تهران شهرک صنعتی چهاردانگه

RAYAMOVALLED@GMAIL.IR

اکچویتور کامینزی 3408324 شیر برقی کامینز 3408324 نمایندگی فروش

فروش اکچویتور کامینزی 3408324 جهت انواع دیزل ژنراتور و ژنراتور گازسوز با بهترین قیمت و کیفیت در شرکت رایامولد موجود می باشد.  اکچویتور 3408324 جهت تنظیم دور و فرکانس با تنظیم دریچه سوخت با نصب بر روی پمپ سوخت مورد استفاده قرار می گیرد. روند تثبیت سرعت به این صورت می باشد که با استفاده از سنسور دور ژنراتور نصب شده بر روی فلایویل دور موتور سنجش شده و سیگنال سنسور دور به برد گاورنر ارسال شده و سپس گاورنر دیزل ژنراتور با تطبیق دور به اهرم شیر برقی کامینز 3408324  میزان باز و بسته شدن درچه سوخت را فرمان می دهد. اکچویتور GAC 3408324 در دو نوع 12 و 24 ولت در انبار شرکت رایا مولد موجود و لذا جهت اطلاع قیمت  اکچویتور  با ما ( تماس 24 ساعته 09123856947) ارتباط برقرار نمایید.

اکچویتور کامینزی 3408324 – اکچویتور 3408324 – شیر برقی کامینز 3408324 – اکچویتور GAC 3408324 شاخص

توضیحات اکچویتور کامینزی 3408324

محرک یک شیر برقی دوار الکترومغناطیسی است. محرک در حفره EFC پمپ سوخت PT نصب شده است. محرک با کنترل جریان سوخت به انژکتورها، سرعت و اسب بخار موتور دیزل ژنراتور را کنترل می کند.

شفت محرک سوخت دیزل زنراتور کامینز با تغییر جریان از کنترل گاورنر ژنراتور می چرخد.

هنگامی که پیکاپ دیزل ژنراتور مغناطیسی تغییر در دور موتور را حس کند، جریان از کنترل گاورنردیزل ژنراتور  تغییر می کند.

اکچویتور کامینزی 3408324 – اکچویتور 3408324 – شیر برقی کامینز 3408324 – اکچویتور GAC 3408324

جریان سوخت از طریق پمپ سوخت

میل دریچه گاز در حالت کاملا باز تنظیم شده است. سوخت از طریق پمپ سوخت به حفره محرک (EFC) جریان می یابد.

محرک جریان سوخت ) اکچویتور 3408324 ( را به انژکتورها کنترل می کند. سوخت از طریق محرک به سوپاپ قطع جریان می یابد.

اکچویتور کامینزی 3408324 – اکچویتور 3408324 – شیر برقی کامینز 3408324 – اکچویتور GAC 3408324

شناسایی شیر برقی کامینز 3408324
اکنون دو سبک از محرک موجود است.
آ. به طور معمول باز
ب. به طور معمول بسته است

اکچویتور کامینزی 3408324 – اکچویتور 3408324 – شیر برقی کامینز 3408324 – اکچویتور GAC 3408324

هنگامی که سیستم الکتریکی خاموش است، محرک معمولی باز (اکچویتور GAC 3408324 ) در موقعیت سوخت کامل قرار دارد.

هنگامی که سیستم الکتریکی خاموش می شود، محرک معمولاً بسته جریان سوخت را متوقف می کند.

محرک ها در دبی کم، زیاد و فوق العاده زیاد موجود هستند.

محرک ها دارای ولتاژ 12 یا 24 ولت DC هستند

مطمئن شوید که ولتاژ کنترل گاورنر با درجه ولتاژ محرک اکچویتور کامینزی 3408324  یکسان است.

اکچویتور کامینزی 3408324 – اکچویتور 3408324 – شیر برقی کامینز 3408324 – اکچویتور GAC 3408324

محفظه پمپ سوخت EFC

هنگامی که یک پمپ سوخت EFC جدید در کامینز ساخته می شود، پمپ دارای یک محفظه EFC خواهد بود.

