تهران شهرک صنعتی چهاردانگه

RAYAMOVALLED@GMAIL.IR

شارژر باتری دیزل ژنراتور شارژر باطری ژنراتور نمایندگی

شارژر باتری دیزل ژنراتور – شارژر باطری دیزل ژنراتور – شارژر باتری ژنراتور – شارژر باطری ژنراتور

شرکت رایا مولد اولین وارد کننده شارژر باتری دیزل ژنراتور (  شارژر باطری دیزل ژنراتور ) در کشور در تنوع مختلف آمپراز و ولتاژ در برندهایی نظیر اسمارت استار ترکیه ، دیپسی انگلستان ، کامپ چک ، انکو ایرانی ، انکو ساخت ترکیه جهت همکاری با شما مشتریان محترم اماده همکاری می باشد.ضمنن این شرکت نمایندگی اصلی شارژر باطری  اسمارت استار ترکیه می باشد و در زمینه گارانتی و خدمات پس از فروش به راحتی در دسترس شما مشتریان می باشد. در صورت نیاز به انواع شارژر باتری ژنراتور ( شارژر باطری ژنراتور ) با مشاوران ما در تماس باشید.

شارژر باتری دیزل ژنراتور دیپسی

24ولت 5 آمپر – 24 ولت 10 آمپر

12 ولت 10 امپر

شارژر باتری ژنراتور اسمارت استار

24 ولت 7 آمپر

12 ولت 10 آمپر

شارژر باطری دیزل ژنراتور انکو 

24 ولت 5 آمپر – 24ولت 10 آمپر

12 ولت 5 آمپر – 12 ولت 10 آمپر

 شارژر باطری ژنراتور دیتاکام ترکیه

24 ولت 10 آمپر

12 ولت 10 آمپر

شارژر کامپ چک

24 ولت 10 آمپر

12 ولت 5 آمپر – 12 ولت 10 آمپر

شارژر انکو ایران

24ولت 5 آمپر – 24 ولت 10 آمپر

12 ولت 10 امپر

شارژر باتری دیزل ژنراتور – شارژر باطری دیزل ژنراتور – شارژر باتری ژنراتور – شارژر باطری ژنراتور
شارژر باطری دوکاره
شارژر باتری دیزل ژنراتور – شارژر باطری دیزل ژنراتور – شارژر باتری ژنراتور – شارژر باطری ژنراتور
شارژر باتری SMART STAR
شارژر باتری امکو دیزل ژنراتور
شارژر باطری ENKO
شارژر باتری دیزل ژنراتور – شارژر باطری دیزل ژنراتور – شارژر باتری ژنراتور – شارژر باطری ژنراتور
شارژر باتری DEEPSEA

ویژگی های مشترک شارژر باتری دیزل ژنراتور

به طور کلی برای شارژر باتری های اتمی یا تر استفاده می گردد.این شارژرها در مصارف کوپل ژنراتور ( دیزل ژنراتور اضطراری ) و بر اساس استاندارهای اروپا ساخت شده است و در ادامه به ویژگی های مشترک آن می پردازیم.

  • محدود کردن جریان در شارژر: همه شارژر ها دارای محدود کننده جریان حتی در حالت اتصال کوتاه و در درجه حرات در بازه استاندارد بتواند پیوسته کار کند.
  • عملگر در حالت بوست: شارژر ها دارای حالت بوست شارژ می باشند که در این حالت با اعمال ورودی بوست شارژ مقدار ولتاژ ورودی افزایش و جریان تا پنجاه درصد کاهش پیدا می کند.
  • گستره ولتاز ورودی تغذیه: همه مدل ها ولتاز ورودی 150 ولت تا 300 ولت تکفاز متناوب تغذیه می شوند. برخی از شارژر باطری دیزل ژنراتور نیز دارای وردی سه فاز می باشند.
  • علایم هشدار: نشانگر به صورت LED بوده و نوع شارژ به صورت رله کنتاکتوری و یا ترانزیستور عمل می کند.
  • ریل یا پیچ نصب: جهت نصب شارژر باطری بر روی تابلو از ریل یا پیچ استفاده می گردد.

خدمات پس از فروش و گارانتی شارژر باتری ژنراتور

با توجه به تحریم ها و عدم نمایندگی برندهای اروپایی به جز ترکیه بازهم شرکت رایا مولد ارائه خدماتی پس از فروش و گارانتی دستگاه را به دلیل کیفیت بالا بر عهده می گیرد تا مشتریان گرامی با اطمینان بیشتر خرید نمایند. در خصوص برندهای ترکیه ای این شرکت نمایندگی رسمی شرکت اسمارت استار ترکیه بوده و در صورت هرگونه مشکل در شارژر باطری آمادگی تعمیر و یا تعویض آن را برعهده می گیرد.

معرفی شارژرهای موجود در شرکت رایا مولد

شارژر باتری دیزل ژنراتور برند DEEPSEA

بهترین شارژر موجود در کشور با توجه به کیفیت عالی آن برند DEEPSEA ساخت انگلستان می باشد. کارکرد و عمر بالای آن و تنوع نوع آن سبب جلب رضایت مشتریان گردیده است.  از جمله ویژگی های شاخص این شارژر می توان به ریپل و نویز کم در جهت شارژ ، ضریب بهره وری بالا، قابلیت پارالل جهت امپر خروجی بالا ، قابلیت کارکرد در دماهای بالا بدون استفده از فن ، تغذیه با ولتاژ 95 تا 305 ولت ، فرکانس 67 تا 63 هرتز و غیره را می توان نام برد. در ادامه به معرفی مدل های مختلف می پردازیم.

