تهران شهرک صنعتی چهاردانگه

RAYAMOVALLED@GMAIL.IR

اکچویتور کامینزی 3408326 شیر برقی کامینز 3408326 نمایندگی فروش

فروش اکچویتور کامینزی 3408326 جهت انواع دیزل ژنراتور و ژنراتور گازسوز با بهترین قیمت و کیفیت در شرکت رایامولد موجود می باشد.  اکچویتور 3408326 جهت تنظیم دور و فرکانس با تنظیم دریچه سوخت با نصب بر روی پمپ سوخت مورد استفاده قرار می گیرد. روند تثبیت سرعت به این صورت می باشد که با استفاده از سنسور نصب شده بر روی فلایویل دور موتور سنجش شده و سیگنال سنسور دور به برد گاورنر ارسال شده و سپس گاورنر دیزل ژنراتور با تطبیق دور به اهرم شیر برقی کامینز 3408326 ADC225 میزان باز و بسته شدن درچه سوخت را فرمان می دهد. اکچویتور GAC 3408326 در دو نوع 12 و 24 ولت در انبار شرکت رایا مولد موجود و لذا جهت اطلاع قیمت  اکچویتور  با ما ( تماس 24 ساعته 09123856947) ارتباط برقرار نمایید.

اکچویتور کامینزی 3408326 – اکچویتور 3408326 – شیر برقی کامینز 3408326 – اکچویتور GAC 3408326

توضیحات اکچویتور کامینزی 3408326

محرک یک شیر برقی دوار الکترومغناطیسی است. محرک در حفره EFC پمپ سوخت PT نصب شده است. محرک با کنترل جریان سوخت به انژکتورها، سرعت و اسب بخار موتور دیزل ژنراتور را کنترل می کند.

اکچویتور کامینزی 3408326 – اکچویتور 3408326 – شیر برقی کامینز 3408326 – اکچویتور GAC 3408326

شفت محرک سوخت دیزل زنراتور کامینز با تغییر جریان از کنترل گاورنر ژنراتور می چرخد.

هنگامی که پیکاپ مغناطیسی تغییر در دور موتور را حس کند، جریان از کنترل گاورنردیزلژنراتور  تغییر می کند.

اکچویتور کامینزی 3408326 – اکچویتور 3408326 – شیر برقی کامینز 3408326 – اکچویتور GAC 3408326

جریان سوخت از طریق پمپ سوخت

میل دریچه گاز در حالت کاملا باز تنظیم شده است. سوخت از طریق پمپ سوخت به حفره محرک (EFC) جریان می یابد.

محرک جریان سوخت ) اکچویتور 3408326 ( را به انژکتورها کنترل می کند. سوخت از طریق محرک به سوپاپ قطع جریان می یابد.

اکچویتور کامینزی 3408326 – اکچویتور 3408326 – شیر برقی کامینز 3408326 – اکچویتور GAC 3408326

شناسایی شیر برقی کامینز 3408326
اکنون دو سبک از محرک موجود است.
آ. به طور معمول باز
ب. به طور معمول بسته است

اکچویتور کامینزی 3408326 – اکچویتور 3408326 – شیر برقی کامینز 3408326 – اکچویتور GAC 3408326

هنگامی که سیستم الکتریکی خاموش است، محرک معمولی باز (اکچویتور GAC 3408326 ) در موقعیت سوخت کامل قرار دارد.

هنگامی که سیستم الکتریکی خاموش می شود، محرک معمولاً بسته جریان سوخت را متوقف می کند.

محرک ها در دبی کم، زیاد و فوق العاده زیاد موجود هستند.

محرک ها دارای ولتاژ 12 یا 24 ولت DC هستند

مطمئن شوید که ولتاژ کنترل گاورنر با درجه ولتاژ محرک اکچویتور کامینزی 3408326  یکسان است.

اکچویتور کامینزی 3408326 – اکچویتور 3408326 – شیر برقی کامینز 3408326 – اکچویتور GAC 3408326

 

محفظه پمپ سوخت EFC

هنگامی که یک پمپ سوخت EFC جدید در کامینز ساخته می شود، پمپ دارای یک محفظه EFC خواهد بود.

محفظه پمپ سوخت EFC را می توان در مناطق زیر شناسایی کرد:

سوراخ پیچ تنظیم بدون هوا AFC حذف شده است.

سوراخ هواکش ASA یا AFC در بالای محفظه حذف شده است.

