تهران شهرک صنعتی چهاردانگه

RAYAMOVALLED@GMAIL.IR

رگولاتور ولتاژ UVR6 مکالته رگولاتور AVR UVR6 ژنراتور

رگولاتور ولتاژ UVR6 مکالته  جهت تثبیت ولتاژ خروجی ژنراتور دیزلی و گازسوز بدون ذغال مورد استفاده قرار می گیرد. رگولاتور AVR UVR6  با سیم پیچ ژنراتور اصلی ( استاتور ) و سیم پیچ تحریک ژنراتور در ارتباط بوده و با حلقه بسته و فیدبک ورودی و خروجی جهت تنظیم و ثبات ولتاژ خروجی با دقتی 0.5 درصد ایجاد می نماید. در واقع  برد AVR UVR6 (ALTERNATOR VOLTAGE REGULATOR)  قطعه ای الکترونیکی که به طور خودکار ولتاز خروجی ژنراتور در  پارامتر استاندارد از پیش تعین شده را تثبیت حفظ  و جهت اطمینان خروجی با ولتاژ مورد نظر را جهت تغذیه مصرف کننده ایجاد می نماید. جهت خرید ویا مشاوره برد رگولاتور UVR6 مکالته اصلی ساخت انگلستان و جنس درجه یک ساخت چین با کارشناسان شرکت رایا مولد ارتباط برقرار نمایید.

نحوه عملکرد رگولاتور ولتاژ UVR6 مکالته  

همانطور که می دانیم در هنگام استارت دیزل ژنراتور یا ژنراتور گازسوز در رتور ژنراتور مقداری پسماند مغناطیسی وجود دارد و در این زمان که موتور شروع به استارت و به چرخش در می آید در این حالت در خروجی ژنراتور ولتازی در حدود 5 تا 35 ولت دیده می شود در این حالت رگولاتور AVR UVR6 ولتاژ خروجی را جهت تغذیه دریافت نموده و به تحریک ژنراتور اعمال مینماید. با بالا رفتن جریان تحریک توسط avr ، ولتاژ خروجی افزایش می یابد این پروسه توسط برد AVR UVR6 انقدر تکرار می شود تا ولتاژ نامی در خروجی ایجاد گردد. ضمنا باید یاداور شد که در صورت افزایش ولتاژ خروجی ، جریان تحریک توسط رگولاتور کاهش می یابد و در صورت کاهش ولتاژ خروجی ، جریان تحریک به صورت اتوماتیک توسط رگولاتور افزایش می بابد.

مشخصات فنی برد رگولاتور UVR6 مکالته

این برد تحت تکنولوژی SR7-2G ساخته شده و امکان استفاده به صورت تکفاز 220 و سه فاز 400 ولت را دارا می باشد. از جمله ویژگی های دیگر این برد ولتاژ خروجی 100 ولت DC اکسایتر ، دارای فناوری مدار مجتمع  و مدار هیبریدی با قطعات قدرت ایده آل ، دارای LED  با وضعیت های مختلف جهت نمایش کارکرد رگولاتور ، به صورت 50 هرتز و 60 هرتز ، پشتیبانی از موتورهای دارای سیستم PMG ، قابلیت کنترل از راه دور ، دارای انواع حفاظت ها همچون حفاظت کاهش فرکانس UFRO، حفاظت اضافه بار LED نشانگر زرد رنگ ، حفاظت کاهش سرعت LED نشانگر قرمز رنگ ، دارای خروجی 6.3 آمپر ماکزیمم ، قابلیت استفاده در ژنراتور بدون جاروبک یا براشلس و کارکرد در دمای 40- تا 70 درجه سانتیگراد و رطوبت 90 درصد را می توان نام برد.

سایر قطعات ژنراتور دیزلی و گازسوز