شارژر باطری دیزل ژنراتور DEEPSEA 9130

شارژر DEEPSA9130 دارای ولتاژ 12 ولت و آمپراژ 5 آمپر و باتری دیزل ژنراتور را همیشه تا حداکثر شارژ نگه می دارد. از جمله مشخصات شاخص این شارژر باطری می توان به جریان و ولتاز ثابت ، دارای حالت شناور شارژ ، ریپل خروجی اندک ، حفاظت در مقابل اتصال کوتاه ، یکسان سازی شارژ در بازه زمانی مشخص ، حالت POWER SAVER ، بازده 80 درصد در حین کارکرد می توان اشاره نمود. این شارژر دارای وزن 500گرم و ابعاد 63 در 140 در 136 میلیمتر می باشد. مشخصات ولتاژ ورودی90 تا 250 ولت ، بهره وری 80 درصد ، بدون سر صدا و دارای محافظت قطبیت معکوس ولتاژ ، حفاظت جریان ، حفاظت اتصال کوتاه می باشد. قابل نصب بر روی تابلو دیزل ژنراتور توسط ریل و کیفیت بالا سخت افزاری سبب عمر بالای شارژر باتری ژنراتور شده است.

شارژر باتری دیزل ژنراتور – شارژر باطری دیزل ژنراتور – شارژر باتری ژنراتور – شارژر باطری ژنراتور

شارژر باتری ژنراتور DEEPSEA9701

شارژر باطری DEEPSEA9701 دارای ولتاژ 24 ولت و آمپراز 5 آمپر می باشد. در موتورهایی که توان آن ها بالای 200 کیلووات می باشد معمولا دارای استارت و دینام 24 ولت بوده و باید از شارژر 24 ولت استفاده نمود. از جمله ویژگی های شاخص شاژر دیپسی می توان به ، حالت ذخیره سازی انرژی ، خروجی بدون نوسان جهت شارژ باطری و آسیب نرساندن به آن ، جریان و ولتاژ ثابت ، بازدهی بالا 80 درصد ، حالت شناور در حالت شارژ باتری ، حفاظت هایی همچون اتصال پلاریته معکوس ، حفاظت جریان اتصال کوتاه ، اتصال کوتا جریان محدود ، اتصال موازی جهت امپر دهی بیشتر نام برد. تغذیه آن نیز با ولتاژ 90 تا 305 ولت و فرکانس آن 45 تا 65 هرتز می باشد. شارژر بدون فن و بدون سر صدا و در دمای 30- تا 70 درجه سانتی گراد دارای بهترین عملکرد می باشد. وزن شارژر DEEPSEA9701 400گرم و ابعاد آن 48در 133در 110 می باشد. نصب آن به صورت افقی از طریق ریل و پیچ  به تابلو یا دیوار یا بدنه می باشد. 

شارژر باتری دیزل ژنراتور – شارژر باطری دیزل ژنراتور – شارژر باتری ژنراتور – شارژر باطری ژنراتور

شارژر باطری ژنراتور DEEPSEA9470MKII

شارژر هوشمند دیپسی DEEPSEA 9470MKII درای ولتاژ 24 ولت و جرایان دهی 10 آمپر می باشد. کیفیت این شارژر همانند سایر محصولات دیپسی عالی بوده و باید یاداوری نمود که قیمت شارژر 9470 نسبت به دو شارژر 9130و9701  دو برابر می باشد.از جمله ویژگی های مختص این برد قابلیت تنظیم 12 ولت ، قایلیت تنظیم آمپراژ آن به عدد 5 آمپر ، استفاده به عنوان منبع تغذیه ، استفاده از فناوری ریزپردازنده جهت خروجی عالی بدون نوسان جهت شارژ باتری بدون صدمه زدن به آن ، رجییستر های جدید GONCOMM ، دارای تنظیم از طریق نرم افزار PC SUITE ، بازده بالا 86 در صدی ، دارای حالت شارژ شناور ، دارای ورودی سنسور دما  PT1000 ، ولتاژ تغذیه 90 تا 305 ولت و انواع حفاظت حداکثر جریان و ولتاژ DC ،قطب معکوس اتصال  می توان اشاره نمود. ابعاد این شارژر 130 در 200 در 70 میلیمتر و وزن آن750 گرم و بدون فن بوده و قابلیت کار در دمای 30- تا 70 درجه سانتی گراد می باشد. ضمنا این برد قابلیت نصب ماژول DSE2541 جهت نمایش شارژ باتری می باشد.

