تهران شهرک صنعتی چهاردانگه

RAYAMOVALLED@GMAIL.IR

قطعات یدکی دیزل ژنراتور پرکینز ، لوازم یدکی دیزل ژنراتور پرکینز نمایندگی

شرکت رایا مولد با سابقه 30 ساله در زمینه واردات قطعات یدکی دیزل ژنراتور سری 1103 و1104و1106 و فرگوسن ، سری 4008و4012و4016 ، زمینه تعمیرات و همکاری را جهت شما مشتریان گرامی را فراهم نموده است. واردات قطعات یدکی دیزل ژنراتور پرکینز ( لوازم یدکی پرکینز ) با کیفیت با بهترین قیمت و حذف واسطه سبب رضایت مشتری میگردد و این شرکت با این هدف آماده تعامل و همکاری باشما مشتریان گرامی می باشد و لذا در صورت نیاز به خرید لوازم یدکی دیزل ژنراتور پرکینز –  قطعات یدکی perkins با مشاوران و کارشناسان شرکت رایا مولد ارتباط برقرار نمایید.

کیفیت قطعات یدکی دیزل ژنراتور پرکینز رایا مولد

ظهور پدیده ای به نام کشور چین و تولیدات اجناس دارای گرید یک و دو و سه و خرید این اجناس توسط بازرگانان ایرانی و واردات به کشور در مقابله با اجناس اصلی اروپایی و امریکایی سبب سردرگمی مشتریان شده است. خرید لوازم یدکی دیزل ژنراتور پرکینز ساخت انگلستان سبب راحتی خرید و اطمینان و نصب بر روی دستگاه خصوصا در موتور های سری 4000پرکینز (4008و4012و4016) به دلیل قیمت بالای موتور می شود از این رو تشخیص جنس اصلی و چینی اهمیت فراوانی را نشان می دهد لذا شرکت رایا مولد در این ارتباط با واردات اجناس اصلی هلوگرام دار خیال شما را از بابت اجناس اصلی راحت می نماید.

انواع قطعات یدکی perkins

در این بخش تمامی قطعات موجود شرکت رایا مولد به صورت جامع به اشتراک داده می شود.

  • قطعات یدکی دیزل ژنراتور پرکینز ( استارت )

قطعه استارت دیزل ژنراتور پرکینز در واقع جهت حرکت اولیه میلنگ موتور می باشد که دارای ولتاژ 12 ولت و 24 ولت ( توان دیزل ژنراتور بالا سری 4008 و4012و4016 ، 24 ولت ، توان دیزل ژنراتور پایین 12 ولت ) تقسیم بندی می شود. استارت موجود در شرکت رایا مولد به شرح ذیل می باشد:

لوازم یدکی پرکینز 6سیلندر استارت 24 ولت دیزل زنراتور پرکینز1106 قطعات یدکی دیزل زنراتور پرکینز رایا مولد
استارت24 ولت پرکینز 6سیلندر
لوازم یدکی پرکینز 4سیلندر استارت 12 ولت دیزل زنراتور پرکینز1104 قطعات یدکی دیزل زنراتور پرکینز رایا مولد
استارت12 ولت پرکینز 4سیلندر
لوازم یدکی پرکینز استارت 12 ولت دیزل زنراتور پرکینز قطعات یدکی دیزل زنراتور پرکینز رایا مولد
استارت12 ولت پرکینز 3سیلندر
قطعات یدکی دیزل ژنراتور پرکینز - لوازم یدکی دیزل ژنراتور پرکینز – قطعات یدکی perkins
استارت perkins 4016 24v
استارت24 ولت پرکینز سری 4012
استارت پرکینز سری 4008 24 ولت
  • لوازم یدکی دیزل ژنراتور پرکینز ( دینام )

قطعه دینام دیزل ژنراتور پرکینز در واقع وظیفه شارژ باتری دیزل ژنراتور و همچنین تامین برق دیزل ژنراتور در زمان روشن بودن را دارد. دینام دیزل ژنراتور پرکینز موجود در شرکت رایا مولد به شرح ذیل می باشد:

دینام 24 ولت پرکینز 6سیلندر
دینام 12 ولت پرکینز 1104
دینام 12 ولت پرکینز 4سیلندر
دینام 12 ولت پرکینز 1103
دینام 12 ولت پرکینز 3سیلندر
  • قطعات یدکی perkins ( خاموش کن )

