تهران شهرک صنعتی چهاردانگه

RAYAMOVALLED@GMAIL.IR

رگولاتور ولتاژ SR7 رگولاتور AVR SR7 نمایندگی فروش

رگولاتور ولتاژ SR7 – رگولاتور AVR SR7– برد AVR SR7 - برد رگولاتور SR7

رگولاتور ولتاژ SR7  جهت تثبیت ولتاژ خروجی ژنراتور دیزلی و گازسوز بدون ذغال مورد استفاده قرار می گیرد. رگولاتور AVR SR7  با سیم پیچ ژنراتور اصلی ( استاتور ) و سیم پیچ تحریک ژنراتور در ارتباط بوده و با حلقه بسته و فیدبک ورودی و خروجی جهت تنظیم و ثبات ولتاژ خروجی با دقتی 1.5 درصد ایجاد می نماید. در واقع  برد AVR SR7  (ALTERNATOR VOLTAGE REGULATOR)  قطعه ای الکترونیکی که به طور خودکار ولتاز خروجی ژنراتور در  پارامتر استاندارد از پیش تعین شده را تثبیت حفظ  و جهت اطمینان خروجی با ولتاژ مورد نظر را جهت تغذیه مصرف کننده ایجاد می نماید. جهت خرید ویا مشاوره برد رگولاتور SR7 اصلی ساخت انگلستان و جنس درجه یک ساخت چین با کارشناسان شرکت رایا مولد ارتباط برقرار نمایید.

مشخصات فنی رگولاتور ولتاژ SR7

این برد دارای ولتاژ ورودی 50 تا 280 ولت با فرکانس 50 و 60 هرتز ، قابلیت تنظم از راه دور ( تنظیم ولتاژ ) ، راندمان بالا در زمان استارت و پس از آن ، جهت استفاده در ژنراتورهای مکالته و سایر ژنراتور های اکسایتری بدون جاروبک تا توان 85 کاوا ، و جریان خروجی 5 آمپر ، زمان پاسخ جریان تحریک 80 میلی ثانیه در 90 درصد جریان تحریک ، جریان خروجی دائم کار 6 آمپر و جریان 8 آمپر لحظه ای در مدت 10 ثانیه ، ماکزیمم مقاومت 100 اهم و مینیمم مقاومت 15 اهم ، تلرانس کمتر از 0.1 درصد ، توان مصرفی 1575 وات به صورت بهینه ، دارای پتانسیومتر خارجی 100 کیلو اهم 0.5 وات ، حد پایین فرکانسی 42 هرتز حفاظتی ، حفاظت ماکزیمم تحریک 220 ولت DC برای مدت 20 ثانیه ، کارکرد در دمای 40- تا 70 درجه سانتیگراد و کارکرد در رطوبت 95 درصد را نام برد.

نحوه عملکرد رگولاتور AVR SR7

همانطور که می دانیم در هنگام استارت دیزل ژنراتور یا ژنراتور گازسوز در رتور ژنراتور مقداری پسماند مغناطیسی وجود دارد و در این زمان که موتور شروع به استارت و به چرخش در می آید در این حالت در خروجی ژنراتور ولتازی در حدود 5 تا 35 ولت دیده می شود در این حالت برد AVR SR7  ولتاژ خروجی را جهت تغذیه دریافت نموده و به تحریک ژنراتور اعمال مینماید. با بالا رفتن جریان تحریک توسط avr ، ولتاژ خروجی افزایش می یابد این پروسه توسط برد رگولاتور SR7انقدر تکرار می شود تا ولتاژ نامی در خروجی ایجاد گردد. ضمنا باید یاداور شد که در صورت افزایش ولتاژ خروجی ، جریان تحریک توسط رگولاتور کاهش می یابد و در صورت کاهش ولتاژ خروجی ، جریان تحریک به صورت اتوماتیک توسط رگولاتور افزایش می بابد.

امکانات رگولاتور ولتاژ SR7 ژنراتور سه فاز مکالته

این برد دارای فیوز محافظ 5 آمپر قطع سریع نوع F ( این فیوز ژنراتور را از گرم شدن بیش از حد در مواقع خرابی ژنراتور حفظ می نماید.)، دارای انواع حفاظت های نظیر کاهش فرکانس و ولتاژ ، دارای مدار محافظتی دور پایین ، قابلیت کنترل از راه دور در ژنراتور های زیر 100 کاوا توان ، کارکرد در دمای بالا و رطوبت بالا به دلیل جنس خوب این برد ، دارای وزن 330 گرم و ابعاد 12در 9.5 در 6 سانتی متر و قابلیت استفاده در ژنراتور های سری ECO28 الی ECO32 می باشد.

سایر قطعات ژنراتور دیزلی و گازسوز