تهران شهرک صنعتی چهاردانگه

RAYAMOVALLED@GMAIL.IR

اکچویتور ADC120 – اکچویتور دیزل ژنراتور ADC120 نمایندگی فروش

فروش اکچویتور ADC120 جهت انواع دیزل ژنراتور و ژنراتور گازسوز با بهترین قیمت و کیفیت در شرکت رایامولد موجود می باشد.  این قطعه جهت تنظیم دور و فرکانس با تنظیم دریچه سوخت با نصب بر روی پمپ سوخت مورد استفاده قرار می گیرد. روند تثبیت سرعت به این صورت می باشد که با استفاده از سنسور پیکاپ ژنراتور نصب شده بر روی فلایویل دور موتور سنجش شده و سیگنال سنسور دور به برد گاورنر ارسال شده و سپس گاورنر دیزل ژنراتور  با تطبیق دور به اهرم اکچویتور دیزل ژنراتور ADC120 میزان باز و بسته شدن درچه سوخت را فرمان می دهد. شیربرقی ADC120 در دو نوع 12 و 24 ولت در انبار شرکت رایا مولد موجود و لذا جهت اطلاع قیمت  محرک سوخت  ADC120با ما ( تماس 24 ساعته  09123856947) ارتباط برقرار نمایید.

اکچویتور ADC120 – اکچویتور دیزل ژنراتور ADC120 – شیربرقی ADC120 – محرک سوخت ADC120

نحوه نصب اکچویتور ADC120 بر روی پمپ گازوئیل دیزل ژنراتور

اکچویتور دیزل ژنراتور ADC120 باید تا حد امکان به طور صلب به کنترل سوخت نصب شود اهرم موتور لرزش موتور تاثیری بر عملکرد نخواهد داشت

شیربرقی ADC120 ترجیحی با اتصال برق در بالا است. کاربردهایی که محرک را وارونه، پشت یا به پهلو دارند باید باشداجتناب کرد.ترتیب اتصال هر سیستم محرک همیشه مهم است. کیفیت بالا باید از بلبرینگ های انتهایی میله ای استفاده شود. یاتاقان های انتهایی میله ای که اصطکاک بالایی دارند می توانند باعث بی ثباتی شده و نیاز به سرویس دارد. اهرم ها و اتصال باید هنوز محکم باشند.

حجم وزن کم برای سریعترین سرعت پاسخ.ترتیب اتصال برای فعال کردن کنترل سوخت موتور یک ملاحظات کاربردی مهم است. برای عملگرهای تناسبی که با خطی کار می کنند.

سیستم های کنترل، به دست آوردن یک رابطه خطی بین محرک سوخت ADC120 مهم است تحویل سوخت. پیکربندی اتصال برای سیستم های سوخت دیزل معمولاً همانطور که در نمودار 1 نشان داده شده است. اهرم روی محرک باید تقریباً باشد. موازی با اهرم پمپ در موقعیت سوخت وسط برای کنترل خطی سوخت. برای عملگرهای تناسبی که با سیستم های غیر خطی کار کنند، مهم است

برای به دست آوردن یک رابطه غیر خطی بین ضربه محرک و تحویل سوخت. پمپ های گازوئیل PT (CUMMINS) یا سایر سیستم های سوخت غیرخطی نیاز دارند یک پیکربندی غیر خطی پیوند سوخت همانطور که در نمودار 2 نشان داده شده است.

سیستم سوخت زمانی حاصل می شود که قدرت موتور بیشتری برای یک ضربه معین در آن توسعه داده شود موقعیت های تنظیمات سوخت کم به جای تنظیمات سوخت بالا. در این مورد اهرم ها باید در بار کامل موازی باشند.

به طور کلی، اتصال باید طوری تنظیم شود که اهرم کنترل سوخت حداقل باشد و حداکثر توقف سوخت به جای محرک مکانیکی داخلی استفاده می شود متوقف می شود. اکچویتور ADC120 باید طوری تنظیم شود که حداقل یک نیمه کار کند (12 درجه)