تهران شهرک صنعتی چهاردانگه

RAYAMOVALLED@GMAIL.IR

ضربه گیر شاسی – لرزه گیر شاسی – لرزه گیر لاستیکی دیزل ژنراتور – ضربه گیر زیر شاسی ژنراتور گازسوز ضربه گیر لاستیکی دستگاه

لرزه گیر ضربه گیر شاسی دیزل ژنراتور تولیدی و مرجع فروش

شرکت رایا مولد تولید کننده قطعات لاستیک زیر شاسی با بهترین کیفیت آمادگی خود را جهت سفارش شما را به صورت تک و تعداد اعلام می دارد. لذا در صورت نیاز به ضربه گیر شاسی – لرزه گیر شاسی – لرزه گیر لاستیکی دیزل ژنراتور ، ضربه گیر زیر شاسی ژنراتور گازسوز و ضربه گیر لاستیکی دستگاه با کارشناسان شرکت رایا مولد ارتباط برقرار نمایید.

ضربه گیر شاسی – دیزل ژنراتور ( زیر شاسی دیزل ژنراتور و کف ) دیزل ژنراتور و یا ژنراتور گازسوز در هنگام کارکرد به دلیل لرزش های حاصل از قطعات مکانیکی درون موتور سبب لرزش و صدای ناهنجاری تولید نموده و همچنین ممکن است به سبب لرزش به خود موتور نیز اسیب رساند. لذا در این راستا استفاده لرزه گیر شاسی دیزل ژنراتور سب کنترل ارتشاعات دیزل ژنراتور می شود.

جنس لرزه گیر لاستیکی دیزل ژنراتور

استفاده از لاستیک فشرده در ضربه گیر شاسی دیزل ژنراتور و ژنراتور گازسوز ( ضربه گیر زیر شاسی ژنراتور گازسوز ) و قرار دادن پیچ مستحکم در داخل آن جهت اتصال به شاسی دیزل ژنراتور با آزمایشات کوناگون تکنسین های مجرب شرکت رایا مولد سبب افزایش دوام و کیفیت این قطعات لاستیکی شده است. میزان تراکم بالا لاستیک در این ضربه گیر دیزل ژنراتور سبب کاهش ارتعاشات دیزل ژنراتور می شود.

موارد استفاده از لرزه گیر شاسی لاستیکی در صنایع

دستگاه های صنعتی در معادن و کارخانه جات به دلیل سنگینی وزن در حدود چند تن همچون ژنراتور ها، دستگاه های برش ، سیم بر ها استخرها و … نیاز به ضربه گیر لاستیکی دستگاه دارند تا لرزش و ارتعاشات را دفع و از خرابی دستگاه ها به جهت حرکات مکانیکی جلوگیری به عمل آورد.

انواع لرزه گیر لاستیکی تولیدی شرکت رایامولد

·ضربه گیر شاسی دیزل ژنراتور لاستیکی

این ضربگیر بین شاسی دیزل ژنراتور و کف فنداسیون قرار می گیرد و از نوع لاستیکی بوده و به شاسی پیچ می شود. طراحی یک مجموعه ژنراتور با لرزش کمترو مناسب ارتعاش، کار بسیار گسترده ای دارد. عواقب لرزش ایجاد شده اطراف یک سیستم قدرت همچون دیزل ژنراتور می تواند بر تجهیزات حساس تأثیر منفی بگذارد و باعث ایجاد سر صدای بالا و حتی اسیب جدی به قطعات مکانیکی دیزل ژنراتور یا ژنراتور گازسوز شود. لرزش همچنین ممکن است به یک منبع نویز تبدیل شود یا سازه های دیگر را وادار به انتشار نویز کنید. به علاوه، ارتعاش نقش مهمی دارد به بارگذاری دینامیکی یک مجموعه ژنراتور بر روی ساپورت های آن، که به نوبه خود تأثیر می گذارد رابط ترکیبی ژنراتور/پایه با بقیه ساختار. به حداقل رساندن ارتعاش مجموعه ژنراتور می تواند هر دو انتقال انرژی را کاهش دهد سازه های ساختمان – یعنی بارگذاری دینامیکی ساختمان توسط ژنراتور تنظیم می شود و منجر به عمر طولانی تر اجزای مجموعه ژنراتور می شود. استفاده از لرزه گیر شاسی لاستیکی دیزل ژنراتور بین شاسی و ژنراتور از اهمیت بسزایی برخودار است.

ارتعاشات در مجموعه ژنراتورها ناشی از عدم تعادل چرخشی و پالس های قدرت در ترکیب موتور و ژنراتور رفت و برگشتی خوب طراحی موتور این عدم تعادل ها را به حداقل می رساند، اماآنها هرگز نمی توانند به طور کامل حذف شوند. با این حال،سازندگان مجموعه ژنراتور توانسته اند ارتعاش باقیمانده را به سطوح قابل قبول کاهش دهید اکثر برنامه ها با استفاده از جداسازی لرزش نصب لرزه گیر لاستیکی دیزل ژنراتور و توصیه مناسب طراحی فونداسیون دو جزء اصلی برای کاهش ارتعاش وجود دارد.مجموعه ژنراتورهای جفت شده با ضربه گیر زیر شاسی ژنراتور گازسوز جداسازها به ویژه در میرایی ارتعاشات فرکانس بالا و حاوی نیروهای رو به بالا پیش بینی نشده موثر هستند.