شارژر باتری ژنراتور - شارژر باطری دیزل ژنراتور 9470 دیپسی شرکت رایامولد

شارژر باتری دیزل ژنراتور DEEPSEA BC1205

این شارژر برای موتورهایی که جهت نیاز به استارت به باطری 12 ولت تا آمپراژ 100 آمپر نیاز دارن جهت شارژ باطری از مدل DSE BC1205 استفاده می نمایند. کیفیت بالای این شارژر چه سخت افزار و چه نرم افزار سبب عمر بالای این محصول شده است . از جمله ویزگی های شاخص این محصول می توان به تغذیه با دامنه ورودی گسترده ولتاژ ، دارای تنظیم دستی حالت BOOST  ، جریان پایدار و ولتاژ ثابت بدون نویز ، حالت شناور اتوماتیک و سبب عمر بالای باتری شده ، ساپورت انواع باتری با فناوری های جدید با خروجی ریپل کم ، حفاطت از اتصال کوتاه و اتصال معکوس پلاریته باتری به شارژر ، کارکرد در شرایط سخت هوایی گرما و رطوبت بالا ، شارژ سلول های باتری به صورت یکسان در حالت BOOST ، دارای حالت ECO CHARGE در زمان شارژ کامل باتری ، قابلیت وصل نمودن شارژرها با یکدیگر جهت افزایش جریان شارژ دهی و غیره را می توان نامبرد. شارژر BC1205 DEEPSEA دارای ابعاد 129.6 در 138.5 در 50 میلیمتر و وزن 300 گرم می باشد.

شارژر باتری دیزل ژنراتور – شارژر باطری دیزل ژنراتور – شارژر باتری ژنراتور – شارژر باطری ژنراتور

شارژر باطری دیزل ژنراتور DSE9150

شارژر DSE9150 دیپسی با ولتاژ خروجی 12 ولت و 3 آمپر جهت شارژ باطری تا 70 آمپر ساعت مناسب می باشد. این مدل جهت استفاده دائم برای شارژ باطری دیزل ژنراتور و ژنراتور گازسوز با حالت شناور همیشه باتری را کامل شارژ می نماید. قیمت و کیفیت بالا این محصول سبب خرید مشتریان شده است. از جمله ویژگی کلیدی این دستگاه می توان به ریپل خروجی کم ولتاژ و پایداری جریان حتی در دشارژ باتری ، دارای حالت شناور و افزایش عمر باتری ، حفاظت از اتصال اشتباه قطب های باتری به شارژر ، حفاظت اتصال کوتاه ، دارای MOOD BOOST CHARGE ، دارای حالت پاور سیور ، قابلیت اتصال شارژر به همدیگر جهت جریان خروجی بیشتر ، راندمان 80 درصد ، کارکرد در نقاط با آب و هوای مرطوب و گرم همچون جنوب کشور می توان نام برد.شارژر DSE9150 دارای ابعاد 108 در 101در 49 و وزن 160 گرم می باشد.

شارژر باتری دیزل ژنراتور – شارژر باطری دیزل ژنراتور – شارژر باتری ژنراتور – شارژر باطری ژنراتور

شارژر باتری ژنراتور BC2415i دیپسی

شارژر BC2415i دیپسی انگلستان هوشمند دارای ولتاژ 24 و جریان شارژر تا 15 آمپر می باشد. این شاؤژر می توان جهت شارژر با نرم افزار DSE Configuration Suite Software برنامه ریزی نمود . از جمله ویژگی کلیدی این شارژر می توان به شارژ بهینه و چهار مرحله ای ، فناوری میکروپروسسوری دیجیتال شارژر ، دارای حات شناور 80 درصد به بالا ، تنظیم خروجی عالی و بدون ریپل ولتاز ، منحنی شارژر قابل تنطیم به بهترین عملکرد ، آلارم ورودی در صورت نوسان ، در صورت کاهش ولتاژ باتری الارم به صدا در می آید ، محافظ اتومات باتری ، محافظت در مقابلت اتصال قطبیت معکوس و ولتاژ اتصال کوتاه ، دارای حالت  Auto power de-rating at high ambient temperatures. ، یکپارچه سازی سیستم با کانکشن MODBUS RTU using RS485 ، کنترل از راه دور با کانکشن DSE2541 ، کارکرد در دمای بالا خصوصا در جنوب کشور می توان اشاره نمود . ابعاد این شارژر OVERALL SIZE80 mm x 205 mm x 135 mm ، وزن 880 گرم می باشد.

شارژر باتری دیزل ژنراتور – شارژر باطری دیزل ژنراتور – شارژر باتری ژنراتور – شارژر باطری ژنراتور

شارژر باتری دیزل ژنراتور برند ENCO

شرکت رایا مولد سازنده شارژر های برند ENCO در چهار مولد 12 ولت 5 آمپر ، 12 ولت 10 آمپر ، 24 ولت 5 آمپر ، 24 ولت 10 امپر می باشد. این شارژرها با کیفیت و قابل رقابت با برندهای ترکیه ای می باشد. قطعات سخت افزاری این برد با بهترین جنس موجود در کشور بوده و سعی بر آن شده که گارانتی و خدمات پس از فروش را به بهترین نحو به شما مشتریان گرامی ارائه دهد لذا در صورت نیاز به برد با کیفیت و قیمت مناسب با مشاوران شرکت رایا مولد ارتباط برقرار نمایید.