محفظه پمپ سوخت EFC را می توان در مناطق زیر شناسایی کرد:

سوراخ پیچ تنظیم بدون هوا AFC حذف شده است.

سوراخ هواکش ASA یا AFC در بالای محفظه حذف شده است.

شیار صندلی فنری AFC ماشینکاری نشده است. یک پخ 45 در سطح نصب محرک EFC اکچویتور 3408324  قرار دارد.

باز نمودن محرک از محفظه پمپ سوخت EFC

سیم های محرک و پیچ ها را بردارید.

اکچویتور کامینزی 3408324 – اکچویتور 3408324 – شیر برقی کامینز 3408324 – اکچویتور GAC 3408324

احتیاط: محرک را از محفظه بیرون نکشید. این می تواند به شفت محرک آسیب برساند و باعث چسبندگی آن شود.

محرک را بچرخانید و آن را از محفظه بیرون بکشید. سه حلقه O را از محرک جدا کنید.

نصب محرک در محفظه پمپ سوخت EFC

یک O-ring جدید روی قطر 50 میلی متر [2 اینچ] محرک نصب کنید. دو حلقه اورینگ جدید روی بشکه محرک نصب کنید.

ولتاژ نامی باتری محرک را در دو پایانه محرک اعمال کنید تا شیر برقی را آزمایش کنید و عملکرد محرک را مشاهده کنید. هنگامی که شفت محرک به استاپ داخلی برخورد می کند، محرک یک کلیک بلند ایجاد می کند. حذف ولتاژ از پایانه های محرک باعث می شود نیروی فنرها شفت محرک را به موقعیت اولیه خود بازگرداند. هنگام حذف ولتاژ باید صدای کلیک شنیده شود.

اکچویتور کامینزی 3408324 – اکچویتور 3408324 – شیر برقی کامینز 3408324 – اکچویتور GAC 3408324

توجه: محفظه EFC به دوشاخه EFC در پایین سوراخ محفظه EFC نیاز ندارد.

دو حلقه O-رینگ بشکه را با روغن موتور تمیز روغن کاری کنید. شیر برقی کامینز 3408324  را در محفظه پمپ سوخت کامینز قرار دهید. فلنج محرک تقریباً 3/8 اینچ [9.5 میلی متر] از محفظه پمپ فاصله خواهد داشت.

از کف دست استفاده کنید. محرک را محکم فشار دهید و تقریباً 30 درجه بچرخانید تا فلنج محرک با محفظه پمپ سوخت تماس پیدا کند. اکچویتور GAC 3408324 را بچرخانید تا سوراخ های نصب در یک راستا قرار گیرند.

سه پیچ سر شش گوش 1/4-20 x 1 1/4 اینچی را نصب کنید. این اسکروها دارای واشر فنری گیر هستند و نیازی به واشر قفلی ندارند. پیچ ها را تا زمانی که با انگشت محکم شوند، ببندید.

پیچ های  اکچویتور 3408324 باید به ترتیب زیر سفت شوند:

  1. پیچ های نصب را به ترتیب نشان داده شده در شکل 1/8 دور ببندید تا در جای خود قرار گیرند.
  1. پیچ های درپوش را به ترتیب با گشتاور 25 اینچ [2.8 نیوتن*متر] سفت کنید.
  1. پیچ های درپوش را به ترتیب با گشتاور در پوند سفت کنید. [5.6 N*m].
  1. هر سه پیچ را کاملا باز کنید.
  1. پیچ های درپوش را دوباره به ترتیب تا 25 اینچ در پوند ببندید. [2.8 نیوتن*متر] گشتاور.
  2. پیچ ها را دوباره به ترتیب تا 50 اینچ سفت کنید. [5.6 نیوتن*متر] گشتاور.
  3. این روش اطمینان حاصل می کند که محرک به درستی نصب شده است و الزام آور نیست.

