تهران شهرک صنعتی چهاردانگه

RAYAMOVALLED@GMAIL.IR

شارژر باتری دیپسی deepsea شارژر باطری دیپسی نمایندگی

شارژر باتریشرکت رایا مولد وارد کننده و فروش شارژر باتری دیپسی دیزل ژنراتور (deep sea) در فروش تعداد و تک با بهترین قیمت شارژر باتری DEEPSEA  ،آماده همکاری با مشتریان گرامی می باشد لذا جهت خرید و اطلاع قیمت شارژر باتری دیپسی دیزل ژنراتور (قیمت شارژر باطری دیپسی ) با کارشناسان فروش شرکت رایا مولد ارتباط برقرار نمایید. وجود جنس های فیک شارژر و اصلی ، سبب تفاوت زیادی در قیمت شارژر باطری DEEPSEA شده ودر این خصوص با استفاده از سایت دیپسی و بارکد آن می توان جنس اصل را تهیه نمود و هر ارزانی بی دلیل نمی باشد.

نحوه کارکرد شارژر باتری در دیزل ژنراتور

وظیفه شارژر باتری دیپسی ( شارژر باطری دیپسی ) آماده نگه داشتن باتری دیزل ژنراتورجهت تامین برق استارت می باشد.در دیزل ژنراتور های اضطراری یکی از نکات مهم و حساس این است که  ژنراتور در موقع استارت روشن شود. برای استارت نیز نیاز به باتری شارژ شده جهت استارت مورد نیاز است لذا در این صورت باید باطری همیشه شارژ شده و آماده باشد که در این صورت از باتری ( باطری) شارژر دیزل ژنراتور استفاده میشود که در ادامه بحث به طور کامل و نحوه استفاده از آن را شرح خواهیم داد.

شارژر دیپسی دیزل ژنراتور(deepsea) بر حسب آمپر ، 5 و 10 آمپر و بر حسب ولت 12و 24  ولت تقسیم بندی می شوند . این شارژر باتری ها ساخت انگلستان به همراه لیبل اصلی و کد اصلت کالا می باشد.

ویژگی های کارآمد شارژر باتری دیپسی (deepsea) دیزل ژنراتور:

  • ساختار و متریال عالی
  • سوییچینگ به موقع و دقت بالا (در زمان نیاز به شارژ و اتمام شارژ باتری )
  • نصب و راه اندازی ساده
  • وزن سبک و کوچک
  • دارای ip بالا و قابل استفاده در مکان های بحرانی
  • دوام و عمر بالا

معرفی انواع شارژر باتری دیپسی به همراه مشخصات آن

1 . شارژر دیپسی مدل dse9702

شارژر باطری depsea دارای خروجی و شارژر 5 آمپر و 12 ولت می باشد. دارای نشانگر led  و میزان شارژ باتری را نشان می دهد . استفاده از متریال عالی محفظه و قطعات همچون خازن و غیره با کیفیت بالا سبب بازدهی و عمر بالای آن شده است . 

شارژر باتری دیپسی مدل DSE9702

ویژگی شارژر دیپسی مدل DSE9702
  • حالت شناور در زمانی که باتری شارژ کامل است.
  • ولتاژ و جریان ثابت بدون نوسان
  • شارژ چند مرحله ای
  • ریپل خروجی کم
  • استفاده جهت طیف گسترده ای از باتری
  • تغییر میزان شارژ باتری
  • حفاظت معکوس Reverse polarity protection
  • حفاظت از اتصال کوتاه
  • دارا بودن از حالت POWER SAVE MODE

ابعاد شارژر دیپسی مدل DSE9702 48*153*112  و دارای وزن 0.4 کیلوگرم می باشد.

2 . شارژر دیپسی مدل DSE9470 MKII

این شارژر دارای خروجی و شارژ 10 آمپر و 24 ولت می باشد. نسبت به شارژر دیپسی مدل  9702  دارای آمپردهی بالا و ولتاژ 12V می باشد.دارای نمایشگر LED جهت نمایش میزان شارژ میباشد. استفاده از متریال با کیفیت در بدنه و استفاده از قطعات الکترونیکی با کیفیت سبب افزایش عمر شارژر باتری شده است.