شارژر باطری دیزل ژنراتور ENCO EBC1205

این نوع شارژر برای باتری های 12 ولت خشک اتمی و اسیدی قابل استفاده می باشد. از مشخصات شاخص این شارژر می توان به محدود کننده جریان ، کارکرد با حالت بوست ، گستره ولتاز ورودی 150 تا 300 ولت تکفاز ، خروجی هشدار با مدار ترانزیستوری ، ولتاژ خروجی ثابت ، کارکرد در دمای 60 در جه سانتی گراد ، حفاظت در مقابل اضافه ولتاژ ، حفاظت در مقابل پلاریته معکوس و امکان نصب بر روی ریل جهت تابلو و دیوارکوب می توان نام برد. در هنگام نصب در فاصله زیر 5 متر از سیم 1/5 میلی متر و در فاصل تا 10 متر از سیم 2 میلی متر باید استفاده نمود. با استفاده از خروجی هشدار می توان با برد کنترل ارتباط گرفت تا در زمان خطا بر روی برد نمایان گردد که به این صورت است که در زمان عدم شارژ اخطار به برد ارسال می شود. جهت خرید شارژر باتری ژنراتور با مشاوران شرکت رایامولد ارتباط برقرار نمایید.

شارژر باتری ژنراتور - شارژر باطری دیزل ژنراتور 12ولت 5 امپر شرکت رایا مولد

شارژر باطری ژنراتور ENCO EBC1210

این نوع شارژر در مقابل شارژر قبلی 5 آمپر بیشتر و شارژ باطری های اتمی و اسیدی 12 ولت را سریعتر انجام می دهد. کیفیت بالا و استفاده درست از این شارژر امکان استفاده سالیان طولانی استفاده نمود. قیمت مناسب و کیفیت عالی سبب رقابت با سایر برندها در خرید این شارژر شده است . از جمله ویژگی های این شارژر می توان به ، ولتاژ خروجی 13.8 ولت DC ، 11 آمپر جریان DC ، دارای محدود کننده جریان ، دارای حالت بوست شارژ ،دارای خروجی ثابت ، کارکرد عالی در دمای تا 60 درجه سانتی گراد ، حفاظت در مقابل اضافه ولتاژ ،حفاظت در صورت پلاریته معکوس با استفاده از فیوز محافظ ، ولتاز ورودی150 تا 300 ولت تکفاز ، خروجی هشدار ترانزیستوری ، امکان نصب بر روی تابلو یا کیس با استفاده از ریل اشاره نمود. جهت تغذیه این شارژر EBC1210 از سیم 1.5 میلیمتر استفاده گردد. این شارژر قابلیت حالت شارژ شناور بوده و قابلیت نصب توسط وردی به کنترل پنل در صورت خطا الارم برد به صدا در آید.

شارژر باتری ژنراتور - شارژر باطری دیزل ژنراتور EBC1210 انکو ENCO شرکت رایا مولد

شارژر باتری دیزل ژنراتور ENCO EBC2405

در دیزل ژنراتور های با استارت و دینام 24 ولت از شارژر 24 ولت 5 آمپر ENCO استفاده می گردد.مدت زمان این شارژر نسبت به شارژر 24 ولت 10 امپر بیشتر می باشد. ولتاژ خروجی این شارژر 27.6 ولت DC و جریان خروجی اتصال کوتاه 5.5 آمپر DC می باشد. ویژگی اصلی این شارژر EBC2405 می توان به اتصال سری و موازی شارژر جهت افزایش خروجی ( به شرط هم مدل بودن شارژرها ) ، قابلیت استفاده در شارژ باتری های اسیدی و اتمی خشک ، دارای خروجی هشدار ( الارم ) به صورت رله هشداری کنتاکت باز ، دارای فیوز 15 آمپر در مقابل خطا ، حفاظت در مقابل پلاریته معکوس فیوز 10 امپری داخلی ، حفاظت اضافه ولتاژ ( با افزایش ولتاژ خروجی و صدمه زدن به باتری حفاظت ولتاز فعال و خروجی قطع می شود.) ، دارای حالت بوست شارژ ، امکان نصب خروجی شارژر به ورودی کنترلر دیزل ژنراتور ، اتصال برق ورودی شهر 150 تا 300  ولت تکفاز ، امکان نصب توسط ریل به تابلو برق دیزل ژنراتور ، حفاظت در مقابل اضافه ولتاژ می توان اشاره نمود.

شارژر باتری ژنراتور - شارژر باطری دیزل ژنراتور EBC2405 شرکت رایامولد

شارژر باطری دیزل ژنراتور ENCO EBC2410

این شارژر با ولتاژ 24 ولت و آمپراژ 10 آمپر قابلیت شارژ انواع باتری های اسیدی و لیتومی میباشد. این نوع شارژر دارای ترانس بزرگ و کیفیت بالا و قیمت مناسب قابل رقابت با برندهای مطرح همچون دیپسی و دیتاکام می باشد.ویژگی های این شارژر نیز همانند شارزر سری 12 و 24 ولت ENCO می باشد.  از جمله ویژگی این برد می توان به ولتاژ خروجی 27.6 ولت DC، دارای خروجی هشدار هنگام کار در شرایط نرمال انرژی دار شده ، کلاس حفاظت IP20 ، دارای فیوز حفاظت 15 آمپری ، دارای حفاظت ESD ، کارکرد در رطوبت 10 تا 90 درصد شرجی ، کارکرد در دمای -30 تا +80 درجه سانتی گراد ، دارای نشانگر LED سبز در حالت نرمال و قرمز در حالت خطا ، ولتاژ خروجی نامی در 10 تا 10K هرتز ، بازده 82 درصدی ، دارای استاندارد ساخت LVD , EMC ، قابلین نصب با چند شارژر دیگر به صورت سری و موازی ، حفاظت در مقابل پلاریته معکوس و اتصال کوتاه ،  دارای حالت بوست شارژ و غیره را می توان نام برد.

