تهران شهرک صنعتی چهاردانگه

RAYAMOVALLED@GMAIL.IR

گیج دما آب روغن باتری – آمپرآب فشار روغن باتری دیزل ژنراتور نمایندگی فروش

شرکت رایا مولد وارد کننده اصلی آمپر آب آمپر روغن آمپر روغن  آمپر باتری ( گیج آب ژنراتور – گیج روغن ژنراتور – گیج باتری ژنراتور) برند vdo با بهترین قیمت و کیفیت برای شما مشتریان گرامی اعلام می نماید. این گیج یا همان آمپر بر روی تابلو ژزنراتور های گازسوز و دیزلی نصب می گردد و به صورت عینی می توان میزان دما روغن باتری را رویت نمایند و در صورت نیاز به این قطعات با شرکت رایامولد ارتباط برقرار نمایید.

فروشگاه انواع گیج ( آمپر عقربه ای ) ژنراتور

آمپر آب دیزل ژنراتور ( گیج دمای آب ژنراتور )

با توجه به حساسیت دمای ژنراتور در زمان کمبود آب و به خطر افتادن خرابی موتور باید به صورت چشمی از دمای آب ژنراتور با خبر شد لذا در این مواقع از آمپر دمای ژنراتور  که در دو نوع 12 و 24 ولت مورد استفاده قرار می گیرد.

آمپر آب دیزل ژنراتور چیست؟

گیج دمای آب ژنراتور یا همان دماسنج آنالوگ یکی دیگر از ابزارهای سنجش مشخصات و ویژگی‌های محیطی و دمای موتور دیزل ژنراتور است که برای اندازه گیری دمای  موتور و یا درجه حرارت یک سیستم خاص از آن استفاده می‌شود. این ابزارها قالب‌های متفاوتی دارند و به شکل‌های مختلفی می‌توانند درجه حرارت را اندازه گیری کنند.  ساده‌ترین نوع دماسنج‌ ها را می‌توان همان دماسنج‌های برقی معرفی کرد که معیار اندازه گیری آنها، سیگنال ارسال شده از طرف سنسور آب دیزل ژنراتور نصب شده بر روی سیلندر موتور اثر گرما بود. در واقع دانشمندان برای حالت طبیعی اجسام و مواد مختلف در دمای معمولی حجم خاصی در نظر گرفته‌اند که با توجه به تغییر حجم کم در برابر تغییر دما، می‌توانند دمای محیط یا درجه حرارت هر جسمی را گزارش کند. این به عنوان اصول اولیه استفاده شده در ترمومترهای آنالوگ و دماسنج‌ها به کار گرفته شد که نسل‌های بعدی با شیوه‌های متفاوت‌تری ساخته شدند.

نمونه موجود آمپر دمای ژنراتور شرکت رایامولد

آمپر آب دیزل ژنراتور ( گیج دمای آب ژنراتور – آمپر دمای ژنراتور )

 

آمپر روغن ژنراتور ( گیج فشار روغن دیزل ژنراتور )

فشار روغن یکی از پارامترهای مهم در دیزل ژنراتور و ژنراتور گازسوزمی باشد.  وقتی عقربه  آمپر روغن ژنراتور به زیر عدد 2 برسد  و  فشار روغن را پایین‌تر از مقدار استاندارد گزارش می‌دهد، می‌تواند نشانه‌ای از یک مشکل بزرگ باشدکه منجر به افت فشار روغن موتور شده است .اگر با چنین موردی مواجه شدید ،  بهترین اقدام این است که  دیزل ژنراتور  را خاموش نمایید و برای یافتن دلیل این مشکل ، همچون خراب بودن اویل پمپ یا ایراد موتوری و یا کاستی روغن با علل احتمالی افت فشار روغن را بررسی و عیب را رفع نمایید. در دیزل ژنراتور هایی که کنترلر دیجیتال دیپسی یا برد کنترل دیتاکام 207 ندارند جهت رویت فشار روغن از گیج آن به صورت آنالوگ در دو نوع 12 و 24 ولت استفاده می گردد.

نمونه موجود آمپر روغن ژنراتور شرکت رایامولد

آمپر روغن ژنراتور ( گیج فشار روغن دیزل ژنراتور – آمپر روغن ژنراتور

 آمپر باتری ژنراتور ( گیج شارژ باتری دیزل ژنراتور )

در دیزل زنراتور های امرجنسی به دلیل با اهمیت بودن عدم قطعی برق باید دیزل ژنراتور بهد از قطعی برق به مدار اضافه گردد که در اینصورت باید استارت توسط یاتری ژنراتور تغذیه و استارت گردد . در صورتی که باتری ژنراتور دشارژ شده باشد ژنراتور استارت نمیگردد و لذا در این صورت باید بر روی تابلو از طریق برد کنترل دیپسی یا آمپر شارژر باتری ژنراتور میزان شارژ باتری را رویت نماییم که در صورت کاهش شارژ آن را با استفاده از شارژر باتری ، پر نماییم.

نمونه موجود آمپر باتری ژنراتور شرکت رایامولد