تهران شهرک صنعتی چهاردانگه

RAYAMOVALLED@GMAIL.IR

ترانس ژنراتور گازی ترانسفورماتور ژنراتور گازسوز مولد گازسوز رایا مولد ترانس سه فاز ژنراتور گازسوز

ترانس سه فاز ژنراتور گازسوز فروش به صورت دست دوم و آکبند

ترانس سه فاز ژنراتور گازسوز فروش به صورت دست دوم و آکبند

شرکت رایا مولد در واردات ژنراتور گازسوز و تجهیزات آن همچون ترانس سه فاز ژنراتور گازسوز ( ترانسفورماتور ژنراتور گازسوز ) از دهه هفتاد فعالیت خود را شروع نموده است. در صورت نیاز به مشتریان گرامی به ترانس ژنراتور گازی به صورت افزاینده و کاهنده بنا به مصرف با کارشناسان این شرکت ارتباط برقرار نمایید.

ساختمان ترانسفورماتور سه فاز ژنراتور گازی

از سه دسته سیم پیچ ورودی و سه دسته سیم پیچ خروجی به همراه هسته و عایق روغن تشکیل شده است که وظیفه آن افزایش ولتاژ و کاهش ولتاژ در خروجی می باشد.در نیروگاه های گازسوز به دلیل فاصله تولید برق تا مصرف کننده جهت کاهش تلفات خط از ترانس سه فاز ژنراتور گازسوز افزاینده ( افزایش ولتاژ ، کاهش جریان) استفاده می شود و در پایان خط جهت مصرف کننده از ترانس کاهنده استفاده می شود. عموما ترانس های مورد استفاده در ژنراتور های گازی از نوع روغنی می باشد.

ترانسفورماتور ژنراتور گازسوز نیروگاهی

ترانس ژنراتور گازی یا ترانسفورماتور ژنراتور گازسوز بر حسب خروجی ژنراتور  و نوع مصرف به ترانس  با ولتاژ 400 ولت به 20 کیلو ولت ، 11کیلو ولت به 20 کیلو ولت و 6.3 کیلو ولت به 20 کیلو ولت (ترانسفور ماتور افزاینده) استفاده می شود.

شرکت های مختلف تولید کننده ژنراتور گازسوز با توجه به نوع سفارش خروجی ژنراتور ولتاژ آن 400 ولت یا 6.6 کیلو ولت و یا 11 کیلو ولت تقسیم بندی میشود.

در مصاف غیر نیروگاهی ، مصارف داخلی در صورت نیاز با توجه به خروجی ژنراتور گازسوز از ترانسفورماتور کاهنده که خروجی ولتاژ آن 400 ولت سه فاز می باشد جهت مصرف کننده استفاده می شود.

نحوه دریافت قیمت ترانسفورماتور سه فاز ژنراتور گازی

  • ارسال درخواست از طریق ایمیل به RAYAMOVALLED@GMAIL.COM
  • تماس تلفنی با کارشناسان فروش شرکت رایا مولد در ساعات اداری (9 الی 17)
  • تماس در ساعات غیر اداری با شماره تلفن 09123856947
  • ارسال درخواست به واتس آپ شرکت به شماره 09123856947

1 نظر

پاسخ دهیدآدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند * نام شما