شارژر باتری ژنراتور - شارژر باطری دیزل ژنراتور ENCO EBC2410 شرکت رایامولد

شارژر باتری ژنراتور برند SMART STAR

شرکت رایا مولد با نمایندگی شرکت اسمارت استار ترکیه اقدام به فروش شارژر باطری ژنراتور در دو نوع 12 ولت 10 امپر و 24 ولت 7 آمپر با خدمات پس از فروش و گارانتی شش ماهه اعلام می دارد لذا در صورت نیاز با ما ارتباط برقرار نمایید.

شارژر باتری دیزل ژنراتور 12 ولت 10 آمپر اسمارت استار ترکیه

با توجه به قیمت بالای شارژرهای ژنراتور اروپایی شرکت رایا مولد با داشتن نمایندگی برند اسمارت استار ساخت ترکیه اقدام به فروش شارژر با خدمات پس از فروش و گارانتی به مشتریان ارائه می نماید. در این بخش شارژر 12 ولت 10 آمپر اسمارت ترکیه شرح داده می شود. از مشخصات بلقوه این شارژر می توان به حالت شارژ شناور ، دارای فن خنک کننده در استراکچر دستگاه ، صفحه نمایش LED شارژ دستگاه ، قابلیت نصب بر روی ریل و یا تابلو ،نمایش خطا شارژ ، نمایش فول شارژ ، دمای فن ، الارم و ارور ، حالت شارژ ، دارای فیوز محافظ ، ترمینال های ورودی و خروجی باطری و کیفیت بالای بدنه می توان نام برد. IP بالای این دستگاه سبب شده که در مناطق ویژه همچون جنوب کشور با رطوبت و دمای بالا به بهترین نحو عمل نماید. لازم به ذکر است که از این شارژر در دیزل زنراتور با ولتاژ دینام و استارت 12 ولت استفاده می گردد. این شارژر دارای گارانتی 6 ماهه با شرایط تحویل شما مشتریان گرامی خواهد شد. لذا در صورت نیاز به شارژر با کارشناسان ما در تماس باشید.

شارژر باتری ژنراتور - شارژر باطری دیزل ژنراتور اسمارت استار ترکیه شرکت رایا مولد 12 ولت 10 آمپر

شارژر باطری دیزل ژنراتور 24 ولت 7 آمپر اسمارت استار ترکیه

یکی از بهترین نوع شارژر 24 ولت با 7آمپر خروجی از لحاظ قیمت و مشخصات فنی را بازار رقابتی می توان نام برد که ساخت ترکیه و برند اسمارت استار میباشد. از جمله مشخصات این شارژر می توان به صفحه نمایش دیجیتال با نمایش فول شارژر ، الارم در زمان خطا ، دمای فن خنک کننده ، حالت شارژ شناور ، فیوز محافظ دستگاه ، قابلیت نصب بر روی ریل ، دارای ترمینال ورودی و خروجی ، نصب آسان و مناسب در فضاهای با دما و رطوبت بالا همچون جنوب کشور جهت باتری خشک اتمی ویا تر مورد استفاده قرار می گیرد. این شارژر مناسب برای دیزل ژنراتور با استارت و دینام 24 ولت مورد استفاده قرار می گیرد. این شارژر هم مانند سایر محصولات اسمارت استار دارای گارانتی تعویض 6 ماهه و خدمات پس از فروش تحت شرایط می باشد و در صورت نیاز به مشاوره و یا خرید با شرکت رایا مولد ارتباط برقرار نمایید.

شارژر باتری ژنراتور - شارژر باطری دیزل ژنراتور اسمارت استار ترکیه شرکت رایا مولد24 ولت 7 آمپر

شارژر باتری ژنراتور برند DATAKOM

کمپانی بزرگ دیتاکام در ترکیه علاوه بر ساخت برد کنترل دیزل ژنراتور ، تولید انواع شارژر های باطری را را با کیفیت و قیمت مناسب را در دستور کار خود قرار داده هست. شارژر باطری ژنراتور ها در ولتاژ 12 و 24 ولت و با آمپراژ 5 و 10 آمپر تولید و به صورت سوییچینگ عمل می نمایند و در زمان شارژر کامل به صورت اتوماتیک قطع می شود. در ادامه به شرح کامل 4 شارژر دیتاکام می پردازیم.