ویژگی های شارژر باطری دیپسی deepsea مدل DSE9470 MKII
  • حالت شناور در زمانی که باتری شارژ کامل است.
  • ولتاژ و جریان ثابت بدون نوسان
  • شارژ چند مرحله ای
  • ریپل خروجی کم
  • استفاده جهت طیف گسترده ای از باتری
  • تغییر میزان شارژ باتری
  • حفاظت معکوس Reverse polarity protection
  • حفاظت از اتصال کوتاه
  • دارا بودن از حالت POWER SAVE MODE
  • قابلیت تنظیم ولتاژ 12 و 24 ولت
  • فناوری پردازنده دیجیتال
  • سه نشانگر LED
  • قابلیت حالت PSU
  • دارای قابلیت Automatic voltage detection
  • دارای سنسور دما محافظت در دمای بالا
  • Automatic battery detection
  • قابلیت اتسال به شارژر دیگر جهت امپر دهی بالا در خروجی
  • دارای انعطاف پذیری و تنظیم به ولتاژ 12 ولت و 5 آمپر
  • جریان به اندازه باتری و پیوسته شارژ شده و در حالت شارژ کامل به صورت شناور در می آید.
  • گزینه نشانگر از راه دور خروجی
  • قابلیت تنظیم با نرم افزار DSE Configuration Suite.
  • آلارم ناسالم بودن باتری

ابعاد شارژر دیپسی مدل DSE9470 MKII 70*200*130  و دارای وزن 0.750 کیلوگرم می باشد.

3 . شارژر دیپسی مدل DSE9255

شارژر دیپسی dse9255 دارای خروجی و شارژ 5 آمپر و 24 ولت می باشد  قابلیت تنظیم  در حالت 12 و 24 ولت می باشد.دارای نشانگر LED و میزان شارژ باتری شارژر را نشان می دهد. استفاده از کیفیت بالای متریال استفاده شده در محفظه و قطعات همچون خازن و … با کیفیت بالا سبب بازدهی و عمر بالای آن شده است. جهت استعلام قیمت شارژر باطری دیپسی اورجینال با شرکت در تماس باشید.

شارژر باتری دیپسی مدل dse9255ابعاد شارژر دیپسی مدل DSE9255  63 *140*136  و دارای وزن 0.5 کیلوگرم می باشد.

4 . شارژر باتری دیپسی مدل DSE9462

 شارژر باطری deepsea دارای 2خروجی  می باشد یکی حداکثر 15 آمپر و 24 ولت و خروجی دیگر دارای حداکثر 10آمپر و ولتاژ 12 ولت می باشد این شارژر می تواند خروجی در محدوده وسیعی تنظیم شود و برای عملکرد بهینه با منحنی های مختلف شارژ برنامه ریزی می شود تا عمر باتری به حداکثر رسد. قابلیت نمایش توسظ LED و میزان شارژ باتری را دارا می باشد. استفاده از مواد عالی در  محفظه و قطعات همچون استفاده از قطعات همچون خازن و سیم پیچ و … با کیفیت بالا سبب افزایش عمر این شارژر شده است. در صورت نیاز به این شارژر و اطلاع از قیمت شارژر باطری دیپسی مدل dse 9462  ارتباط برقرار نمایید.

شارژر باتری دیپسی مدل9462شارژر دیپسی مدلDSE9462 دارای ابعاد 67 *157*290 و دارای وزن 1.8 کیلوگرم می باشد.

5 . شارژر باطری DEEPSEA 9476

این شارژر دارای خروجی آمپر 20 و با ولتاژ 24 ولت می باشد و جهت شارژ دو باطری 12 ولت با آمپراژ بالای 200 آمپر کاربرد دارد. از جمله ویژگی های این شارژر می توان به راندمان بالای 94.5 درصد ، محدودیت جریان قابل تنطیم ، قابلیت استفاده به صورت منبع تغذیه و همچنین شارژ باتری ، دارای حالت بوست شارژ به صورت اتوماتیک و منوال برای شارژ سریعتر ، استفاده از سیستم و تکنولوژی میکروپرسسوری ، دارای نشانگر به صورت LED، دارای حداکثر توان خروجی 570 وات ، کاهش توان خودکار در دمای بالا ، تصحیح ضریب توان در 99 درصد بار کامل ، دارای حالت ذخیره نیرو ، کارکرد در دمای بالا خصوصا جنوب کشور می توان نام برد.

