تهران شهرک صنعتی چهاردانگه

RAYAMOVALLED@GMAIL.IR

دیزل ژنراتور GF چین شرکت رایا مولد

دیزل ژنراتور GF چین ارزانترین دیزل ژنراتور در کشور

دیزل ژنراتور GF چین ارزانترین دیزل ژنراتور در کشور 

با توجه به قیمت این روزهای دیزل ژنراتور و شوک قیمتی ، دیزل ژنراتور GF چین بهترین قیمت را برای مشتریان دارد. رنج تولیدی این برند از 12 کیلوات تا 120 کیلووات می باشد. با توجه به این که شرکت رایا مولد دیزل ژنراتور GF چین ( دیزل ژنراتور جی اف چین(  در سال های اخیر در تمامی رنج ها به مشتریان عرضه نموده که به صورت اضطراری مشکلی برای شخص بوجود نیامده است و پیشنهاد شرکت رایا مولد در مواقع اضطراری و غیر حساس خرید قیمت مناسب دیزل ژنراتور GF چین می باشد. در صورت نیاز به خرید دیزل ژنراتور GF  چین با کارشناسان فروش شرکت رایا مولد ارتباط برقرار نمایید.

موارد استفاده از دیزل ژنراتور GF چین

استفاده از این دیزل ژنراتور چینی در ویلا ها ، برق آبیاری کشاورزی ، برق اضطراری ساختمان و سایر صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت مناسب و کیفیت در حد دیزل ژنراتور متوسط سبب خرید مشتریان شده است.

خریدی دیزل ژنراتور GF چین به صورت نو یا دست دوم کدام یک؟

پیشنهاد شرکت رایا مولد در قبال خرید این برند به صورت نو یا دست دوم ، خرید اکبند دیزل ژنراتور GF می باشد چرا که تفاوت قیمتی و ریسک کمتری در عدم تامین برق در مواقعی اضطراری را دارا می باشد.

لوازم و قطعات یدکی دیزل ژنراتور GF چین

با توجه به وضعیت بحرانی کشور همچون مشکلات واردات قطعات خصوصا از کشور های اروپایی ، به دلیل فعالیت بازرگانان چینی ، قطعات دیزل ژنراتور GF به راحتی در بازار در اختیار خریداران این برند قرار می  گیرد و قیمت آن بسیار مناسبتر از برند های اروپایی می باشد.

معرفی توان و ویژگیهای دیزل ژنراتور GF چین

دیزل ژنراتور GF چین : موتور دیزل GF2-12 کوپله با ژنراتور چینی 12 کیلو وات به صورت اضطرای و 9.6 کیلو وات به صورت دائم کار با جریان سه فاز 21 آمپر

متعلقات: تابلو منوال ، شاسی باکدار ، سایلنسر اگزوز ، لرزه گیر آماده به استارت

دارای گارانتی و خدمات پس از فروش

 

 قیمت : 31.9 میلیون تومان

دیزل زنراتور چینی GF دیزل زنراتور قیمت مناسب رایا مولد

دیزل ژنراتور GF چین : موتور دیزل 4100ZD کوپله با ژنراتور چینی 30کاوا مارک PMR به صورت اضطرای و 20 کیلو وات به صورت دائم کار با جریان سه فاز 35 آمپر

متعلقات: تابلو منوال ، شاسی باکدار ، سایلنسر اگزوز ، لرزه گیر آماده به استارت

دارای گارانتی و خدمات پس از فروش

 

 قیمت : 80 میلیون تومان

دیزل ژنراتور GF چین ارزان شرکت رایا مولد

23/08/99

پاسخ دهیدآدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند * نام شما