تهران شهرک صنعتی چهاردانگه

RAYAMOVALLED@GMAIL.IR

پمپ روغن دیزل ژنراتور واردات و فروش با بهترین قیمت

oil pump دیزل ژنراتور رایا مولد

شرکت رایا مولد وارد کننده پمپ روغن دیزل ژنراتور یا اویل پمپ دیزل ژنراتور  OIL PUMP برند های مختلف همچون ولوو ، کامینز ، پرکینز ، کترپیلار، لوول ، دویتس و …. جهت نیاز مشتریان و در صورت نیاز با کارشناس فروش ارتباط برقرار نمایید. در عموم جامعه و نیاز مشتریان از پمپ روغن دیزل زنراتور با نام های اویل پمپ دیزل ژنراتور ، پمپ روغن پرکینز ، پمپ روغن ولوو ، پمپ روغن کامینز و … یاد می شود.

شرح کارکرد پمپ روغن موتور دیزل

این عضو به عنوان قلب سیستم روغنکاری موتور می باشد. اویل پمپ دیزل ژنراتورمورد استفاده در موتور دیزل ، از نوع جا به جایی مثبت است که با پمپاژ دائمی روغن به مدارات سیستم روغنکاری ، موجب ثابت نگه داشتن فشار روغن شده و از کاهش فشار روغن در زمان روشن بودن موتور جلوگیری می کند. پمپ روغن در موتورهای دیزل به دو نوع ذیل تقسیم بندی می شوند:

پمپ روغن چرخ دنده ای :

این پمپ روغن دیزل ژنراتور بیشترین کاربرد را در موتورهای دیزلی دارد. پمپ روغن دنده ای شامل دو عدد چرخ دنده ی درگیر با هم می باشند که یکی محرک و دیگری متحرک می باشد که نیروی خود را از دنده های سینی جلو موتور دریافت میکنند.  این دو چرخ دنده در درون یک محفظه بسته قرار می گیرند. محفظه یا بدنه ی پمپ دارای یک مجرای ورودی  و خروجی می باشد. هنگام چرخیدن چرخدنده ها در درون محفظه پمپ خلاء ایجاد شده و در نتیجه روغن درون کارتل به درون محفظه پمپ و بین چرخ دنده ها کشیده می شود. با ادامه چرخش چرخ دنده ها ، روغن به بخش خروجی پمپ هدایت شده و سپس با فشار معین که تقریبا 3 تا 5 بار است به مدار روغنکاری ارسال می گردد.

پمپ روغن روتوری:

این نوع اویل پمپ دیزل ژنراتور oil pump ، به پمپ روغن ژیروتوری نیز معروف است. در این سیستم روتور محرک در داخل روتور متحرک می چرخد. روتور محرک کوچک بوده و بصورت آفست در داخل روتور محرک چرخشش می کند. در زمان چرخش روتورها ، وقتی که فضای دو دندانه خالی میشود ، روغن به داخل آن نفوذ کرده و با ادامه چرخش روتور ها دنده ها به داخل هم فرورفته و در نتیجه روغن تحت تاثیر فشار قرار گرفته و به ناچار به سمت خروجی پمپ هدایت میگردد.

فروشگاه oil pump دیزل ژنراتور (….و volvo – perkins – cummins – lovol – caterpillar )