تهران شهرک صنعتی چهاردانگه

RAYAMOVALLED@GMAIL.IR

دیزل ژنراتور volvo کوپله رایا مولد

شرکت رایا مولد  در زمینه واردات موتور دیزل ولوو و کوپل با ژنراتور ( پکیج دیزل ژنراتور ولوو VOLVO ) با تجربه سی ساله به فروش و خدمات در این زمینه اقدام نموده است.دیزل ژنراتور Volvo کوپله رایا مولد از رنج 100 تا 700 کاوا می باشد که با ژنراتور های استمفورد انگلستان ، مکالته ، لینز ایتالیا بنا به درخواست سفارش مشتری کوپل می شود.استفاده از قطعات اروپایی در تابلو دیزل ژنراتور ولوو (برد کنترل دیپسی انگلستان ، قطعات قدرت و فرمان اشنایدر و…) ،  استفاده از شاسی باکدار متناسب وزن دیزل ژنراتور ولوو بر حسب  توان و وزن دستگاه و سایر متعلقات همچون سایلنسر اگزوز دو جداره ، ضربه گیر های لاستیکی و باتری و شارژر و… با کیفت مناسب سبب کیفت فنی پکیج ژنراتور ولوو شده است.جهت مشاهده کامل مشخصات  و قیمت دیزل ژنراتور volvo در رنج 100 تا 700 کیلو ولت آمپر به لینک های زیر با توجه به توان در خواستی مراجعه نمایید:

ویژگی های دیزل ژنراتور Volvo

کمپانی ولوو به عنوان یکی از بزرگترین تولید کننده موتور های دیزلی در جهان که  با استفاده از تجارب و فناوری های خلاقانه سبب ویژگی های منحصر به فرد در تولیدات خود شده است که این ویژگی ها بلاخص در پکیج دیزل ژنراتور  دیده می شود که این ویژی ها به شرح ذیل می باشد:

  • سیستم مدیریت الکترونیکی:

سیستم مدیریت موتور دیزل به طور مداوم داده ها را از تعدادی سنسور موجود در دیزل ژنراتور ولوو دریافت می نماید (واحد ecu)  زمان تزریق سوخت تنظیم دور و … را تنظیم در نتیجه سبب افزایش راندمان می یابد.  Ecu (engine control unit) با تغیر ولتاژ سوزن انژکتور ، مقدار سوخت را تنظیم و در نتیجه دور را بر روی 1500 فیکس و فرکانس خروجی ژنراتور در 50 هرتز ثابت میشود. در دیزل ژنراتور ولوو قدیمی همچون دیزل ژنراتور ولوو n10 , n12  و غیره جهت ثابت نگه داشتن دور و فرکانس از گاورنر های مکانیکی و الکترومکانیکی (اکچوایتور و گاورنر) استفاده شده است.

  • راندمان بالا با مصرف سوخت بهینه:

با کنترل تزریق سوخت از طریق سوزن انژکتور و احتراق سوخت و هو و هماهنگی بالای قطعات سبب کارایی بالای ژنراتور ولوو و راندمان بالای آن گردیده است.

  • کم حجم و قدرتمند

طراحی منصربفرد ، سیستم الکترونیکی پیشرفته ، فناوری ریخته گری بروز در الیاژهای بکار برده شده در قطعات و مهندسی نوآورانه سبب کاهش ابعاد کلی دیزل ژنراتور ولوو شده است.

  • تامین قطعات دیزل ژنراتور volvo

این برند در جهان و کشورمان فعالیت بینظیری در مقابل سایر کمپانی ها داشته و سبب رائه خدمات و تامین قطعات دیزل ژنراتور ولوو در سری های موتور دیزل 5 و7و13 لیتری خود و دسترسی راحت آن شود. در سال های اخیر به دلیل تحریم ها و مشکلات گمرک ، واردات قطعات تمامی برند های سازنده دیزل ژنراتور سخت تر شده است اما شرکت رایا مولد به دلیل فعالیت و مکاتبات خود با نمایندگی های کمپانی ولوو میتواند قطعات دیزل ژنراتور ولوو ناموجود در انبار خود را از خارج کشور جهت نیاز مشتریان تدارک ببیند.

نصب و راه اندازی

مراحل نصب دیزل ژنراتور ولوو به بخش های ذیل تقسم بندی می شود:

  • محل استقرار دیزل ژنراتور ولوو

محل قرار گیری دیزل ژنراتور در پارکینگ (زیرزمین) ، فضای باز ( حیاط ) ، داخل اتاقک صورت می گیرد که باید مواردی همچون خروجی اگزوز ، تهویه دیزل ژنراتور volvo ، قرار گیری در محل مناسب جهت تعمیر و سرویس نگهداری دیزل ژنراتور در نظر گرفته شود.

  • فنداسیون دیزل ژنراتور:

از آنجا که موتور های احتراق داخلی (ژنراتور دیزل) در هنگام استارت و کارکرد دارای لرزش  می باشند جهت رفع لرزش نیاز به فنداسیون (ژنراتور ولوو در توان های 150 کاوآ به بالا ) باید در نظر گرفته شود که ارتفاع فنداسیون از کف در حدود 15 سانتی متر باید باشد و وسعت فنداسیون بتونی در هر جهت از ابعاد کف دیزل ژنراتور ولوو ، 50 سانتی متر بیشتر در نظر گرفته شود. در رنج های توانی زیر 150 کاوا جهت جلوگیری از لرزش و ثابت بودن دیزل ژنراتور از لرزگیر های لاستیک استفاده می شود.

