تهران شهرک صنعتی چهاردانگه

RAYAMOVALLED@GMAIL.IR

دیزل ژنراتور بهترین قیمت با کیفیت برتر شرکت رایامولد

شرکت رایا مولد در راستای تامین و کوپل دیزل ژنراتور در موتور دیزل برند های نظیر پرکینز ، کامینز ، ولوو ، کترپیلار ، لوول ، موتورسازان تبریز وغیره و در ژنراتور برند استمفورد انگلستان ، مکالته ایتالیا ، لینز ایتالیا ، استمفورد پاور چین و غیره و استفاده از سایر متعلقات همچون تابلو کنترل با قطعات فرمان و قدرت اروپایی ، شاسی و اگزوزو غیره با بهترین کیفیت با استفاده از امکانات کارگاهی و نفرات با تجربه این شرکت اقدام به اماده سازی دیزل ژنراتور در مدت زمان مناسب را تدارک دیده است. لذا در صورت ژنراتور دیزلی و اطلاع از قیمت دیزل ژنراتور با کارشناسان شرکت رایا مولد ارتباط برقرار نمایید.

5/5

بهترین قیمت دیزل ژنراتور پیشنهاد ویژه رایا مولد

5/5
پیشنهاد ویژه
5/5

دیزل ژنراتور ولوو  350 کاوا آکبند ژنراتور استمفورد انگلستان کوپله فابریک  دارای برد کنترلی دیپسی ، شارژر باتری و شاسی باکدار و سایر متعلقات

  • دارای تابلو چنج اور با قطعات فرمان و قدرت اروپایی ریتال
  • مدل موتور tad1341ge
  • 1500دور با ولتاژ خروجی 380/230
  • آب خنک ( دارای رادیاتور )، دارای جریان خروجی 300 آمپر

دارای گارانتی و خدمات پس از فروش 15 ساله و تحویل فوری

قیمت دیزل ژنراتور
دیزل ژنراتور آکبند

ساختار دیزل ژنراتور

این پکیج به طور کلی از سه بخش  کلی موتوردیزلی ، ژنراتور ، تابلو فرمان تشکیل شده است. موتور دیزل به عنوان محرک مکانیکی ژنراتور ، الترناتور یا ژنراتور به عنوان قسمت الکتریکی و ایجاد میدان مغنازیسی و تولید توان الکتریکی و تابلو پکیج هم به عنوان قطع و وصل جریان خروجی به بار را انجام می دهد.

قیمت دیزل ژنراتور

قیمت دیزل ژنراتور در صورت تقسیم قیمت به صورت (60 درصد موتور دیزل ، 30 درصد ژنراتور ، 10 درصد تابلو ) میباشد. با کمی تمر کز می توان تشخیص داد که مهمترین بخش پکیج ، موتور دیزلی می باشد که به عنوان گرداننده رتور در میدان دوار استاتور ژنراتور بوده است.

متاسفانه در دهه اخیر به دلیل بالا بودن نرخ ارز و مشکلات گمرکی و تحریم ها قیمت دیزل ژنراتور با افزایش قابل ملاحضه ای رو به رو شده است که از این رو اشخاص و ارگان ها رو به خرید دیزل ژنراتور دست دوم می اورند.

قیمت دیزل ژنراتور بر اساس برندها:

در این بخش سعی شده تا بر حسب قیمت دیزل ژنراتورها و کیفیت دسته بندی شوند که به صورت ذیل می باشد:

1-دیزل ژنراتور کاترپیلار

کمپانی بزرگ و با کیفیت کاترپیلار از نظر بالاترین قیمت جایگاه یکم را به خود اختصاص داده است. کیفیت بالای محصولات کاترپیلار خصوصا در قسمت POWE GENERETION با عمر طولانی و تولیدات خود از رنج 5KVA تا 3500KVA سبب خرید افراد با قیمت بالا شده است. شرکت رایا مولد نیز در صورت سفارش شما مشتریان آمادگی خود را با برند CATERPILLAR اعلام می نماید. و در صورت نیاز به ژنراتور دیزلی دست دوم کاترپیلار به همراه قیمت به لینک وارد شوید.