بررسی نهایی اعمال و حذف ولتاژ باتری در دو پایانه محرک است. عملکرد محرک باید صدایی مشابه قبل از نصب در محفظه پمپ سوخت داشته باشد. اگر محرک کلیک نمی کند، گویی که کار نمی کند، یا کندتر از قبل کار می کند، همه پیچ های درپوش را باز کنید و دوباره آنها را مانند روش قبلی سفت کنید.

احتیاط: این آزمایش فقط تأیید می کند که محرک از حالت باز کامل به حالت کاملا بسته می رود. اتصال جزئی شفت محرک می تواند باعث شکایت از پایداری گاورنر شود. این آزمایش ممکن است اتصال جزئی را تشخیص ندهد.

اکنون پمپ بنزین را می توان کالیبره کرد (به دفترچه راهنمای کالیبراسیون پمپ سوخت یا به روز رسانی ماهانه مکمل تجمعی مراجعه کنید).

توجه: هنگامی که پمپ سوخت کالیبره شده است، ولتاژ نامی باتری اکچویتور کامینزی 3408324  را روی محرک معمولی بسته اعمال کنید.

میل دریچه گاز باید در حالت کاملا باز قفل شود. پس از کالیبراسیون، پمپ بنزین را می توان روی موتور سوار کرد.

نصب محرک در محفظه پمپ سوخت AFC

اگر پمپ سوخت روی موتور است آن را بردارید.

در صورت نیاز ASA و لوله تخلیه سوخت AFC را بردارید. یک دوشاخه در محفظه نصب کنید. یک دوشاخه در اتصال لوله سوخت نصب کنید.

اگر پمپ سوخت AFC ندارد دوشاخه AFC بدون هوا را بردارید. آن را با شیر سوزن بدون هوا تعویض کنید. دوشاخه بدون هوا AFC مستقیماً بالای میل دریچه گاز قرار دارد.

شیر سوزن بدون هوا AFC را در محفظه تا 25 اینچ سفت کنید. [2.8 N*m]. مهره مربا را سفت کنید.

صفحه پوشش AFC را بردارید. در صورت لزوم، مجموعه دم/پیستون AFC را بردارید. از یک جفت انبر حلقه ای برای جدا کردن حلقه یا حلقه گیره بشکه استفاده کنید.

یکی از پیچ‌های 1/4-20 قبلاً برداشته شده را به فیش بشکه AFC بکشید. دوشاخه بشکه را با یک انبردست بیرون بکشید. سه پیچ اصلی صفحه پوششی AFC را دور بیندازید.

اگر پمپ سوخت دارای AFC کاربردی است، از کشنده بشکه AFC استفاده کنید. ابزار سرویس 3375599 برای برداشتن بشکه. AFC را نمی توان با فرماندار EFC استفاده کرد. حفره AFC اکنون برای نصب محرک گاورنر EFC آماده است.

دوشاخه O-ring را روی ابزار Governor Plug Tool، قطعه شماره 3376457، تقریباً سه دور نصب کنید. O-ring on be plug را نصب کنید.

احتیاط:  دوشاخه O-ring را به ابزار دوشاخه سفت نکنید یا بعد از قرار دادن دوشاخه در حفره AFC پمپ نمی توان آن را جدا کرد.

O-ring را با روغن موتور تمیز روغن کاری کنید.

محکم فشار دهید تا دوشاخه O-ring در محفظه پمپ قرار گیرد. ابزار دوشاخه را با دقت باز کنید.

واشر EFC را روی محرک نصب کنید. واشر فقط در یک جهت جا می شود. سمت پمپ بنزین به سمت پمپ بنزین می رود.

احتیاط: از هیچ گونه چسب واشر یا درزگیر روی این واشر استفاده نکنید.

بررسی کنید که همه سوراخ های نصب می توانند در یک راستا باشند. حلقه های O را روی شفت نصب کنید.

پاسخ دهیدآدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند * نام شما