تهران شهرک صنعتی چهاردانگه

RAYAMOVALLED@GMAIL.IR

ژنراتور گازی میاینر بیت کوین

واردات و تامین ژنراتور گازسوز ماینر

واردات و تامین ژنراتور گازسوز ماینر

با تایپ ژنراتور ماینر گازسوز یا تامین برق دستگاه ماینر (بیت کوین) و دیزل ژنراتور ماینر یا بیت کوین توسط دیزل ژنراتور در سرچ گوگل مشخص میشود افراد زیادی نیاز به مشاوره در تامین برق ماینر خود دارند.

در این خصوص شرکت نیرو رایا مولد در واردات دیزل ژنراتور و ژنراتور با سوخت گاز  با تجارب سی ساله در صورت نیاز مشتری به واحد تامین برق ماینر تولید بیت کوین اقدام به واردات و فروش و همچنین تامین خدمات پس از فروش ژنراتور دیزلی و گازی اقدام نموده است و آماده قرارداد و فروش با مشترایان گرامی می باشد لذا در این خصوص با کارشناسان این شرکت ارتباط برقرار نمایید.

تامین برق دستگاه بیت کوین

مشکلات اتفاق افتاده در تامین برق ماینر(استخراج بیت کوین) در کشور:

با توجه به سود بالای استخراج بیت کوین و اینکه افراد زیادی وارد صنعت بیت کوین شده اند در ابتدا افراد برای تامین برق دستگاه ماینر خود با برق شبکه سرارسری را استفاده می نمودند که این کار در ابتدا به دلیل تقاضای کم توسط افراد برای تولید ارز دیجیتالی برای شبکه برق بوجود نمی اورد.

با توجه به این که افراد زیادی وارد این صنعت شدند و باتوجه به تعداد دستگاه ها و جریان زیادی برای راه اندازی و کارکرد ماینر می شود سبب اختلال در شبکه برق سراسری خصوصا در تابستان منجر شده بود و خاموشیای زیادی در کشور رخ داده و در این صورت اشخاصی که برای ماینر خود از شبکه برق استفاده می نمودند توسط اداره برق به انها اخطار و سلب دستگاه های ماینر و جریمه شدن اشخاص منجر می گردید.

تامین برق دستگاه ماینر با کدام روش ؟

 

ژنراتور گازسوز بیت کوین ماینر شرکت رایا مولد

بعد جلوگیری از استفاده برق شبکه سراسری برای تامین برق بیت کوین ، افراد برای جلوگیری از خاموش بودن دستگاه های ماینر خود از دیزل ژنراتور ، ژنراتور ماینر گازسوز استفاده نمودند.  که در تابستان 1398 هجوم افراد به بازار ژنراتور دیزلی و گازسوز منجر به فروش این ژنراتور ها حتی با کیفیت پایین و بدون مشاوره  به فروش رسد و که در ادامه این بحث به راهنمایی در مورد خرید ژنرتور ماینر می پردازیم.

مشاوره خرید تامین برق ماینر توسط ژنراتور :

 سوالاتی که باید مالک دستگاه های ماینر از ان اطلاع داشته باشد به شرح ذیل است:

  • امپر مصرفی دستگاه های ماینر چند امپر می باشد تا مشخص شود چه ژنراتوری برای تامین برق دستگاه ماینر ( بیت کویین) نیاز است .

نکته: دستگاه ماینر sj9 جریان مصرفی آن 6.2 آمپر ،  دستگاه ماینر Antminer s17pro جریان مصرفی آن 9.5آمپر، دستگاه ماینر Bitmain Antminer S17+ جریان مصرفی آن 13.3آمپر و دستگاه ای دیگر که این مقادیر کیلوات بر روی پلاک دستگاه درج شده که با تقسیمم بر ولتاژ مصرفی 220، آمپر مصرفی دستگاه بدست می آید.

  • دسترسی به گاز برای ژنراتور ماینر گازسوز با کنتور مناسب (فشار مناسب گاز) در دسترس می باشد ؟
  • در صورت نبودن گاز آیا دسترسی به گازوییل دیزل ژنراتور ماینر وجود دارد؟
  •  براورد هزینه اولیه ژنراتور گازسوز نسبت به دیزل ژنراتور دو برابر می باشد و همچنین هزینه سوخت گاز به مراتب کمتر از گازوییل میباشد(هر لیتر گازوئیل در بازار آزاد 1500 تومان، هرمترمکعب گاز در حدود 250 تومان)
  •   نصب و راه اندازی ، سرویس و نگهداری ، تعمیرات ژنراتور بیتکوین گازسوز کمی  سخت تر از دیزل ژنراتور ماینر می باشد.

آیا ژنراتور ماینر گازسوز یا دیزل ژنراتور ماینر دایم کار می باشد؟

جواب این سوال در دو بخش مجزا به صورت ذیل می باشد:

1:ژنراتور گازسوز دستگاه ماینر به سه دسته تقسم می شود:

 ژنراتور  دایم کار ماینر به صورت  گازسوز نیروگاهی:

 

ژنراتور گازسوز ماینر ژنراتور گازی بیت کوین

ژنراتور گازسوز نیرو گاهی برای مصارف دایم کار ساخته شده اند.از جمله شرکتهای تولیدی این ژنراتورها می توان به کاترپیلار ،mwm،deuts،پرکینز،mtu،جنباخر،وارتسیلا نام برد. این برندها با توان در حدود 100تا2000کیلو وات جهت تامین برق دستگاه ماینر مورد استفاده قرار می گیرند. بهترینه گزینه جهت تامین برق دستگاه بیت کوین و استخراج بیت کوین می باشد.

