تهران شهرک صنعتی چهاردانگه

RAYAMOVALLED@GMAIL.IR

قطعات یدکی دیزل ژنراتور لوول lovol لوازم یدکی لوول

شرکت رایا مولد علاوه بر تعمیرات و خدمات پس از فروش دیزل ژنراتور لوول چین  با تجارب و دانش فنی ، واردات و فروش قطعات یدکی لوول lovol  را با کیفت و اورجینال جهت رفع نیاز مشتری تدارک دیده است . در ادامه این مبحث به طور کلی لیست و عکس لوازم یدکی لوول lovol   با کیفیت اشاره می گردد تا شما مشتریان گرامی از موجودی قطعات با خبر باشید. لوازم یدکی دیزل ژنراتور lovol لوول موجود در شرکت رایا مولد در سه مدل سری 1003و1004و1006  فعالیت دارد و لذا در صورت نیاز به قطعات یدکی دیزل ژنراتور lovol لوول با مشاوران و واحد فروش شرکت ارتباط برقرار نمایید.

قطعات یدکی لوول lovol اورجینال را از کجا تهیه نماییم؟

یکی از دغدغه های اصلی مشتریان گرامی خرید قطعات اصلی جهت موتور دیزل ژنراتور دست دوم می باشد که شرکت رایا مولد با توجه به ارتباط نزدیک با کمپانی لوول در جهت ارائه فروش لوازم اورجینال با خریداران گرامی اعلام همکاری می نماید. متاسفانه به دلیل ورود ساخت قطعات بی کیفیت سبب سردرگمی مشتریان شده است . در این راستا شرکت بهسان دیزل قطعات خود را با گارانتی و اورجینال لیبل دار به مشتریان عرضه می نماید. پس با توجه به بالا رفتن قیمت موتور دیزل لوول ، اشتباه محض می باشد که با استفاده از لوازم یدکی لوولlovol  فیک ، به موتور خود آسیب رسانیم.

معرفی لوازم یدکی دیزل ژنراتور lovol لوول  موجود شرکت رایا مولد

لوازم یدکی لوول (توربوشارژ یا سوپر lovol )

توربوشارژ ها دستگاهی هستند که هوای محیط را تحت فشار قرار داده و با چگالی بیشتر ، جرم زیادی از هوا را وارد سیلندر مینماید در نتیجه راندمان حجمی موتور افزایش داده که در نتیجه موجب بیشتر شدن قدرت خروجی موتور می گردد. در صورت نیاز به توربوشارژر دیزل ژنراتور lovol مدل موتور lovol 1003,1004,1006 به شرح عکس ذیل و خرید ان با ما تماس حاصل فرمایید:

توربوشارژر lovol
سوپر موتور دیزل loovl
توربوشارژدیزل زنراتور lovol

قطعات یدکی دیزل ژنراتور lovol لوول ( واترپمپ lovol  )

این پمپ از نوع گریز از مرکز و جابه جایی مثبت بوده که برای پمپاژ آب خنک کاری بین موتور و رادیاتور طراحی شده است. واترپمپ از طریق چرخ تسمه ، چرخ دنده و یا پولی از میلنگ نیرو می گیرد. در صورت نیاز به واترپمپ لوول سری 1003 ، 1004 ، 1006 و همچنین تیپ قدیم و فرگوسنی با شرکت رایا مولد در تماس باشید و نمونه واترپمپ های موجود در شرکت به شرح ذیل می باشد:

واترپمپ lovol
واترپمپ موتور دیزل loovl
واترپمپ دیزل زنراتور lovol

قطعات یدکی لوول lovol (رادیاتور لوول )

رادیاتور دیزل ژنراتور لوول به صورت فابریک توسط شرکت رایا مولد به فروش می رسد . رادیاتور یکی از اجزای اصلی در جهت خنک کنندگی موتور می باشد که در صورت خرابی و فرسودگی آن سبب افزایش گرمای موتور و کاهش عمر موتور می گردد. در صورت نیاز به رادیاتور دیزل زنراتور لوول 3 و 4 و 6 سیلندر با این شرکت ارتباط برقرار نمایید.

رادیاتور lovol
رادیاتور موتور دیزل loovl
رادیاتور دیزل زنراتور lovol

لوازم یدکی لوولlovol   ( استارت لوول )

استارت موتور سبب چرخاندن میلنگ و استارت موتور می گردد . استارت موجود به صورت فابریک و گیربکسی می باشد . شرکت رایا مولد فروشنده استارت دیزل ژنراتور لوول در مدلهای مختلف دیزل ژنراتور لوول شامل 1003,1004,1006 می باشد.لذا در صورت نیاز با ما در تماس باشید.