شارژر باتری دیزل ژنراتور دیتا کام 12ولت 5آمپر

سری BC125 دیتاکام مناسب جهت دیزل ژنراتور با استارت و دینام 12 ولت می باشد. این شارژر با تکنولوژی ساخت بروز دارای راندمان بالا در عملکرد بهینه توسط شرکت DATAKOM ترکیه طراحی و ساخته می شود. این شارژر دارای محافظت بیش ازحد اتصال کوتاه ، دمای بالا ، حفاظت بار و اتصال باتری معکوس می باشد. از جمله مشخصات اصلی دیتاکام مدل BC125 دیتاکام  می توان به راندمان بالای 90 درصد ، محافظت در مقابل اتصال معکوس باتری ، LED نشانگر وضعیت ، مصرف برق کم در حالت بدون بار ، حفاظت از اتصال کوتاه خروجی و اضافه بار ، حفاظت در دمای بالا ، نصب آسان و وزن سبک ، قابلیت نصب بر روی تابلو از طریق ریل ،ریپل و موج خروجی پایین ، شارژ باطری دشارژ کامل و حالت شناور، دارای محدوده ولتاژ ورودی 305 تا 170 ولت ، جریان خروجی 5 آمپر DC ، ماکزیمم توان ورودی 80 وات ، کارکرد در دمای 30- تا 80 درجه سانتیگراد و نصب آسان می توان اشاره نمود. ابعاد این دستگاه W=70mm ،  H=99mm، D=60mm و وزن آن 210 گرم می باشد.

شارژر باتری ژنراتور دیتاکام ترکیه 12ولت 5 آمپر - شارژر باطری دیزل ژنراتور

شارژر باطری دیزل ژنراتور 12 ولت 10 آمپر DATAKOM

شارژر دیتاکام BC1210  مناسب جهت دیزل ژنراتور با استارت دینام 12 ولت می باشد. این شارژر در یک کاور آهنی مقاوم با سخت افزار عالی ساخته شده است.خرابی این شارژر ها به دلیل حفاظت هایی همچون اتصال کوتاه خروجی ، دمای بالا و اتصال معکوس خروجی سبب عمر بالای این شارژر شده است. این شارژر دارای ولتاژ وردی 170 تا 305 ولت ورودی و جریان نامی خروجی 10 آمپر DC می باشد. این دستگاه در زمان بارهای کم جهت صرفه جویی انرژی وارد حالت انفجاری می شود و این شارژر ها دارای مصرف انرژی کم می باشد.از جمله ویژگی های شاخص این برد راندمان بالای 90 درصد ، محافظت از اتصال معکوس باتری ، دارای نشانگر LED وضعیت ، حفاظت از اتصال کوتاه خروجی و اضافه بار ، حفاظت و عملکرد مناسب در دمای بالا و شرجی ،خروجی بدون ریپل و قابل اطمینان ، ابعاد کوچک و وزن سبک و قابلیت نصب بر روی ریل ، کار در دمای 30- تا 80 درجه سانتی گراد می توان نام برد. وزن این شارژر 260 گرم و دارای ابعاد W=106mm ،  H=115mm، D=57mm می باشد.

شارژر باتری دیزل ژنراتور – شارژر باطری دیزل ژنراتور – شارژر باتری ژنراتور – شارژر باطری ژنراتور دیتاکام 12ولت 10 آمپر

شارژر باتری ژنراتور DATAKOM BC2405

شارژر BC2405 دیتاکام ساخته شده با تکنولوژی روز ساخت کشور دارای راندمان بالا و قابلیت نصب به صورت ریلی بر روی تابلو  با بدنه مقام استیل می باشد. از این شارژر در دیزل ژنراتور و ژنراتور گازسوز با دینام استارت 24 ولت جهت شارژ باطری استفاده می گردد. این شارژر با انواع محافظت ها همچون اضافه بار و اتصال کوتاه و حفاظت در مقابل دمای بالا سبب شده این قطعه در بازه زمانی طولانی بتواند باتری شما را شارژ نماید. از جمله ویژگی های مختص آن می توان به راندمان بالا 92 درصد ، محدوده ولتاژ کاری 305تا170 ولت ، دارای نشانگر LED  وضعیت ، شارژ دو مرحله ای دائم ، محدوده عملیاتی گسترده ، خروجی بدون ریپل و ایمن ، وزن کم می توان نام برد. ابعاد این شارژر W=70mm ،  H=99mm، D=60mm و وزن 210 گرم می باشد.

این شارژر در دمای کاری 40- تا 80 درجه سانتی گراد فعالیت خود را انجام میدهد.

شارژر باتری دیزل ژنراتور – شارژر باطری دیزل ژنراتور – شارژر باتری ژنراتور – شارژر باطری ژنراتور

شارژر باطری ژنراتور DATAKOM BC2410

شارژر باطری BC2410 دیتاکام ساخت ترکیه  جهت شارژ باطری ژنراتور دیزلی و گازسوز با ولتاژ دینام و استارت 24 ولت مورد استفاده قرار می گیرد. این قطعه دارای کیفیت بالا و تکنولوژی ساخت در نرم افزار و سخت افزار و با انواع حفاظت ها سبب طول عمر بالای آن شده است. از جمله مشخصات دیگر شارژر 24 ولت دیتاکام می توان به راندمان بالای 92 درصد ، ولتاژ کاری 170 تا 300 ولت محدوده ولتاز کاری ، LED نشانگر وضعیت شارژ ، مصرف انرژی کم در حالت بدون بار ، حفاظت از اتصال کوتاه خروجی و اضافه بار ، حفاظت در مقابل حرارت بالا ، خروجی اندازه گیری جریان آنالوگ 0تا 5 ولت ، شارژ دو مرحله ای برای اتصال دائم ، خروجی بدون ریپل ، ابعاد کوچک و وزن کم و کارکرد در دمای 30- تا 50 درجه سانتیگراد ، وزن 3.2 کیلوگرم ، دارای ابعاد W=106mm ،  H=115mm، D=57mm میتوان نام برد.

