید ، محرک با وارد کردن سوخت بیشتری به موتور واکنش نشان می دهد تا سعی کند سرعت آن را حفظ کند. هنگامی که بار بر می دارید ، ACTUATOR ژنراتور را محدود می کند تا دوباره سرعت را حفظ کند.

همانطور که میدانیم مصرف کننده های برقی به فرکانس ۵۰ هرتز و لتاژ ۳۸۰/۴۰۰ ولت نیاز دارند پس جهت ثابت ماندن این پارامترها نیاز به دور ثابت رتور در استاتور ژنراتور میباشد که جهت چرخاندن آن نیز باید موتور دیزلی با تغییر بار دور خود را ثابت نگه دارد که این عمل از طریق سه قطعه سنسور دور یا پیکاپ ، گاورنر الکترونیکی یا ecu و محرک سوخت ژنراتور ( اکتیویتر دیزل ژنراتور ، شیربرقی دیزل ژنراتور) صورت میپذیرد.

اکچویتور دیزل ژنراتور یک سروو الکترومغناطیسی است که می تواند در یک سیستم کنترل حلقه بسته ادغام شود. موتورسیستم کنترل را می توان به شرح زیر توصیف کرد. یک سیگنال الکتریکی توسط یک سنسور سرعت مغناطیسی تولید می شود متناسب با دور موتور این سیگنال به واحد کنترل سرعت الکترونیکی ارسال می شود که آن را با دستگاه از پیش تعیین شده مقایسه می کند تنظیم دور موتور اگر سیگنال سنسور سرعت مغناطیسی و تنظیم دور موتور از پیش تعیین شده برابر نباشند ، تغییر جریان از واحد کنترل سرعت به محرک باعث تغییر نیروی مغناطیسی در محرک می شود.سپس چرخش محور اکتیویتر دیزل ژنراتور باعث تنظیم سوخت در موتور می شود تا سرعت موتور برابر با تنظیم دور موتور از پیش تعیین شده چرخش شفت متناسب با مقدار جریان محرک و متعادل شود.

مشخصات نصب اکچویتور  GAC ژنراتور

  • دارای مکانیزم و قابلیت اتصال به گاورنر الکترونیکی
  • دارای خفه کن یا خاموش کن دستی
  • قابلیت نصب اهرم اکچوایتور بر شانه پمپ گازوییل جهت مدیزریت مصرف سوخت و کنترل دور
  • خروجی سریع در زمان تغییر با جهت ثابت ماندن دور دیزل ژنراتور
  • مدت زمان عکس العمل و پاسخگویی در حدود زیر یک ثانیه
  • سازگاری با انواع گاورنر های الکترونیکی GAC همچون GAC5500 – GAC5100

بخش بندی ACTUATOR ژنراتور

اکچویتور gac دیزل ژنراتور

یکی از پرفروشترین اکچویتور های دیزل ژنراتور برند gac  که دارای ولتاژ 12 و 24 ولت می باشد. اکچوایتور دیزل ژنراتور gac  سری GAC ACD175A-12 , GAC ACD175A-24  قابلیت نصب بر روی دیزل ژنراتور ولوو کامینز دویتس لوول موتور سازان ایدم و غیره را دارند.

  • مستقیماً به جای گاورنر مکانیکی به قفسه سوخت متصل می شود
  • با گاورنرهای دیجیتال موجود است
  • مکانیزم خاموش کردن دستی
  • پاسخ سریع؛ < 35 ms (10-90 %)
  • رک سمت راست

نحوه کارکرد محرک سوخت ژنراتور به چه نحوی می باشد؟

این قطعه در واقع فرمان الکتریکی را به فرمان مکانیکی جهت ثابت نگه داشتن سرعت دیزل ژنراتور انجام می دهد.

جهت خرید و دریافت قیمت انواع اکچویتور دیزل ژنراتور به چه روشی اقدام نماییم؟

در صورت نیاز به این قطعه و اطلاع از قیمت و موجودی با کارشناسان شرکت رایا مولد به صورت 24 ساعته تماس حاصل فرمایید.

چگونه از اصل بودن جنس مورد نظر اطلاع پیدا نماییم؟

کارشناسان شرکت رایا مولد با استفاده از اطلاعات خود در مورد هولوگرام و شماره فنی غیره در این زمینه آماده پاسخگویی می باشند.

ویدیو اکچویتور

نحوه دریافت قیمت اکچویتور دیزل ژنراتور

  • ارسال درخواست از طریق ایمیل به RAYAMOVALLED@GMAIL.COM
  • تماس تلفنی با کارشناسان فروش شرکت رایا مولد در ساعات اداری (۸ الی ۱۷)
  • تماس در ساعات غیر اداری با شماره تلفن ۰۹۱۲۳۸۵۶۹۴۷
  • ارسال درخواست به واتس آپ شرکت به شماره ۰۹۱۲۳۸۵۶۹۴۷