شارژر باتری دیپسی - شارژر باتری deepsea - شارژر باطری دیپسی - شارژر باطری deepsea

شارژر دیپسی مدلDSE9476 دارای ابعاد 76 *233*183 و دارای وزن 1.8 کیلوگرم می باشد.

6 . شارژر باتری دیپسی DEEPSEA 9150

این شارژر دارای خروجی امپراژ 3 آمپر و ولتاژ 12 ولت با کیفیت و قیمت مناسب به فروش می رسد از جمله ویژگی شارژر 91150 می توان به خروجی جریان و ولتاژ بدون ریپل ، دارای حالت شناور ، رپیل خروجی اندک ، حفاظت در مقابل اتصال معکوس ، عمر بالای محصول ، حالت ذخیره سازی انرژی ، بازده عملیاتی 80 درصد ، دارای ترمینال تقویتی جهت تسریع شارژ باطری ، ساپورت ولتاژ ورودی از 90 تا 150 ولت ، عملکرد عالی در شرایط آب و هوایی ویژه همچون گرما و رطوبت بالا نام برد.

شارژر باتری دیپسی - شارژر باتری deepsea - شارژر باطری دیپسی - شارژر باطری deepsea

شارژر دیپسی مدلDSE9150  دارای ابعاد 49 *101*108و دارای وزن 160 گرم می باشد.

7 . شارژر باتری DEEPSEA BC1205

شارژر مدل BC1205 با ولتاژ ورودی 12 ولت و جریان 5 آمپر مناسب برای باتری های 12 ولت با امپر 100 آمپر ساعت جهت شارژ مناسب می باشد.از جمله ویزگی های این شارژر گستردگی ولتاژ ورودی AC ، حالت تنظیم دستی بوست ، جریان پایدار و ولتاژ ثابت بدون ریپل ، دارای حالت شناور ، حفاظت از اتصال معکوس ترمینال باتری ، افزایش شارژ و یکسان سازی سلولی باتری ، دارای حالت شارژ ECO مود ، محدوده ولتاژ باتری  90 تا 305 ولت و فرکانس  45 تا 65 هرتز می توان نام برد.

شارژر باتری دیپسی - شارژر باتری deepsea - شارژر باطری دیپسی - شارژر باطری deepsea

شارژر دیپسی مدلDSE1205  دارای ابعاد 59 *138*129و دارای وزن 300 گرم می باشد.

8 . شارژر باطری دیپسی DEEPSEA BC2415I

شارژر باتری هوشمند BC2415I دارای ولتاز 25 ولت و آمپراز 15 آمپر جهت شارز باتری ( دو عدد باتری سری شده 24 ولت تا 200 آمپر ) می توان استفاده نمود. از جمله ویژگی های کلیدی این برد می توان به قابلیت تنظیم جریان محدود کننده ، استفاده از فناوری ریزپردازنده دیجیتال ، تنظیم خط عالی و خروجی ولتاژ بدون ریپل ،خروجی افزایش ولتاژ شارژر باتری ، دارای هشدار باتری در صورت وجود خطا ،دارای تشخیص خودکار در مواقع اتصال معکوس پلاریته باطری و اتصال کوتاه باتری ، کاهش خودکار توان در زمان افزایش دمای محیط ، کارکرد در دمای بالا و رطوبت بالا ، یکپارچه سازی و تنطیم با MODBUS RTU RS485 ، کنترل از راه دور با DSE2541 ، DSE Configuration Suite PC سازگار با نرم افزار و غیره را می توان نام برد.

شارژر باتری دیپسی - شارژر باتری deepsea - شارژر باطری دیپسی - شارژر باطری deepsea

شارژر دیپسی مدلDSE BC2415I  دارای ابعاد 80 *135*205و دارای وزن 880 گرم می باشد.