شارژر باتری دیزل ژنراتور – شارژر باطری دیزل ژنراتور – شارژر باتری ژنراتور – شارژر باطری ژنراتور

شارژر باتری دیزل ژنراتور دوکاره 12و 24 ولت

شارژر باطری دیزل ژنراتور CH2810

شارژر باطری دیزل ژنراتور CH2810 دوکاره با ولتاز 12 و 24 ولت درجه یک با قیمت و کیفیت مناسب در انبار شرکت رایامولد موجود می باشد.

شارژر شناور باتری به طور ویژه برای راه اندازی یا کار باتری ذخیره سازی در موتور دیزل طراحی شده است. این یک مدل هوشمند از ساختار سوئیچ است. این تنها یک شارژر در بازار است که می تواند به طور خودکار ولتاژ شارژ، جریان را شناسایی کند و می تواند به طور خودکار روی ولتاژ خروجی مربوطه سوئیچ کند(V12 , 24V). دارای فشار ثابت، جریان ثابت، جریان فریبنده، مقاومت در برابر اتصال کوتاه و عملکرد کاملاً خودکار است. از جمله ویزگی این شارژر می توان به 160-277 VAC ولتاژ کاری ، فرکانس کاری 20 تا 100 هرتز ، ولتاژ خروجی 12 و 24 ولت ، کارکرد در دمای -40 تا +80 درجه ، دارای حفاظت اتصال معکوس ، حالت شناور اولیه و ثانویه و قطع کن اتوماتیک و قابل نصب برروی تابلو بدنه مقاوم نام برد.

شارژر باتری دیزل ژنراتور – شارژر باطری دیزل ژنراتور – شارژر باتری ژنراتور – شارژر باطری ژنراتور

شارژر باتری ژنراتور دوکاره CH2804

شارژر باطری ژنراتور CH2804 دارای دو ولتاژ 12 و 24 ولت و دارای آمپر خروجی 4 آمپر و بدنه مستحکم آهنی با رنگ کوره ای و قابل نصب بر روی تابلو در انبار شرکت رایا مولد موجود می باشد. از جمله ویژگیهای این شارژر می توان به 1. ایمنی بیشتر: همراه با حافظه اضافه بار، حافظه اتصال کوتاه و عملکرد معکوس.2. شارژ هوشمند: مناسب برای شارژ طولانی مدت مداوم برای مجموعه های ژنراتور اتوماتیک و همچنین باتری های 12 ولت و 24 ولت.3. پایدار در کار: در محدوده ولتاژ گسترده و مصرف برق کم، شارژر باتری ژنراتور کار پایدار را امکان پذیر می کند.4. طرح‌های بهتر: شارژر شناور با AC160-250V تغذیه می‌شود، همچنین 60 تاخیر اضافه بار و تاخیر اتصال کوتاه 15 ثانیه گاز می‌گیرد.5. نصب آسان: طراحی شده برای داشتن ساختار ساده، شارژر سبک وزن و فشرده را می توان به راحتی نصب کرد. سایر مشخصات:ولتاژ منبع تغذیه: 50 هرتز AC160-250 ولت – بدون بار مصرف برق: ولتاژ خروجی 3 VA: 12 ولت 24 ولت تاخیر اضافه بار: 60 ثانیه تا 180 ثانیه.تاخیر اتصال کوتاه: 15 ثانیه

شارژر باتری دیزل ژنراتور – شارژر باطری دیزل ژنراتور – شارژر باتری ژنراتور – شارژر باطری ژنراتور