  • استفاده از کانوپی سایلنت و سایلنسر اگزوزجهت کاهش صدای دیزل ژنراتور

همانطور که می دانیم  استفاده دیزل ژنراتور ولوو به صورت اضطراری در مناطق مسکونی در هنگام استارت و کارکرد ، ایجاد صدایی در حدود 150 دسیبل خواهد شد. جهت کاهش این صدا در حدود 75 دسیبل باید از کاور بی صدا یا کانوپی سایلنت استفاده نمود که در بخش کانوپی سایلنت و مشخصات آن و سایلنسر اگزوز جهت کاهش صدای بیشتر دیزل ژنراتور به لینک ذیل مراجعه فرمایید.

  • کنوپی سایلنت
  • سایلنسر اگزوز

بازدید چک کردن آب و روغن و سوخت دیزل ژنراتور

 در این مرحله آب و روغن  طبق data sheet  موتور دیزل volvo فراهم شده و در صورت نیاز به آن اضافه می شود. دقت باید داشت که جهت خنک کنندگی از مخلوط آب مقطر و ضد یخ استفاده می شود که در نواحی سرد گرمسیر نسبت آب مقطر به ضد یخ 60 به 40 و در نواحی معتدل 50 به 50 و در نواحی سردسیر 40 به 60 می باشد.  دقت شود از روانکاری ( روغن استاندارد طبق مشخصات فنی) استفاده شود.

  • کابل کشی و تابلو دیزل ژنراتور ولوو:

میزان و قطر کابل بر حسب فاصله تابلو دیزل ژنراتور با مصرف کننده و توان دستگاه انتخاب می گردد. در این مرحله بر حسب نو استفاده از دیزل ژنراتور تابلو (دستی ، اتوماتیک ، سنکرون) از اتصالات آن مطمن شده و سپس استارت دیزل ژنراتور را شروع می کنیم. نوع انواع انواع تابلو و عملکرد آن نیز در لینک ذیل تشریح داده شده است:

  • تابلو دیزل ژنراتور

خرید ژنراتور ولوو دست دوم یا آکبند کدامیک؟

جواب این سوال در دو بخش به شرح ذیل می باشد:

دیزل ژنراتور ولوو آکبند:

در مواردی همچون الزامات شرکت های خصوصی و دولتی جهت خرید به صورت آکبند و تامین برق در شرایط حساس همچون برق اضطراری بیمارستان ، دیتا سنتر ، سردخانه ها ، صنایع پتروشیمی و… که در صورت عدم دسترسی به برق  مسبب خسارات مالی و جانی شود از دستگاه آکبند استفاده می شود. باید دقت شود که هزینه خریداری به صورت نو و صفر به دلیل اعمال تحریم ها و مشکلات واردات با هزینه بالایی صورت می پذیرد .

دیزل ژنراتور دست دوم کارکرده:

افزایش قیمت سرسام آور دیزل ژنراتور آکبند سبب گرایش مشتریان به جنس دست دوم شده است از این رو شرکت رایا مولد دیزل ژنراتور volvo نظیر سری های جدید 5و7و13 و 16 لیتری کارکرده و همچنین سری های قدیمی همچون دیزل ژنراتور ولوو n10  و n12  و f12  را با کیفیت فنی و قیمت مناسب به فروش می رساند. دیزل ژنراتور دست دوم در صورت کیفیت فنی سالم ، به دلیل قیمت دیزل ژنراتور ولوو مناسب را به مشتریان پیشنهاد می کردد. لینک ذیل دیزل ژنراتور های دست دوم  موجود شرکت  رایا مولد می باشد:

 

سرویس و تعمیرات ژنراتور ولوو

شرکت رایا مولد با اتکا به مهارت های تکنسین های با تجربه و فنی خود و همچنین امکانات کارگاهی در ایام هفته در صورت نیاز مشتریان و بازدید و مشاوره تیم تعمیرات خود را جهت سرویس و تعمیرات  به محل اعزام ویا در صورت نیاز به تعمیرات اساسی دیزل زنراتور را به کارخانه واقع در شهر صنعنی بارگیری نموده تا رفع مشکل شود در صورت نیاز به این امکانات با کارشناسان شرکت رایا مولد در ارتباط باشید.

خدمات پس از فروش و گارانتی دیزل ژنراتور ولوو

یکی از دغدغه های مشتریان دیزل ژنراتور تامین قطعات یدکی و مصرفی دیزل ژنراتور و گارانتی شرکتی پس از خرید می باشد. شرکت رایا مولد ، در صورت خرید دیزل ژنراتور ولوو مشتریان ، یک سال گرانتی و 15 سال خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه می دهد.

قیمت دیزل ژنراتور ولوو

در کشور سه برند ولوو کامینز پرکینز از نظر کیفیت  در یک سطح قرار دارند اما باید یاداوری نمود که قیمت دیزل ژنراتور ولوو در حدود 5 درصد پایینتر از دو برند فوق بوده و به دلیل فراوانی قطعات بیشتر مورد توجه و خریداری می شود.

نحوه دریافت قیمت دیزل ژنراتور ولوو volvo

  • ارسال درخواست از طریق ایمیل به RAYAMOVALLED@GMAIL.COM
  • تماس تلفنی با کارشناسان فروش شرکت رایا مولد در ساعات اداری (9 الی 17)
  • تماس در ساعات غیر اداری با شماره تلفن 09123856947
  • ارسال درخواست به واتس آپ شرکت به شماره 09123856947

سایر خدمات و قطعات ژنراتور دیزلی و گازسوز