2-دیزل ژنراتور کامینز

کمپانی قدر کامینز ساخت کشور امریکا در سرتا سر دنیا همچون انگلستان ، چین ، هند ، برزیل و… با ایجاد و ساخت کارخانه با قدمتی در حدود یک قرن فعالیت می نماید. بعد کاترپیلار شرکت کامینز از نظر قیمت دیزل ژنراتور رتبه دوم را به خود اختصاص داده است. کیفیت بالا این مجموعه سبب فروش بالای این کمپانی شده است. رنج تولیدی این شرکت از 10 الی 3200KVA  می باشد. شرکت رایا مولد نیز با واردات و کوپل دیزل ژنراتور کامینز اماده همکاری با شما مشتریان گرامی میباشد. در صورت نیاز به دیزل ژنراتور دست دوم کامینز به همراه قیمت محصول به لینک وارد شوید.

3- دیزل ژنراتور ولوو

شرکت ولوو ساخت کشور سوئد با خدمات سرتاسر در جهان و خصوصا علارغم تحریم ها و نمایندگی در ایران و کارکرد عالی و قیمت نسبتا مناسب سبب خرید و بازار رو به رشد در کشور شده است. رنج تولیدی ژنراتور دیزلی ولوو از 100 الی 800  کاوا می باشد.استفاده در ساختمان ها و صنایع به صورت اضطراری و دایم کار در کشور و دسترسی به قطعات و خدمات آن باعث شده بازار فعای را در کشور داشته باشد و شرکت رایا مولد با امکانات زیرساختی کارگاهی خود و نفرات و کارشناسان مکانیک و الکتریکال خود اقدام کوپل و فروش دیزل ژنراتور ولوو نموده است. و در صورت نیاز به قیمت دیزل ژنراتور ولوو دست دوم به لینک وارد شوید.

4-دیزل ژنراتور پرکینز

شرکت پرکینز با قدمت بیش از یک قرن فعالیت خود را در کشور انگلستان در زمینه تولید موتور های دیزلی آغاز نموده است. رنج تولیدی و کوپل دیزل ژنراتور در شرکت رایا مولد بنا به در خواست مشتری از 5 الی 2500 کا وا می باشد. کیفیت بالای آن و قیمتی در حدود کامینز و ولوو و همچنین خدمات و قطعات کمتر در کشور جایگاه رتبه 4 را به خود اختصاص داده است. در صورت نیاز به ژنراتور دیزلی دست دوم پرکینز به همراه قیمت به لینک وارد شوید.

5-دیزل ژنراتور لوول LOVOL

دیزل ژنراتور لوول به دلیل قیمت مناسب و کیفیت متوسط و جواب دهی خصوصا در بحث تامین برق اضطراری مورد توجه بسیاری ار افراد در کشور قرار گرفته است . رنج تولیدی این برند و کوپل شرکت رایا مولد از 30 الی 200 کاوا می باشد. قطعات و خدمات اسان قیمت مناسب در کشور مزیت اصصلی این برند می باشد. قیمت دیزل ژنراتور لوول LOVOL در مقایسه با برند های اروپایی در حدود نصف می باشد. در صورت نیاز به ژنراتور دیزلی دست دوم LOVOL به لینک مراجعه فرمایید.

6- دیزل ژنراتور موتورسازان تبریز

شرکت موتورسازی تبریز ژنراتور دیزلی تولیدی خود را در رنج 30 الی 200 کاوا به مشتریان عرضه می دارد. کیفیتی در حدود لوول و قیمتی مناسبتر مزیت این برند داخلی می باشد. خرید این برند در موارد تامین برق اضطراری پیشنهاد میگردد.در صورت نیاز به ژنراتور دیزلی دست دوم موتورسازان تبریز به لینک مراجعه فرمایید.

نکات مهم در هنگام خرید دیزل ژنراتور 

  • براورد توان مورد نیاز تک فاز و سه فاز در هنگام خرید ژنراتور
  • تعیین میزان مصرف در روز (دایم کار و یا اضطراری)
  • در صورت وجود گازوئیل امکان خرید و اضطرای بودن خرید دیزل ژنراتور پیشنهاد میگردد
  • درصورت دائم کار و موجود بودن گاز در محل نصب ژنراتور گازسوز پیشنهاد می گردد.
  • انتخاب دیزل ژنراتور بر حسب توان و انتخاب محل نصب و تعیین ابعاد ژنراتور
  • در صورت استفاده ژنراتور در مناطق مسکونی ( استفاده از کاور بی صدا) کانوپی سایلنت پیشنهاد می شود.
  • نصب و راه اندازی بر اساس میزان توان و مقدار نیاز کابل و سایر موارد همچون داکت و … هزینه متفاوتی دارد.
  • در صورت نصب در زیر زمین باید داکت و کانال مجزا جهت خروج دود استفاده گردد.
  • در صورت داشتن سوال با کارشناسان جهت مشاوره و اعلام قیمت دیزل ژنراتور و قیمت ژنراتور گازسوز با ما تماس حاصل فرمایید.

