تهران شهرک صنعتی چهاردانگه

RAYAMOVALLED@GMAIL.IR

قطعات یدکی دیزل ژنراتور کامینز cummins لوازم یدکی دیزل ژنراتور کامینز

شرکت رایا مولد با سابقه 30 ساله در زمینه واردات قطعات یدکی دیزل ژنراتور کامینز cummins   مدل 4bt,6bt,6ctaa,6ct,6lt,nta.kta,vta  و تعمیرات در راستای همکاری را جهت شما مشتریان گرامی را فراهم نموده است. واردات لوازم یدکی دیزل ژنراتور کامینز  cummins با کیفیت با بهترین قیمت و حذف واسطه سبب رضایت مشتری میگردد و این شرکت با این هدف آماده تعامل و همکاری باشما مشتریان گرامی می باشد و لذا در صورت نیاز به خرید قطعات یدکی کامینز cummins با مشاوران و کارشناسان شرکت رایا مولد ارتباط برقرار نمایید.

کیفیت قطعات یدکی دیزل ژنراتور کامینز cummins  رایا مولد

ظهور پدیده ای به نام کشور چین و تولیدات اجناس دارای گرید یک و دو و سه و خرید این اجناس توسط بازرگانان ایرانی و واردات به کشور در مقابله با اجناس اصلی اروپایی و امریکایی سبب سردرگمی مشتریان شده است. خرید لوازم یدکی دیزل ژنراتور کامینز  cummins ساخت انگلستان سبب راحتی خرید و اطمینان و نصب بر روی دستگاه خصوصا در موتور های کامینز به دلیل قیمت بالای موتور می شود از این رو تشخیص جنس اصلی و چینی اهمیت فراوانی را نشان می دهد لذا شرکت رایا مولد در این ارتباط با واردات اجناس اصلی هلوگرام دار خیال شما را از بابت اجناس اصلی راحت می نماید.

انواع قطعات یدکی کامینز cummins

در این بخش تمامی قطعات موجود شرکت رایا مولد به صورت جامع به اشتراک داده می شود.

  • قطعات یدکی دیزل ژنراتور کامینز cummins ( استارت )

قطعه استارت دیزل ژنراتور کامینز در واقع جهت حرکت اولیه میلنگ موتور می باشد که دارای ولتاژ 12 ولت و 24 ولت ( توان دیزل ژنراتور بالا 24 ولت ، توان دیزل ژنراتور پایین 12 ولت ) تقسیم بندی می شود. استارت موجود در شرکت رایا مولد به شرح ذیل می باشد:

  • لوازم یدکی دیزل ژنراتور کامینز cummins ( دینام )

قطعه دینام دیزل ژنراتور کامینز در واقع وظیفه شارژ باتری دیزل ژنراتور و همچنین تامین برق دیزل ژنراتور در زمان روشن بودن را دارد. دینام دیزل ژنراتور cummins موجود در شرکت رایا مولد به شرح ذیل می باشد:

  • قطعات یدکی کامینز cummins ( خاموش کن )

سلونوئید یا خاموش کن قطعه ای جهت حفاظت در زمان مشکلات در موتور با قطع نمودن گازوئیل سوخت سبب خاموش شدن ژنراتور می گردد. این سلونوئید دیزل ژنراتور کامینز دارای ولتاژ 12 ولت و 24 ولت و به صورت 2 سیم و سه سیم تقسیم بندی می گردد. خاموش کن موجود در شکرت رایا مولد به شرح ئیل می باشد:

  • قطعات یدکی دیزل ژنراتور کامینز cummins ( فیلتر)

فروش انواع فیلتر دیزل ژنراتور کامینز شامل فیلتر هوا ، فیلتر سوخت یا فیلتر گازوئیل ، فیلتر روغن ، فیلتر آب ، فیلتر آبگیر گازوئیل و غیره از جمله خدمات این شرکت جهت تامین نیاز مشتریان در این زمینه می باشد. در واقع فیلترها سبب کارایی بهتر موتور دیزل و سبب کاهش استهلاک مکانیکی موتور می شوند. استفاده و تعویض به موقع فیلتر را حتما در سرویس و نگهداری دیزل ژنراتور cummins رعایت فرمایید.

  • لوازم یدکی دیزل ژنراتور کامینز cummins (سوزن انژکتور)

سوزن انژکتور قطعه ای میباشد که سوخت را با فشار خیلی زیاد تقریبا 150 کیلو پاسکال در زمان تراکم کامل به داخل اتاقک احتراق و به صورت پودر تزریق می کند. قسمت های مختلف سوزن انژکتور دیزل ژنراتور کامینز شامل : بدنه انژکتور ، فنر ، کلاهک ، مهره نگهدارنده سوزن ، میله فشار دهنده ، صافی ذرات خارجی سوزن  و سوزن و سوخت پاش میباشد. سوزن انژکتور موجود در شرکت رایا مولد به شرح ذیل می باشد:

  • قطعات یدکی کامینز cummins (توربوشارژر)

توربوشارژر دستگاهی است که هوای محیط را تحت فشار قرار داده و با چگالی بیشتر ، جرم زیادتری از هوا را وارد سیلندر میکند و در نتیجه ، راندمان حجمی موتور را افزایش داده که در نهایت موجب بیشتر شدن قدرت خروجی آن نیز میگردد. نیروی گازهای خروجی در موتور به عنوان عضو محرک توربو بشمار می اید. جهت خرید انواع توربوشارژر دیزل زنراتور دویتز با مشاوران و واحد فروش شرکت رایا مولد در ارتباط باشید.