9 . شارژر باطری DEEPSEA BC2405 

شارژر DSE BC2405 دارای ولتاژ 24 ولت و آمپراژ 5 امپر می تواند به صورت دائم در مدار جهت شارژ باتری وصل گردد. از جمله ویژگی های این شارژر می توان به انعطاف پذیری شارژر با استفاده از حالت دستی بوست ، جریان پایدار برای انواع باتری ها با فناوری جدید ، ولتاژ پایدار برای باتری ها با فناوری جدید ، دارای حالت Automatic flow mode return که از حالت شارژ بیش از حد جلوگیری می کند ، ریپل و نویز خروجی کم ، حفاظت از قطبیت معکوس، اتصال کوتاه و جریان محدود کننده ، دارای حالت Cell charge boost and equalizing ، کارکرد در نواحی مختلف کشور در شرایط آب و هوایی ویژه را می توان نام برد.

شارژر باتری دیپسی - شارژر باتری deepsea - شارژر باطری دیپسی - شارژر باطری deepsea BC2405 رایامولد

شارژر  مدلDSE BC2405  دارای ابعاد 50 *138.5*129.6و دارای وزن 300 گرم می باشد.

10 . شارژر باتری دیپسی DSE9474

این شارژر هوشمند با برنامه ریزی و ولتاژ 24 ولت و 30 آمپر می تواند باتری را شارژ نماید. این شارژر با استفاده از برنامه Configuration Suiteمی توان به حدااکثر عمر باتری محیا نماید. از جمله ویژگی های این شارژر می توان به دارای رابط CAN و اتصال به شبکه ، محدودیت قابل تنظیم جریان ، دارای حالت بوست دستی و اتوماتیک ، فناوری ریزپردازنده دیجیتال در ساخت ،ریپل خروجی کم/تنظیم خط عالی،منحنی های شارژ قابل تنظیم ،هشدار باتری تحت ولتاژ،اتصال کوتاه خروجی و اتصال اشتباه پلاریته باتری با بازیابی خودکار،همگام سازی سیستم خارجی از طریق MODBUS RTU با استفاده از RS485 و غیره را می توان نام برد.

شارژر باتری دیپسی - شارژر باتری deepsea - شارژر باطری دیپسی - شارژر باطری deepsea

شارژر  مدلDSE BC9474  دارای ابعاد 89 *240*263و دارای وزن 2.5کیلو گرم می باشد.

فروشگاه شارژر باطری دیپسی 12 و 24 ولت موجود شرکت رایا مولد

شارژر دیپسی 24 ولت 5 آمپر

شارژر باطری دیپسی 24 ولت 5 آمپر

پرسش و پاسخ شارژر باتری دیپسی 

سوال 1.برای تست باتری های دیزل ژنراتور که دوتا ۱۲ ولت سری شده بهم هست ، بهترین نوع تست چه نوع تستی میتونه باشه وقتی تنها ابزارمون یه مولتی متر بیشتر نیست .

آیا برای تست باتری باید باتری ها رو از دیزل و شارژر باتری deepsea جدا کنیم یا با راه اندازی دیزل و کار اون هم میشه ؟

پاسخ:ساده ترین راه و مطمئن ترین راه برای تست باطری، فیوزها رو بجز نمونه ی برق شهر قطع کن ، سرباطریها رو جدا کن و شما که کار با ژنراتور دارید بایستی دستگاه تست باطری داشته باشید و با استفاده از اون هرباطری رو جداگانه ولتاژ گیری اولیه و سپس بوسیله ی کلیدمخصوص روی تستر اصطلاحا ازباطری باربگیرید.

شارژر باتری دیپسی – شارژر باتری deepsea – شارژر باطری دیپسی – شارژر باطری deepsea

سایر خدمات و قطعات ژنراتور دیزلی و گازسوز

نحوه دریافت قیمت شارژر باطری دیپسی ژنراتور

  • تماس تلفنی با کارشناسان فروش شرکت رایا مولد در ساعات اداری (۹ الی ۱۷)
  • تماس در ساعات غیر اداری با شماره تلفن ۰۹۱۲۳۸۵۶۹۴۷
  • ارسال درخواست به واتس آپ شرکت به شماره ۰۹۱۲۳۸۵۶۹۴۷