استارت lovol
لوازم یدکی پرکینز 4سیلندر استارت 12 ولت دیزل زنراتور پرکینز1104 قطعات یدکی دیزل زنراتور پرکینز رایا مولد
استارت دیزل زنراتور lovol
استارت دیزل زنراتور lovol

لوازم یدکی دیزل ژنراتور lovol لوول  ( سوزن انژکتور lovol )

این قطعه وظیفه پاشش سوخت در در داخل موتور لوول را دارد. به این صورت که  سوخت بر روی سوپاپ پاشش و با هوا مخلوط و انفجار رخ داده و سبب گردش میلنگ میگردد. در صورت عدم سلامت این قطعه سبب افزایش مصرف سوخت و دود سیاه بیش از حد میگردد. استفاده از سوزن انژکتور یا یونیت انژکتور فیک سبب کاهش عمر موتور و همچنین خسارات جانبی را به مصرف کننده وارد می نماید. شرکت رایا مولد با استفاده از تجارب خود در واردات قطعات لوول بخصوص سوزن انژکتور لوول 3 و 4 و 6 سیلندر اماده فروش می باشد و در صورت نیاز و مشاوره با ما در تماس باشید.

سوزن انژکتور لوول 6 سیلندر
سوزن انژکتور لوول 4 سیلندر
سوزن انژکتور لوول 3 سیلندر

قطعات یدکی دیزل ژنراتور lovol لوول ( اگزوز دیزل ژنراتور )

جهت خروج گاز و دود حاصل شده از احتراق موتور دیزل به خارج از اگزوز استفاده می شود . اگزوز های موتور پرکینز 3 و 4 و 6 سیلندر به ترتیب 2.5 ، 3 ، 3 اینچ میباشد. اگزوز دیزل ژنراتور به صورت معولی ، دوجداره ، دوجداره با عایق پشم سنگ توسط شرکت رایا مولد ساخته می شود. در نوع اگزوز معمولی تا حدی صدای موتور کاهش و دود از منیفولد خارج می شود ولی در نوع دوجداره با عایق پشم سنگ صدا بیش از 50 درصد صدای اگزوز و همچنین حرارت را کاهش می دهد. نمونه اگزوز های موجود به شرح ذیل می باشد.

اگزوز موتور دیزل لوول 6 سیلندر
اگزوز موتور دیزل 4 سیلندر
اگزوز موتور لوول 3 سیلندر

قطعات یدکی لوول lovol ( دینام شارژ )

در واقع یک ژنراتور کوچک می توان گفت که وظیفه شارژ باتری را دارد و بر روی ماشین الات همچون حمل و نقل ، موتور های ژنراتور و غیره نصب می گردد. که نیروی خود را از شفت گرفته و در دونوع 12 و 24 ولت موجود می باشد. کیفیت دینام شرکت رایا مولد با توجه به سوابق در نصب این قطعه بر روی موتور دیزل لوول با کیفیت و با عمر بالا می باشد لذا در صورت نیاز با ما در تماس باشید.

دینام شارژ 6سیلندر LOVOL
دینام شارژ 4 سیلندر LOVOL
دینام شارژ 3 سیلندر LOVOL

لوازم یدکی لوولlovol  ( قطع کن دیزل ژنراتور )

در مواقع اضطرار خصوصا در زمانی که موتور دیزل با کاهش آب خنک کنندگی موتور یا کم شدن روغن مواجه شد با ارسال سیگنال از سنسور آب و روغن دیزل ژنراتور به تابلو و از طریق برد به خاموش کن فرمان قطع سوخت به قطع کن داده شده و از طریق اهرمی که به قطع کن متصل شده سوخت موتور قطع و موتور خاموش می شود. در واقع قطع کن دیزل ژنراتور لوول نوعی حفاظت موتور محصوب می گردد. قطع کن لوول در دو نوع 12 و 24 ولت به صورت سه سیم می باشد.

سلونوئید 6سیلندر LOVOL
خاموش کن 4 سیلندر LOVOL
قطع کن 3 سیلندر LOVOL

معایب استفاده از لوازم یدکی دیزل ژنراتور lovol لوول غیر اصل

  • آسیب رساندن به قطعات اصلی همچون سیلندر ، پیستون ،بوش ، میلنگ و غیره
  • کاهش توان خروجی دیزل ژنراتور
  • گرم شدن موتور دیزل ژنراتور
  • آلایندگی موتور به دلیل عدم هماهنگی قطعات در کارکرد
  • افزایش مصرف سوخت و روغن ( افزایش هزینه های سرویس و نگهداری دیزل ژنراتور )
  • کاهش عمر مفید موتور
  • حادثه آفرین بودن در صورت خرابی موتور به دلیل استفاده فیک قطعات و عدم هماهنگی قطعات
  • ابطال نمودن گارانتی دستگاه شما در صورت استفاده از قطعات غیر اصلی

 

نحوه دریافت قیمت قطعات یدکی دیزل ژنراتور لوول

  • ارسال درخواست از طریق ایمیل به RAYAMOVALLED@GMAIL.COM
  • تماس تلفنی با کارشناسان فروش شرکت رایا مولد در ساعات اداری (۹ الی ۱۷)
  • تماس در ساعات غیر اداری با شماره تلفن ۰۹۱۲۳۸۵۶۹۴۷
  • ارسال درخواست به واتس آپ شرکت به شماره ۰۹۱۲۳۸۵۶۹۴۷

سایر خدمات و قطعات ژنراتور دیزلی و گازسوز