هنگام اندازه گیری و انتخاب نوع ضربه گیر شاسی لاستیکی برای یک ژنراتور مجموعه زیر 500 کیلو وات، تولید کنندگان مجموعه ژنراتور ابتدا بار روی هر لرزه گیر را تعیین کنید .تقسیم وزن واحد بر تعداد سوار می شود. نقاط نصب مشخص می شود با آگاهی کامل از موقعیت مکانی مرکز ثقل موتور به منظور ساخت بارگذاری روی هر پایه تقریباً برابر است و همچنین پیچ مناسب بر حسب رزوه ۸ و ۱۲ و ۱۴ و ۱۶ و ۱۸ و ۲۰ را انتخاب نماییم.

  • لرزه گیر شاسی بین دیزل ژنراتور و شاسی

این نوع ضربه گیر بین موتور دیزل و شاسی قرار می گیرد سبب  کاهش ارتعاشات می شود.این نوع ضربه گیر بین موتور دیزل و شاسی قرار می گیرد سبب  کاهش ارتعاشات می شود موتور و ژنراتور کوپل شده بر روی شاسی نصب میگردد. تراز میل لنگ موتور و شفت ژنراتور دینام برای عمر طولانی بسیار مهم است. این سفت و سخت اتصالات فقط به این دلیل امکان پذیر است موتور با دینام تک بلبرینگ جفت شده بر روی شاسی از طریق ضربه گیر دیزل ژنراتور بین شاسی و موتور ، شاسی و ژنراتور تراز و از ضربات و لرزش های پکیج جلوگیری مینماید. این ضربه گیر ها معمولا دارای رویه فولادی و داخلی لاستیکی  به صورت دایره ، لوزی ، مربع و مستطیل ساخته میشود.

  • ضربه گیر لاستیکی دستگاه های ثابت

از این ضربگیر جهت جلوگیری از فرسودگی استخرهای فلزی و مجزا نمودن دستگاه با کف فنداسیون صورت می گیرد.لرزه گیر شاسی لاستیکی یک قطعه از لاستیک است که بر روی دستگاه های ثابت نصب می شود تا از ضربه های ناشی از حرکت دستگاه ها جلوگیری کند. این قطعه عمدتاً برای محافظت از دستگاه های حساس و تجهیزات الکترونیکی در محیط های صنعتی استفاده می شود. ضربه گیر لاستیکی معمولاً به صورت پرس شده و با ضخامت و اندازه های مختلف در دسترس است. همچنین، برخی از ضربه گیر های لاستیکی با سطوح چسبنده برای نصب آسان بر روی دستگاه های ثابت مجهز شده اند.

فروشگاه ضربه گیر لاستیکی دیزل ژنراتور موجود شرکت رایا مولد

ضربه گیر شاسی – لرزه گیر شاسی – لرزه گیر لاستیکی دیزل ژنراتور – ضربه گیر زیر شاسی ژنراتور گازسوز ضربه گیر لاستیکی دستگاه
ضربه گیر زیر شاسی 16 در 16 قابلیت تحمل 2تن
ضربه گیر شاسی – لرزه گیر شاسی – لرزه گیر لاستیکی دیزل ژنراتور – ضربه گیر زیر شاسی ژنراتور گازسوز ضربه گیر لاستیکی دستگاه
لرزه گیر زیر شاسی 20*20 قابلیت تحمل 2تن
ضربه گیر شاسی – لرزه گیر شاسی – لرزه گیر لاستیکی دیزل ژنراتور – ضربه گیر زیر شاسی ژنراتور گازسوز ضربه گیر لاستیکی دستگاه
ضربه گیر لاستیکی ژنراتور :L:11 ,W:8.5  , :4.5 H و رزوه 12
ضربه گیر شاسی – لرزه گیر شاسی – لرزه گیر لاستیکی دیزل ژنراتور – ضربه گیر زیر شاسی ژنراتور گازسوز ضربه گیر لاستیکی دستگاه
 لرزه گیر شاسی گالوانیزه 16در6 دیزل ژنراتور
ضربه گیر شاسی – لرزه گیر شاسی – لرزه گیر لاستیکی دیزل ژنراتور – ضربه گیر زیر شاسی ژنراتور گازسوز
ضربه گیر لاستیکی ژنراتور :L:10 ,W:6  H:5.5,  و رزوه 16
ضربه گیر شاسی – لرزه گیر شاسی – لرزه گیر لاستیکی دیزل ژنراتور – ضربه گیر زیر شاسی ژنراتور گازسوز ضربه گیر لاستیکی دستگاه
لرزه لاستیکی ژنراتور :L:10 ,W:6  H:5.5,  و رزوه 12
نحوه اعلام قیمت لرزه گیر شاسی دیزل ژنراتور و ژنراتور گازسوز شرکت رایا مولد
  • ارسال درخواست از طریق ایمیل به RAYAMOVALLED@GMAIL.COM
  • تماس تلفنی با کارشناسان فروش شرکت رایا مولد در ساعات اداری (۹ الی ۱۷)
  • تماس در ساعات غیر اداری با شماره تلفن ۰۹۱۲۳۸۵۶۹۴۷
  • ارسال درخواست به واتس آپ شرکت به شماره ۰۹۱۲۳۸۵۶۹۴۷

سایر قطعات

1 نظر

پاسخ دهیدآدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند * نام شما