سلونوئید یا خاموش کن قطعه ای جهت حفاظت در زمان مشکلات در موتور با قطع نمودن گازوئیل سوخت سبب خاموش شدن ژنراتور می گردد. این سلونوئید دیزل ژنراتور پرکینز دارای ولتاژ 12 ولت و 24 ولت و به صورت 2 سیم و سه سیم تقسیم بندی می گردد. خاموش کن موجود در شکرت رایا مولد به شرح ئیل می باشد:

قطع کن دیزل ژنراتور پرکینز 12 ولت شرکت رایا مولد
سلونوئید 12 ولت پرکینز
خاموش کن پرکینز 3 سیلندر و 4 سیلندر
خاموش کن 12 ولت پرکینز
خاموش کن قطع کن سولنوئید دیزل ژنراتور پرکینز شرکت رایامولد
قطع کن 12 ولت پرکینز
  • قطعات یدکی دیزل ژنراتور پرکینز ( فیلتر)

فروش انواع فیلتر دیزل ژنراتور پرکینز شامل فیلتر هوا ، فیلتر سوخت یا فیلتر گازوئیل ، فیلتر روغن ، فیلتر آب ، فیلتر آبگیر گازوئیل و غیره از جمله خدمات این شرکت جهت تامین نیاز مشتریان در این زمینه می باشد. در واقع فیلترها سبب کارایی بهتر موتور دیزل و سبب کاهش استهلاک مکانیکی موتور می شوند. استفاده و تعویض به موقع فیلتر را حتما در سرویس و نگهداری تعویض به موقع فیلتر دیزل ژنراتور پرکینز رعایت فرمایید.

فیلنر گازوئیل پرکینز
فیلتر گازوئیل پرکینز
فیلتر روغن پرکینز لوازم یدکی پرکینز قطعات یدکی دیزل ژنراتور پرکینز
فیلتر روغن موتور پرکینز
فیلتر هوا پرکینز لوازم یدکی قطعات یدکی پرکینز
فیلتر هوا دیزل زنراتور پرکینز
  • قطعات یدکی perkins (سوزن انژکتور)

سوزن انژکتور قطعه ای میباشد که سوخت را با فشار خیلی زیاد تقریبا 150 کیلو پاسکال در زمان تراکم کامل به ذاخل اتاقک احتراق و به صورت پودر تزریق می کند. قسمت های مختلف سوزن انژکتور دیزل ژنراتور پرکینز شامل : بدنه انژکتور ، فنر ، کلاهک ، مهره نگهدارنده سوزن ، میله فشار دهنده ، صافی ذرات خارجی سوزن  و سوزن و سوخت پاش میباشد. سوزن انژکتور موجود در شرکت رایا مولد به شرح ذیل می باشد:

سوزن انژکتور پرکینز4 سیلندر
  • لوازم یدکی دیزل ژنراتور پرکینز (توربوشارژر)

توربوشارژر دستگاهی است که هوای محیط را تحت فشار قرار داده و با چگالی بیشتر ، جرم زیادتری از هوا را وارد سیلندر میکند و در نتیجه ، راندمان حجمی موتور را افزایش داده که در نهایت موجب بیشتر شدن قدرت خروجی آن نیز میگردد. نیروی گازهای خروجی در موتور به عنوان عضو محرک توربو بشمار می اید. جهت خرید انواع توربوشارژر دیزل زنراتور پرکینز با مشاوران و واحد فروش شرکت رایا مولد در ارتباط باشید.

توربوشارژ پرکینز 6 سیلندر
توربوشارژ پرکینز 4 سیلندر
توربوشارژ پرکینز سه سیلندر
  • قطعات یدکی دیزل ژنراتور پرکینز ( رادیاتور)

رادیاتورها به طور کلی به خنک کننده موتور گفته می شود که از طریق گردش آب در موتور و گردش در سلول های رادیاتور سبب کاهش دمای موتور می گردد. شرکت رایا مولد نیز واردات رادیاتور پرکینز و فروش آن را در ابعاد متنوع جهت دیزل ژنراتور 3 و 4و 6 سیلندر جهت فروش به مشتریان گرامی اعلام می دارد.

رادیاتور پرکینز 6 سیلندر
رادیاتور پرکینز 4 سیلندر
رادیاتور پرکینز سه سیلندر
  •     قطعات یدکی perkins (ترموستات)

وظیفه اصلی ترموستات این است که به موتور اجازه ندهد به سرعت گرم شده و سپس ، موتور در دمایی ثابت نگه میدارد.ترموستات پرکینز در سه وضعیت زیر قرار میگیرد:

حالت بسته: در صورتی که دمای مایع خنک کننده ورودی به ترموستات پایین تر از دمای موتور باشد ترموستات نسته است و در این حالت مایع مستقیما به طرف واتر پمپ میرود.

