تهران شهرک صنعتی چهاردانگه

RAYAMOVALLED@GMAIL.IR

سوزن انژکتور دیزل ژنراتور ( پرکینز ، ولوو ، کامینز ، کاترپیلار و … )

سوزن انژکتور ژنراتور رایامولد

سوزن انژکتور دیزل ژنراتور نمایندگی فروش (پرکینز کامینز ولوو کاترپیلار لوول و …)

شرکت رایا مولد وارد کننده سوزن انژکتور و یونیت انژکتور برند های مختلف همچوم ولوو ، کامینز ، پرکینز ، کترپیلار، لوول ، دویتس و …. جهت نیاز مشتریان و در صورت نیاز با کارشناس فروش ارتباط برقرار نمایید. در عموم جامعه و نیاز مشتریان از سوزن انژکتور دیزل زنراتور با نام های نازل انژکتور دیزل ژنراتور ، سوزن انژکتور پرکینز ، سوزن انژکتور ولوو ، سوزن انژکتور کامینز و … یا می شود.

سوزن انژکتور دیزل ژنراتور به طور کلی از دو قسمت اصلی تشکیل می شود:
1-قسمت نگهدارنده 2-نازل

در شکل ذیل انواع نازلنشان داده شده است . مجموعه نگهدارنده نازل شامل اجزایی مانند : فنر سوپاپ ،میله فشاری و سیت فنر سوپاپ که محل برخی از تنظیمات مانند شیم گذاری و غیره می باشد و اما نازل نیز خود از دو قسمت سوپاپ سوزنی و بدمه تشکیل میشود.

نحوه عملکرد نازل انژکتور دیزل ژنراتور

قبل از اینکه پمپ انژکتور اقدام به تحویل سوخت به انژکتور کند سوپاپ سوزنی نازل توسط فنرش بسته است. هنگامی که پمپ انژکتور شروع به انجام کورس پمپاژ می کند و سوخت تحت فشار از طریق لوله های فشار قوی به سوزن انژکتور کامینز تحویل داده می شود در داخل انزکتور از طریق یک راهگاه به سمت پایین انزکتور جریان می یابد تا اینکه به دور سوپاپ سوزنی نازل می رسد و کل دور آن را احاطه می کند.

نوک سوپاپ سوزنی بصورت مخروطی است در نتیجه سوخت تحت فشار که دور مخروط سوپاپ سوزنی احاطه کرده آنقدر به آن فشار وارد میکند تا آن را بلند می کند. در این زمان فنر بالای سوپاپ سوزنی متراکم شده و سوپاپ سوزنی کاملا از سیت خود بلند می شود و سوخت فشار قوی وارد سوراخ های ریز نازل شده در نهایت به صورت کاملا ذره ای یا اسپری وارد محفظه ی احتراق می شود.

انواع سوزن انژکتور دیزل ژنراتور مکانیکی

سوزن انژکتور ولوو به طور کلی به دو نوع اصلی تقسیم بندی می شود که عبارتند از:

الف- سوزن انژکتور پرکینز با فنر بلند: در این نو سوزن انژکتور فنر سوپاپ انژکتور در بالای بدنه انژکتور قرار گرفته است فشار باز شدن آن توسط یک فنر کلاهک دار تنظیم می گردد. نگهدارنده یا هولدر این نوع انژکتور از نوع فورجینگ شده و مجهز به فلانچ گیره ای می باشد و دارای راهگاه های ورود و خروج سوخت است.

ب- نازل انژکتور دیزل ژنراتور با فنر کوتاه : در این نوع انژکتور فنر سوپاپ انژکتور در پایین بدنه انژکتور قرار گرفته است و راندمان تزریق بالا است و در زمان پایان تزریق بلافاصله پاشش سوخت به داخل سیلندر قطع می شود.

انواع سوزن انژکتور دیزل ژنراتور

شرکت دلفی و شرکت رابرت بوش در ساخت انواع نازل ها و انژکتورها فعالیت دارند و سوزن انژکتور دیزل ژنراتور هایی که توسط این دو شرکت تولید می شود جهت دیزل ژنراتور برند ولوو کامینز پرکینز کاترپیلار و… مورد استفاده قرار می گیرد و به دو گروه تقسیم بندی می شوند:

نازل سوزن انژکتور چند سوراخه:

این نازل جهت موتورهای تزریق مستقیم به کار می رود زیرا در این موتور ها ، نسبت به ذره ای یا پودر شدن سوخت حساسیت بیشتری وجود دارد. نازل های چند سوراخه به دو دسته پایه بلند و کوتاه تقسیم بندی می شوند. این نوع سوزن انژکتور ولوو سوخت را به صورت کاملا پودر به داخل محفظه احتراق که معمولا بر سر پیسنون تعبیه می شود پاشش می کند. سوزن انژکتور پرکینز پایه بلند به دلیل قطر کم سوراخ های نازل ، کاربرد زیادی در موتور دیزل ژنراتور تزریق مستقیم دارند و در کاهش آلاینده ها تاثیر به سزایی دارند.

 سوزن انژکتور سوپاپ دار

این نازل از جمله نازلهای پایه بلند به شمار می روند و دارای یک سوپاپ سوزنی هستند که این سوپاپ در حالت عادی در سوراخ های نازل می نشیند و آنها را مسدود میکند تا در زمان پایان تزریق ، بلافاصله راه سوخت به محفظه احتراق را بسته و از چک کردن سوخت جلوگیری کند. این نوع سوزن انژکتور ها در کاهش آلاینده ها تاثیر دارند.

 سوزن انژکتور پینتل

این گونه نازل ها جهت موتورهای تزریق غیر مستقیم طراحی شده اند ، چون نازل سوزن انژکنور پینتل در موتورهای تزریق غیر مستقیم و موتورهایی که دارای محفظه احتراق قبلی هستند بکار می روند نحوه پودر کردن سوخت نیز در آنها زیاد حساس نبوده و به همین علت نازلهای پینتل سوخت را به صورت کاملا ذره ای تبدیل نمی کنند.

تعمیرات سوزن انژکتور

در برخی موارد به دلیل قیمت سوزن انژکتور تعمیرات به صرفه تر می باشد لذا شرکت بهسان دیزل آمادگی خود را جهت تعمیر با استفاده از امکانات کارگاهی و نفرات با تجربه اعلام می نماید و در صورت نیاز با شرکت بهسان دیزل ارتباط بر قرار نمایید.

نازل انژکتور دیزل ژنراتور سوزن انژکتور دیزل ژنراتور سوزن انژکتور کامینز سوزن انژکتور ولوو سوزن انژکتور پرکینز رایا مولد

 

فروشگاه سوزن انژکتور دیزل ژنراتور موجود شرکت رایا مولد

سوزن انژکتور دیزل زنراتور کاتر پیلار نازل انژکتور دیزل ژنراتور سوزن انژکتور دیزل ژنراتور سوزن انژکتور کامینز سوزن انژکتور ولوو سوزن انژکتور پرکینز رایا مولد

سوزن دیزل کاترپیلار

نحوه دریافت قیمت سوزن انژکتور ولوو کامینز پرکینز لوول 

  • ارسال درخواست از طریق ایمیل به RAYAMOVALLED@GMAIL.COM
  • تماس تلفنی با کارشناسان فروش شرکت رایا مولد در ساعات اداری (9 الی 17)
  • تماس در ساعات غیر اداری با شماره تلفن 09122368905
  • ارسال درخواست به واتس آپ شرکت به شماره 09013338601