میزان توان دهی دیزل ژنراتور در صورت خرید به صورت آکبند:

به طور کلی در ژنراتور دیزلی دو توان اضطراری و توان دائم کار عنوان می شود که در بخش جداگانه به آن می پردازیم.

توان اضطراری یا standby

از این توان به نام توان نامی نیز یاد می شود. توان اضطرای در پلاک ژنراتور و حداکثر زمانی که می توان از آن استفاده نمود در حدود یک ساعت می باشد. مثالی که در این خصوص می توان به ان آشاره نمود این است که فرض نمایید که بر روی کیلومتر ماشین خود 220 کیلومتر در ساعت در ج گردیده است آیا می توان ساعت ها با سرعت 220 کیلومتر رانندگی نمود؟ پس مدتی می توان از حداکثر توان استفاده کرد در غیر این صورت استهلاک و خرابی موتور زودتر اتفاق می افتد. در ساختمان های مسکونی ، ادارات کارگاه ها صنایع و غیره در صورت قطعی برق ، توان اضطرای را جهت تامین برق خود در نظر می کیرند.

توان دائم کار یا prime

در صورت دائم کار بودن مولد دیزلی  و استفاده  از آن بین بازه ( 3 ساعت الی 12 ساعت ) می توان از 70 درصد توان اضطراری استفاده نمود. در این حالت به موتور و ژنراتور اسیبی نرسیده و بهترن حالت موتور چه از نظر دما و چه از نظر قطعات مکانیکی و الکتریکی اتفاق می افتد. در نواحی که برق موجود نبوده به طور مثال استفاده از این برق برای یک شیفت کاری صورت می پذیرد از این توان استفاده می گردد.

میزان مصرف سوخت دیزل ژنراتور بر حسب توان

همانطور که می دانیم میزان مصرف سوخت دیزل ژنراتور به میزان توان دستگاه ، کارکردن به صورت اضطراری یا دائم کار بودن دستگاه ، آکبند و یا دست دوم بودن دیزل ژنراتور بستگی دارد. در این بخش به طور کلی با بخش بندی بر حسب توان میزان مصرف سوخت را در 75 درصد بارنامی دائم کار به شرح ذیل شرح می دهیم.

کاهش صدای دیزل ژنراتور از طریق استفاده از اتاقک فلزی سایلنت

شرکت رایا مولد با استفاده از تجارب نفرات فلزکار و تیم طراحی و استفاده از امکانات کارگاهی خود اقدام به ساخت اتاقک فلزی سایلنت بر روی ژنراتور دیزلی اقدام می نماید. استفاده از شاسی و ورق مناسب در بدنه ، استفاده از عایق های آکوستیک شانه تخم مرغی ، استفاده از دستگیره های درب با کیفیت ، طراحی درب برای تعمیرات و سرویس و نگهداری و غیره سبب افزایش کیفیت و کاهش صدای دیزل ژنراتور در حدود 75 دسیبل در فاصله یک متری شده است.

صدای ناهنجار ژنراتور دیزلی در محیط مسکونی ، تجاری ، صنعتی و یا استفاده از مولد دیزلی در فضای باز (جلوگیری از ورود گرد و غبار و باران و برف ) استفاده و نصب اتاقک فلزی سایلنت را بر روی دستگاه ضروری می نماید.

نحوه مشاوره و اعلام قیمت دیزل ژنراتور  شرکت رایا مولد
  • ارسال درخواست از طریق ایمیل به RAYAMOVALLED@GMAIL.COM
  • تماس تلفنی با کارشناسان فروش شرکت رایا مولد در ساعات اداری (۹ الی ۱۷)
  • تماس در ساعات غیر اداری با شماره تلفن ۰۹۱۲۳۸۵۶۹۴۷
  • ارسال درخواست به واتس آپ شرکت به شماره ۰۹۱۲۳۸۵۶۹۴۷