حالت نیمه باز: هنگامی که دمای خنک کننده افزایش یابد و حدود 82-91 درجه سانتی گراد میرسد ، ترموستات نیمه باز می ماند و اجازه میدهد که مقداری مایع وارد آب رادیتور و مقداری وارد پمپ شود.

حالت باز: هنگامی که دمای خنک کننده افزایش یابد و حدود 103-91 درجه سانتی گراد میرسد ، ترموستات همواره باز می ماند و تمامی مایعات خنک کننده ورودی از موتور به طرف رادیاتور میرود. در این حالت مجرای ورودی از موتور به پمپ کاملا بسته میشود. جهت خرید انواع ترموستات دیزل زنراتور پرکینز با مشاوران و واحد فروش شرکت رایا مولد در ارتباط باشید.

قطعات یدکی دیزل ژنراتور پرکینز ترموستات- لوازم یدکی دیزل ژنراتور پرکینز ترموستات – قطعات یدکی perkins ترموستات

  •  
  • لوازم یدکی دیزل ژنراتور پرکینز ( پمپ سوخت پرکینز یا پمپ انژکتور PERKINS)

در دیزل ژنراتور پرکینز سری 1103 ، 1104 ، 1106  پمپ به صورت آسیابی بود که این پمپ یک عضو دوار به نام رتور بکار رفته که در داخل محفظه پمپ حرکت دورانی کرده و با این عمل سوخت تحت فشار را بین انژکتورهای موتور تقسیم می نماید.این گونه پمپ ها معمولا جهت موتورهای بزرگ استفاده نمی شوند زیرا قادر نیستند فشار و حجم لازم سوخت را برای موتورهای دیزل بزرگ تامین نماید. جهت خرید پمپ انژکتور پرکینز یا تعمیر پمپ پرکینز با شرکت رایامولد در ارتباط باشید.

پمپ انژکتور پرکینز 6 سیلندر
پمپ انژکتور پرکینز 4 سیلندر
پمپ انژکتور پرکینز 3 سیلندر
    • قطعات یدکی دیزل ژنراتور پرکینز ( پمپ برقی سوخت پرکینز پمپ دستی سوخت پرکینز)

این قطعه در مسیر سوخت گازوئیل قرار گرفته و به دو نوع دستی و برقی تقسیم میشود. در نوع دستی پمپ سوخت پرکینز با حرکت اهرم نصب شده بر روی ان سبب حرکت سوخت از منبع به سر سوزن می شود ولی در نوع برقی با وصل کلید بر روی تابلو سوخت بر روی سوزن انژکتور قرار می گیرد. از جمله مزیت پمپ برقی نسبت به پمپ دستی سوخت ، هواگیری کمتر ان می باشد. نمونه پمپ سوخت برقی و دستی دیزل ژنراتور پرکینز موجود در انبار شرکت رایا مولد به شرح زیر می باشد.

پمپ دستی سوخت پرکینز 6 سیلندر
پمپ برقی سوخت پرکینز 4 سیلندر
پمپ برقی سوخت پرکینز 3 سیلندر
  • لوازم یدکی دیزل ژنراتور پرکینز ( پیستون )

وظیفه پیستون در موتور دیزل ژنراتور انرژی شیمیایی حاصل از احتراق که به سطحش وارد می شود را به انرژی مکانیکی تبدیل نموده و به حرکت در می آید این حرکت خطی به شاتون که واسطه پیستون و میلنگ است اثر گذاشته و شاتون هم میل لنگ را به چرخش وادار می کند. پیستون پرکینز به صورت تخت ، گنبدی و اشکال دیگر می باشد. شرکت های مطرحی چون ماهله و گوتزه آلمان کیفیت برتر و عمر طولانی نسبت به سایر سازنده های پیستون نظیر چین و ترک در ( تعمیر دیزل ژنراتور پرکینز ) دارند.

پیستون پرکینز 6 سیلندر
پیستون پرکینز 4 سیلندر
پیستون پرکینز 3 سیلندر
  • قطعات یدکی perkins ( رینگ موتور )

پیستون به تنهایی نمی تواند سیلندر را آب بندی و از عبور کمپرس جلوگیری کند بنابر این در ناحیه فوقانی آن جای رینگ تعبیه شده که در ان رینگ های پیستون نصب می شود .از جمله وظایف رینگ پیستون موتور پرکینز می توان به درزبندی محفظه احتراق و جلوگیری از نشست گاز حاصل از احتراق از طرف پیستون ، پاک کردن روغن از جداره سیلندر و جلوگیری از ورود آن به محفظه احتراق ، جلوگیری از ورود روغن به بالای پیستون یا محفظه احتراق و انتقال گرما از پیستون به جداره سیلندر که دمای پایین تری دارد را می توان نام برد.