دلایل نیاز به شارژر باتری دیزل ژنراتور

  1. تعمیر و نگهداری باتری: باتری در ژنراتور برق برای راه اندازی ژنراتور ضروری است. توان اولیه مورد نیاز برای راه اندازی موتور را تامین می کند و نیروی پشتیبان را در حین کار تامین می کند. شارژر باطری دیزل ژنراتور به حفظ شارژ باتری کمک می کند، از تخلیه آن در طول زمان جلوگیری می کند و اطمینان می دهد که همیشه برای استفاده آماده است.
  2. استفاده طولانی مدت در حالت آماده به کار: ژنراتورهای برق آماده به کار اغلب برای مدت طولانی تا زمانی که در هنگام قطع برق یا مواقع اضطراری مورد نیاز باشند، بیکار می مانند. در این زمان بیکاری، باتری ها می توانند خود تخلیه شوند و شارژ خود را از دست بدهند. شارژر باتری ژنراتور ،باتری را دائماً شارژ نگه می‌دارد و از تخلیه خود به خود جلوگیری می‌کند و اطمینان حاصل می‌کند که ژنراتور در صورت نیاز آماده شروع به کار است.
  3. قابلیت اطمینان برق پشتیبان: در شرایطی که برق قطع می‌شود، داشتن یک منبع برق پشتیبان قابل اعتماد بسیار مهم است. شارژر باطری ژنراتور اطمینان می دهد که باتری ژنراتور کاملاً شارژ شده است و به ژنراتور اجازه می دهد تا به سرعت شروع به کار کند و برق پشتیبان بی وقفه را تامین کند. این امر به ویژه در برنامه‌های کاربردی حیاتی مانند بیمارستان‌ها، مراکز داده، یا سیستم‌های امنیتی که در آن‌ها توان به خطر افتادن قدرت وجود ندارد، مهم است.
  4. طول عمر باتری: شارژ و نگهداری صحیح باتری می تواند به افزایش طول عمر آن کمک کند. شارژر باتری دیزل ژنراتور ولتاژ و جریان شارژ بهینه را فراهم می کند و از شارژ بیش از حد یا شارژ کم که می تواند منجر به خرابی زودرس باتری شود، جلوگیری می کند. شارژر باتری ژنراتور با شارژ صحیح باتری به حداکثر رساندن طول عمر باتری کمک می کند و نیاز به تعویض مکرر و هزینه های مرتبط را کاهش می دهد.
  5. محافظت در برابر آسیب باتری: شارژ بیش از حد یا کم شارژ باتری می تواند منجر به آسیب های جبران ناپذیری مانند سولفاته شدن یا تخریب صفحه شود. شارژر باتری ژنراتور اغلب دارای ویژگی های ایمنی داخلی مانند نظارت بر ولتاژ، حفاظت از اتصال کوتاه و حفاظت از قطبیت معکوس است. این ویژگی ها تضمین می کند که باتری به طور ایمن شارژ می شود و از آسیب احتمالی باتری یا سیستم ژنراتور جلوگیری می کند.
  6. سازگاری با نیازهای شارژ: شارژر باطری دیزل ژنراتور را می‌توان به گونه‌ای طراحی کرد که با انواع مختلف باتری‌ها، مانند باتری‌های اسید سرب، لیتیوم یون یا ژل سازگار باشد. همچنین می‌توان آن‌ها را طوری طراحی کرد که حالت‌های مختلف شارژ، مانند شارژ قطره‌ای، شارژ سریع یا شارژ تعمیر و نگهداری را ارائه دهند. این سازگاری به شارژر باتری ژنراتور اجازه می‌دهد تا نیازهای شارژ باتری ژنراتور را برآورده کند و از شارژ کارآمد و عملکرد بهینه باتری اطمینان حاصل کند.

به طور کلی، شارژر باتری ژنراتور برای حفظ آمادگی، قابلیت اطمینان و طول عمر باتری ژنراتور ضروری است. این تضمین می کند که منبع تغذیه پشتیبان همیشه آماده است، از آسیب باتری جلوگیری می کند و طول عمر باتری را به حداکثر می رساند.

پرسش و پاسخ سوالات شارژر باتری دیزل ژنراتور

سوال 1:ژنراتورهای که اماده به کار هستند و در زمانی که برق شهر وجود نداشته باشد داخل مدار صنعت وارد میشوند. در طول هفته چندبار باید دستی استارت زد تا باطری نخوابد ؟ مدت زمان کارکرد در بی بازی بررای گرم و شارژر باطری دیزل ژنراتور چند دقیقه نیاز دارد ؟ و از شارژر ها میشود دایم استفاده کرد برای شارژشدن باطری؟

پاسخ: باتریهای دیزل ژنراتور همیشه باید در حال شارژ ارام باشند واگر اصلا برق نداری تازمان شارژکامل باطری ژنراتور باید روشن بشه واگر نیاز نیست همیشه استارت کنی برای اینکه باطری خالی نشه یک سر باطری را باز کن وحداقل سه روز یکبار باز ببن تا باطری اماده بکار باشد و اگر برق در محل موجود باشه جهت شارژ کامل باتری باید از یک – شارژر باطری ژنراتور اتوماتیک استفاده کنی. و در هنگام خرید شارژر باتری باید بهشارژر اتومات بايد متناسب با جريان شارژ سايكليك cyclicباتري باشد و همچنين  قابليت شارژ فلوت داشته باشد ، چون شارژر ها چنانچه از كيفيت مناسبي برخوردار نباشند باعث افت كيفي باتري ميشوند.

سوال 2: آیا با سری کردن دو پاور سوئیچینگ 12 ولت میشه باتریهای 24 ولت دیزل رو شارژ کرد؟

پاسخ : با این روش شارژر باطری دیزل ژنراتور ساخته نمیشه بلکه تبدیل به ترانس میشه.

سوال 3: نحوه  چک کردن شارژر باتری ژنراتور چگونه می باشد؟ 

پاسخ : ابتدا ولتاژ باطری را با ولتمرdcبگیرید. سپس سیمهای شارژر را به باطری ببندید. شارژر را روشن کنید بعداز زمانی ولتاژ باطری را روی باطری اندازه گیری کنید این بار باید ولتاز بیشتر نشان داده شود مورد دوم اگر روی دستگاه امپر متر شارژر dcباشه هنگام شارژ امپر متر باید مقدار جریان شارژ. را باید نشان بده این دوروش نشان میدهد که شارژر سالم است.

شارژر باتری دیزل ژنراتور – شارژر باطری دیزل ژنراتور – شارژر باتری ژنراتور – شارژر باطری ژنراتور

سایر قطعات