تهران شهرک صنعتی چهاردانگه

RAYAMOVALLED@GMAIL.IR

دیزل ژنراتور lovol کوپله رایا مولد

دیزل ژنراتور لوول بعد از برند های اروپایی جزوء پرطرفدارترین برند دیزل ژنراتور در کشور می باشد.قیمت دیزل ژنراتور lovol و کیفیت مناسب این دستگاه سبب رضایت مشتریان شده است. این برند در توان های 25 تا 200 کاوا کوپل می شود. شرکت رایا مولد با تجرب سی ساله آماده کوپل موتور دیزل لوول با ژنراتور استمفورد پاور و سایر ژنراتور را با کیفیت عالی جهت ارائه به مشتریان گرامی عرضه بدارد.استفاده از شاسی با ضخامت ورق استاندارد متناسب با وزن دیزل ژنراتور lovol به همراه باک روزانه ، باتبلو باقطعات هیوندایی و اشنایدر (اروپایی) و سایر متعلقات همچون سایلنسر اگزوز فلکسیبل ، ضربه گیرهای زیر شاسی و غیره سبب کیفیت محصول تولید شده شرکت رایا مولد میشود. شخصات دیزل ژنراتور لوول در توان های 25 تا 200 به شرح ذیل می باشد:

تفاوت و شباهت های دیزل ژنراتور lovol با دیزل ژنراتور پرکینز

در کشور برخی از دیزل ژنراتور لوول از نام هایی چون پرکینز چین یا لوول پرکینز یاد می کنند که باید گفت که این دو برند یعنی پرکینز و لوول با هم هیچ سنخیتی نداشته و دو شرکت جدا از هم هستند و اینکه شرکت لوول در زمینه طراحی از دیل ژنراتور پرکینز کپی برداری نموده است. و حتی شرکت پرکینز در این باره در سایت خود ازشرکت لوول که نماینده این شرکت در کشور چین نیست نیز یاد می کند. لینک ذیل این گفته را صدق می نماید:

https://www.perkins.com/en_GB/footer/legal-information/perkins-lovol-engines.html

ویژگی های موتوردیزل lovol 

  • راندمان بالا ، کم حجم و قدرتمند
  • سیستم سوخت رسانی به روز شده و کاهش مصرف سوخت
  • قطعات با کیفیت بالا
  • سوخت بهینه و آلایندگی طبق استانداردهای محیط زیست
  • فراوانی قطعات دیزل ژنراتور لوول در کشور
  • سیستم خنک کنندگی و به روز شده 
  • استفاده از الیاژها با بهترین کیفیت در قطعات همچون بلوک سیلندر و …

تامین قطعات دیزل ژنراتور لوول

این برند در از نظر قطعات یدکی جهان و کشورمان فعالیت بینظیری در مقابل سایر کمپانی ها داشته و سبب ارائه خدمات و تامین قطعات دیزل ژنراتور lovol در سری های موتور دیزل 3 و4و6 سیلندر خود و دسترسی راحت آن شود. شرکت رایا مولد آماده خدمات پس از فروش و همچنین تامین قطعات همچون قطعات مصرفی فیلترها و … و سوپاپ پیستون و رینگ و …. در صورت نیاز مشتریان جهت همکاری می باشد.

خرید ژنراتور لوول دست دوم یا آکبند کدامیک؟

جواب این سوال در دو بخش به شرح ذیل می باشد:

دیزل ژنراتور لوول آکبند:

در مواردی همچون الزامات شرکت های خصوصی و دولتی جهت خرید به صورت آکبند و تامین برق در شرایط حساس همچون برق اضطراری بیمارستان ، دیتا سنتر ، سردخانه ها ، صنایع پتروشیمی و… که در صورت عدم دسترسی به برق  مسبب خسارات مالی و جانی شود از دستگاه آکبند استفاده می شود. باید دقت شود که هزینه خریداری به صورت نو و صفر به دلیل اعمال تحریم ها و مشکلات واردات با هزینه بالایی صورت می پذیرد .

دیزل ژنراتور لوول دست دوم کارکرده:

افزایش قیمت سرسام آور دیزل ژنراتور آکبند سبب گرایش مشتریان به جنس دست دوم شده است از این رو شرکت رایا مولد دیزل ژنراتور لوول نظیر سری های 3و4و6 سیلندر را با کیفیت فنی و قیمت مناسب به فروش می رساند. دیزل ژنراتور دست دوم در صورت کیفیت فنی سالم ، به دلیل قیمت دیزل ژنراتور لوول مناسب را به مشتریان پیشنهاد می کردد. لینک ذیل دیزل ژنراتور های دست دوم  موجود شرکت  رایا مولد می باشد:

سرویس و تعمیرات ژنراتور لوول

شرکت رایا مولد با اتکا به مهارت های تکنسین های با تجربه و فنی خود و همچنین امکانات کارگاهی در ایام هفته در صورت نیاز مشتریان و بازدید و مشاوره تیم تعمیرات خود را جهت سرویس و تعمیرات  به محل اعزام ویا در صورت نیاز به تعمیرات اساسی دیزل زنراتور را به کارخانه واقع در شهر صنعنی بارگیری نموده تا رفع مشکل شود در صورت نیاز به این امکانات با کارشناسان شرکت رایا مولد در ارتباط باشید.

نحوه دریافت قیمت دیزل ژنراتور  lovol

  • ارسال درخواست از طریق ایمیل به RAYAMOVALLED@GMAIL.COM
  • تماس تلفنی با کارشناسان فروش شرکت رایا مولد در ساعات اداری (9 الی 17)
  • تماس در ساعات غیر اداری با شماره تلفن 09123856947
  • ارسال درخواست به واتس آپ شرکت به شماره 09123856947

سایر خدمات و قطعات ژنراتور دیزلی و گازسوز