قطعات یدکی دیزل ژنراتور پرکینز - لوازم یدکی دیزل ژنراتور پرکینز – قطعات یدکی perkins
رینگ موتور پرکینز 6 سیلندر
قطعات یدکی دیزل ژنراتور پرکینز - لوازم یدکی دیزل ژنراتور پرکینز – قطعات یدکی perkins
رینگ موتور پرکینز 4سیلندر
قطعات یدکی دیزل ژنراتور پرکینز - لوازم یدکی دیزل ژنراتور پرکینز – قطعات یدکی perkins
رینگ موتور پرکینز 3 سیلندر
  • قطعات یدکی دیزل ژنراتور پرکینز ( یاتاقان ثابت و متحرک موتور )

در موتور هر جایی که دو سطح دایره ای شکل ( که حداقل یکی از آنها حرکت کند) وجود داشته باشد از یاتاقان استفاده می شود. چون لنگهای میلنگ اجازه نمی دهند که یاتاقانها مانند یک بوش کامل مدور وارد محورهای ثابت و متحرک میلنگ شوند لذا این بوشها یه صورت دو قطعه نیم دایره ای ساخته می شود.نمونه یاتاقان های ذیل در موتورهای پرکینز 3 و 4 و 6 سیلندر و همچنین موتور های سری 4008-4012-4016  موجود در انبار شرکت رایامولد می باشد.

  • قطعات یدکی perkins ( واترپمپ )

هنگامی که موتور دیزل ژنراتور پرکینز استارت و روشن می گردد یا به عبارتی در محفظه احتراق انفجاری اتفاق می افتد، موتور دیزل ژنراتور گرم شده و در این وضعیت واترپمپ پرکینز آب را از رادیاتور دریافت نموده و از طریق ورودی سیلندر به درون محفظه و مجراهای موتور ارسال می گردد. سیلندر دارای یک ورودی و خروجی است که در ورودی سرسیلندر یک ترموستات قرار داده شده است و بر روی آن عددی نوشته شده که حداکثر دمای آب را نشان می دهد و سبب کاهش دمای موتور می گردد.

سایر قطعات لوازم یدکی دیزل ژنراتور پرکینز 

پمپ دستی سوخت پرکینز 6 سیلندر
قطعات یدکی دیزل ژنراتور پرکینز - لوازم یدکی دیزل ژنراتور پرکینز - قطعات یدکی پرکینز perkins - لوازم یدکی پرکینز سنسور روغن پرکینز سری 1300
سنسور روغن پرکینز سری 1300
قطعات یدکی دیزل ژنراتور پرکینز - لوازم یدکی دیزل ژنراتور پرکینز - قطعات یدکی پرکینز perkins - لوازم یدکی پرکینز
استارت پرکینز 2300

معایب استفاده از لوازم یدکی دیزل ژنراتور پرکینز غیر اورجینال

  • آسیب رساندن به قطعات اصلی همچون سیلندر ، پیستون ،بوش ، میلنگ و غیره
  • کاهش توان خروجی دیزل ژنراتور
  • گرم شدن موتور دیزل ژنراتور
  • آلایندگی موتور به دلیل عدم هماهنگی قطعات در کارکرد
  • افزایش مصرف سوخت و روغن ( افزایش هزینه های سرویس و نگهداری دیزل ژنراتور )
  • کاهش عمر مفید موتور
  • حادثه آفرین بودن در صورت خرابی موتور به دلیل استفاده فیک قطعات و عدم هماهنگی قطعات
  • ابطال نمودن گارانتی دستگاه شما در صورت استفاده از قطعات غیر اصلی

قطعات یدکی دیزل ژنراتور پرکینز – لوازم یدکی دیزل ژنراتور پرکینز – قطعات یدکی پرکینز perkins – لوازم یدکی پرکینز

نحوه دریافت قیمت قطعات یدکی دیزل ژنراتور پرکینز

  • ارسال درخواست از طریق ایمیل به RAYAMOVALLED@GMAIL.COM
  • تماس تلفنی با کارشناسان فروش شرکت رایا مولد در ساعات اداری (۹ الی ۱۷)
  • تماس در ساعات غیر اداری با شماره تلفن ۰۹۱۲۳۸۵۶۹۴۷
  • ارسال درخواست به واتس آپ شرکت به شماره ۰۹۱۲۳۸۵۶۹۴۷

سایر خدمات و قطعات ژنراتور دیزلی و گازسوز