  • قطعات یدکی دیزل ژنراتور کامینز cummins (ترموستات)

وظیفه اصلی ترموستات این است که به موتور اجازه ندهد به سرعت گرم شده و سپس ، موتور در دمایی ثابت نگه میدارد.ترموستات پرکینز در سه وضعیت زیر قرار میگیرد:

حالت بسته: در صورتی که دمای مایع خنک کننده ورودی به ترموستات پایین تر از دمای موتور باشد ترموستات نسته است و در این حالت مایع مستقیما به طرف واتر پمپ میرود.

حالت نیمه باز:

حالت باز: هنگامی که دمای خنک کننده افزایش یابد و حدود 82-91 درجه سانتی گراد میرسد ، ترموستات نیمه باز می ماند و اجازه میدهد که مقداری مایع وارد آب رادیتور و مقداری وارد پمپ شود.

حالت باز: هنگامی که دمای خنک کننده افزایش یابد و حدود 103-91 درجه سانتی گراد میرسد ، ترموستات همواره باز می ماند و تمامی مایعات خنک کننده ورودی از موتور به طرف رادیاتور میرود. در این حالت مجرای ورودی از موتور به پمپ کاملا بسته میشود. جهت خرید انواع ترموستات دیزل زنراتور کامینز با مشاوران و واحد فروش شرکت رایا مولد در ارتباط باشید.

  • لوازم یدکی دیزل ژنراتور کامینز cummins ( پمپ سوخت دویتس یا پمپ انژکتور کامینز)

این پمپ یک عضو دوار به نام رتور بکار رفته که در داخل محفظه پمپ حرکت دورانی کرده و با این عمل سوخت تحت فشار را بین انژکتورهای موتور تقسیم می نماید.این گونه پمپ ها معمولا جهت موتورهای بزرگ استفاده نمی شوند زیرا قادر نیستند فشار و حجم لازم سوخت را برای موتورهای دیزل بزرگ تامین نماید. جهت خرید پمپ انژکتور cummins یا تعمیر پمپ cummins با شرکت رایامولد در ارتباط باشید.

  • قطعات یدکی کامینز cummins ( پمپ برقی سوخت دویتس پمپ دستی سوخت cummins)

این قطعه در مسیر سوخت گازوئیل قرار گرفته و به دو نوع دستی و برقی تقسیم میشود. در نوع دستی پمپ سوخت cummins با حرکت اهرم نصب شده بر روی ان سبب حرکت سوخت از منبع به سر سوزن می شود ولی در نوع برقی با وصل کلید بر روی تابلو سوخت بر روی سوزن انژکتور قرار می گیرد. از جمله مزیت پمپ برقی نسبت به پمپ دستی سوخت ، هواگیری کمتر ان می باشد. نمونه پمپ سوخت برقی و دستی دیزل ژنراتور cummins موجود در انبار شرکت رایا مولد به شرح زیر می باشد.

  • قطعات یدکی دیزل ژنراتور کامینز cummins ( پیستون )

وظیفه پیستون در موتور دیزل ژنراتور انرژی شیمیایی حاصل از احتراق که به سطحش وارد می شودد را به انرژی مکانیکی تبدیل نموده و به حرکت در می آید این حرکت خطی به شاتون که واسطه پیستون و میلنگ است اثر گذاشته و شاتون هم میل لنگ را به چرخش وادار می کند. پیستون کامینز به صورت تخت ، گنبدی و اشکال دیگر می باشد. شرکت های مطرحی چون ماهله و گوتزه آلمان کیفیت برتری نسبت به سایر سازنده های پیستون نظیر چین و ترک دارند.

 

  • لوازم یدکی دیزل ژنراتور کامینز cummins ( واترپمپ )

هنگامی که موتور دیزل ژنراتور کامینز استارت و روشن می گردد یا به عبارتی در محفظه احتراق انفجاری اتفاق می افتد، موتور دیزل ژنراتور گرم شده و در این وضعیت واترپمپcummins آب را از رادیاتور دریافت نموده و از طریق ورودی سیلندر به درون محفظه و مجراهای موتور ارسال می گردد. سیلندر دارای یک ورودی و خروجی است که در ورودی سرسیلندر یک ترموستات قرار داده شده است و بر روی آن عددی نوشته شده که حداکثر دمای آب را نشان می دهد و سبب کاهش دمای موتور می گردد.  انواع واترپمپ کامینز 4bt 6bt 6ctaa nta kta19 vta kta38 kta50 در شرکت رایامولد موجود می باشد.

معایب استفاده از لوازم یدکی دیزل ژنراتور کامینز  cummins

  • آسیب رساندن به قطعات اصلی همچون سیلندر ، پیستون ،بوش ، میلنگ و غیره
  • کاهش توان خروجی دیزل ژنراتور
  • گرم شدن موتور دیزل ژنراتور
  • آلایندگی موتور به دلیل عدم هماهنگی قطعات در کارکرد
  • افزایش مصرف سوخت و روغن ( افزایش هزینه های سرویس و نگهداری دیزل ژنراتور )
  • کاهش عمر مفید موتور
  • حادثه آفرین بودن در صورت خرابی موتور به دلیل استفاده فیک قطعات و عدم هماهنگی قطعات
  • ابطال نمودن گارانتی دستگاه شما در صورت استفاده از قطعات غیر اصلی