  • ژنراتوردوگانه سوز

این ژنراتور به صورت دیزلی می باشد که با نصب کیت گازسوز ، با سوخت گاز نیز کار می کند. این روش غیر استاندار بود به دلیل اینکه دمای احتراق گاز بیش از گازوئیل می باشد از انجا که سیلندر و پیستون و یاتاقان و سایر قطعات بر حسب سوخت دیزل ساخت شدند ، در صورت استفاده با سوخت گاز کاریی و دایم کار بودن آن درست نیست و در طولانی مدت شخص خریدار را به مشکل می رساند.

  • ژنراتور ماینر گازسوز با کوپل موتور های اتوبوسی خودرو با ژنراتور:

از آنجا که واردات ژنراتور ماینر گازسوز با مشکل مواجه شده است بعضی از نفرات اقدام به کوپل موتور های گازسوز اسکانیا ،مان و اویکو با ژنراتور می نمایند که این روش کاملا غیر استاندارد بوده و جواب در بازار نداده و بعد کمی کارکرد ، به مشکل بر می خورد. این موتور ها در رنج 100تا 150کیلو وات بوده که نهایت در یک ماه جوابگوی تامین برق ماینر باشد.

نتیجه گیری: در میان این سه گزینه ژنراتور گازسوز دایم کار نیروگاهی ارجحتر از دو گزینه بعدی می باشد واینکه خرید ژنراتور با سوخت گازسوز دست دوم (با کارشناسی انجام شده در جهت سالم بودن ژنراتور گازسوز ) با قیمتی در حدود یک سوم آکبند می باشد.

2- دیزل ژنراتور ماینر:

استفاده از دیزل ژنراتور در دایم کار برای تامین برق دستگاه ماینر به این صورت پیشنهاد می شود که برای توان 200kw ، استفاده از دو دیزل ژنراتور ماینر که یکی 12 ساعت و دیگری 12 ساعت بعدی کار نماید. یکی از اصلی ترین مشکلات دیزل ژنراتور ماینر این است که سوخت گازوییل قیمت بالا و در دسترس بودن آن با مشکل مواجه است .

در صورت دایم کار بودن به ازای هر 100کیلوات ، 20 لیتر گازوییل در ساعت مصرف می شود. مزایای آن هم می توان به تعمیر کاران فراوان در صنعت موتور دیزل و قیمت مناسب اولیه خرید آن نسبت به ژنراتور بیت کوین گازسوز می باشد.

نکاتی در مورد نصب و راه اندازی ، سرویس و نگهداری ژنراتور ماینر گازسوز و دیزل ژنراتور ماینر:

 

 ژنراتور گازسوز ماینر بیتکوین

1-نصب و راه اندازی ژنراتور گازسوز دستگاه ماینر نسبت به نصب و راه اندازی دیزل ژنراتور دشوارتر می باشد. صدای تولید شده در هر دو ژنراتور گازسوز و دیزلی بسته به توان دستگاه ناهنجار و در حدود 120 دسیبل می باشد.

در صورتی که ژنراتور گازسوز ماینر و دیزل ژنراتور ماینر در نقاط مسکونی و غیره نصب می شود با راهکارهایی از چمله ساخت اتاقک با دیواره های نصب شده از عایق ، ساخت کانوپی سایلنت و نصب بر روی آن و همچنین استفاده از سایلنسر اگزوز می توان صدای آن را تا 80 دسیبل کاهش نمود.

2- سرویس و نگهداری ژنراتور دستگاه ماینر گازسوز به این صورت است که روغن موتور باید به موقع تعویض گردد و همچنین قطعات مصرفی آن همچون شمع (بعد هر 3 هزار ساعت) و فیلتر ها در موعد مقرر جایگزین شود. و همچنین روغن ژنراتور گازی یا دیزلی باید هر 1500 ساعت تعویض گردد.

میزان روغن تعویضی نیز در مشخصات فنی ژنراتور ماینر درج گردیده است.

در صورت هرگونه سوال نسبت به مشاوره و خرید دیزل ژنراتور و ژنراتور ماینر گازسوز جهت تامین برق دستگاه ماینر  به  طریق ذیل اقدام نمایید:
  • ارسال درخواست از طریق ایمیل به RAYAMOVALLED@GMAIL.COM
  • تماس تلفنی با کارشناسان فروش شرکت رایا مولد در ساعات اداری (۹ الی ۱۷)
  • تماس در ساعات غیر اداری با شماره تلفن ۰۹۱۲۳۸۵۶۹۴۷
  • ارسال درخواست به واتس آپ شرکت به شماره ۰۹۱۲۳۸۵۶۹۴۷

 

 

پاسخ دهیدآدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند * نام شما