شیار صندلی فنری AFC ماشینکاری نشده است. یک پخ 45 در سطح نصب محرک EFC اکچویتور 3408326  قرار دارد.

اکچویتور کامینزی 3408326 – اکچویتور 3408326 – شیر برقی کامینز 3408326 – اکچویتور GAC 3408326

اکچویتور کامینزی 3408326 – اکچویتور 3408326 – شیر برقی کامینز 3408326 – اکچویتور GAC 3408326

باز نمودن محرک سوخت اکچویتور 3408326 از محفظه پمپ سوخت EFC

سیم های محرک و پیچ ها را بردارید.

احتیاط: محرک را از محفظه بیرون نکشید. این می تواند به شفت محرک آسیب برساند و باعث چسبندگی آن شود.

محرک را بچرخانید و آن را از محفظه بیرون بکشید. سه حلقه O را از محرک جدا کنید.

نصب محرک در محفظه پمپ سوخت EFC

یک O-ring جدید روی قطر 50 میلی متر [2 اینچ] محرک نصب کنید. دو حلقه اورینگ جدید روی بشکه محرک نصب کنید.

ولتاژ نامی باتری محرک را در دو پایانه محرک اعمال کنید تا شیر برقی را آزمایش کنید و عملکرد محرک را مشاهده کنید. هنگامی که شفت محرک به استاپ داخلی برخورد می کند، محرک یک کلیک بلند ایجاد می کند. حذف ولتاژ از پایانه های محرک باعث می شود نیروی فنرها شفت محرک را به موقعیت اولیه خود بازگرداند. هنگام حذف ولتاژ باید صدای کلیک شنیده شود.

اکچویتور کامینزی 3408326 – اکچویتور 3408326 – شیر برقی کامینز 3408326 – اکچویتور GAC 3408326

توجه: محفظه EFC به دوشاخه EFC در پایین سوراخ محفظه EFC نیاز ندارد.

دو حلقه O-رینگ بشکه را با روغن موتور تمیز روغن کاری کنید. شیر برقی کامینز 3408326  را در محفظه پمپ سوخت کامینز قرار دهید. فلنج محرک تقریباً 3/8 اینچ [9.5 میلی متر] از محفظه پمپ فاصله خواهد داشت.

از کف دست استفاده کنید. محرک را محکم فشار دهید و تقریباً 30 درجه بچرخانید تا فلنج محرک با محفظه پمپ سوخت تماس پیدا کند. اکچویتور GAC 3408326 را بچرخانید تا سوراخ های نصب در یک راستا قرار گیرند.

سه پیچ سر شش گوش 1/4-20 x 1 1/4 اینچی را نصب کنید. این اسکروها دارای واشر فنری گیر هستند و نیازی به واشر قفلی ندارند. پیچ ها را تا زمانی که با انگشت محکم شوند، ببندید.

پیچ های  اکچویتور 3408326 باید به ترتیب زیر سفت شوند:

  1. پیچ های نصب را به ترتیب نشان داده شده در شکل 1/8 دور ببندید تا در جای خود قرار گیرند.
  1. پیچ های درپوش را به ترتیب با گشتاور 25 اینچ [2.8 نیوتن*متر] سفت کنید.
  1. پیچ های درپوش را به ترتیب با گشتاور در پوند سفت کنید. [5.6 N*m].
  1. هر سه پیچ را کاملا باز کنید.
  1. پیچ های درپوش را دوباره به ترتیب تا 25 اینچ در پوند ببندید. [2.8 نیوتن*متر] گشتاور.
  2. پیچ ها را دوباره به ترتیب تا 50 اینچ سفت کنید. [5.6 نیوتن*متر] گشتاور.
  3. این روش اطمینان حاصل می کند که محرک به درستی نصب شده است و الزام آور نیست.

بررسی نهایی اعمال و حذف ولتاژ باتری در دو پایانه محرک است. عملکرد محرک باید صدایی مشابه قبل از نصب در محفظه پمپ سوخت داشته باشد. اگر محرک کلیک نمی کند، گویی که کار نمی کند، یا کندتر از قبل کار می کند، همه پیچ های درپوش را باز کنید و دوباره آنها را مانند روش قبلی سفت کنید.

احتیاط: این آزمایش فقط تأیید می کند که محرک از حالت باز کامل به حالت کاملا بسته می رود. اتصال جزئی شفت محرک می تواند باعث شکایت از پایداری گاورنر شود. این آزمایش ممکن است اتصال جزئی را تشخیص ندهد.