تهران شهرک صنعتی چهاردانگه

RAYAMOVALLED@GMAIL.IR

دیزل ژنراتور CUMMINS

شرکت رایا مولد نمایندگی فروش دیزل ژنراتور cummins انگلستان در کشور می باشد که این شرکت آمادگی خود را جهت فروش  در رنج 25kva  تا 1000kva  اعلام می نماید لذا در صورت نیاز ژنراتور cummins با کارشناسان این شرکت تماس حاصل فرمایید.در این بخش جداگانه هر یک از توان های دیزل ژنراتور مورد بررسی قرار می گیرد که جهت مشاهده دیزل ژنراتور cummins  به صورت نو و دست دوم بر روی لینک های ذیل تماس حاصل فرمایید.

قدمت دیزل ژنراتور کامینز ( موتور دیزلی CUMMINS)

کمپانی معتبر کامینز با قدمتی در حدود یک قرن با کیفیت فوق العاده خود در تمامی کشور ها به خصوص کشورمان فعالیت و فروش گسترده ای را دارد. از آنجا که قطعات این موتور به فراوانی در کشور موجود بوده و کیفیت بالای این قطعات سبب افزایش عمر در طول مدت تامین انرژی سبب مشتریان زیادی در کشور شده است. این کمپانی در سال 1919 در کشور امریکا تاسیس گردیده و در عرصه صنعت به مشتریان خدمات شایانی را ارائه نموده است.تنوع دیزل ژنراتور کمنز تمام مصارف برق را از مصرف خانگی تا نیروگاهی را در بر می گیرد.

موارد استفاده دیزل ژنراتور کامینز

استفاده این برند بیشتر در نواحی سخت همچون معادن ، کارخانه جات صنعتی ، موارد نظامی و غیره در کشور مشاهده می شود. تحمل بار ضربه ای ( جریان راه اندازی ) در لحظه استارت یکی از ویژگی های منحصر به فرد دیزل ژنراتور کامینز می باشد.نیاز به اورهال و تعمیرات در ساعت کاری بالا ، سبب استفاده این برند در نواحی خارج شهر و عدم دسترسی به امکانات شده است.در مناطق شهری نیز دیزل زنراتور کامینز در مناطق مسکونی و شهرک های صنعتی به صورت اضطراری مورد استفاده قرار می گیرد.

سایر خدمات و قطعات ژنراتور دیزلی و گازسوز