تهران شهرک صنعتی چهاردانگه

RAYAMOVALLED@GMAIL.IR

رگولاتور ولتاژ DSR رگولاتور AVR DSR نمایندگی فروش

رگولاتور ولتاژ SR7 – رگولاتور AVR SR7– برد AVR SR7 - برد رگولاتور SR7

رگولاتور ولتاژ DSR  جهت تثبیت ولتاژ خروجی ژنراتور دیزلی و گازسوز بدون ذغال مورد استفاده قرار می گیرد. رگولاتور AVR DSR  با سیم پیچ ژنراتور اصلی ( استاتور ) و سیم پیچ تحریک ژنراتور در ارتباط بوده و با حلقه بسته و فیدبک ورودی و خروجی جهت تنظیم و ثبات ولتاژ خروجی با دقتی 1 درصد ایجاد می نماید. در واقع  برد AVR DSR  (ALTERNATOR VOLTAGE REGULATOR)  قطعه ای الکترونیکی که به طور خودکار ولتاز خروجی ژنراتور در  پارامتر استاندارد از پیش تعین شده را تثبیت حفظ  و جهت اطمینان خروجی با ولتاژ مورد نظر را جهت تغذیه مصرف کننده ایجاد می نماید. جهت خرید ویا مشاوره برد رگولاتور DSR اصلی ساخت انگلستان و جنس درجه یک ساخت چین با کارشناسان شرکت رایا مولد ارتباط برقرار نمایید.

نحوه عملکرد رگولاتور ولتاژ DSR

همانطور که می دانیم در هنگام استارت دیزل ژنراتور یا ژنراتور گازسوز در رتور ژنراتور مقداری پسماند مغناطیسی وجود دارد و در این زمان که موتور شروع به استارت و به چرخش در می آید در این حالت در خروجی ژنراتور ولتازی در حدود 5 تا 35 ولت دیده می شود در این حالت رگولاتور AVR DSR ولتاژ خروجی را جهت تغذیه دریافت نموده و به تحریک ژنراتور اعمال مینماید. با بالا رفتن جریان تحریک توسط avr ، ولتاژ خروجی افزایش می یابد این پروسه توسط برد AVR DSR  انقدر تکرار می شود تا ولتاژ نامی در خروجی ایجاد گردد. ضمنا باید یاداور شد که در صورت افزایش ولتاژ خروجی ، جریان تحریک توسط رگولاتور کاهش می یابد و در صورت کاهش ولتاژ خروجی ، جریان تحریک به صورت اتوماتیک توسط رگولاتور افزایش می بابد.

مشخصات فنی رگولاتور ولتاژ DSR

رگولاتور DSR جهت ژنراتور دارای PMG و دارای پورت RS232 و RS485 جهت تنظیم پارامتر و تنظیم ژنراتور ، دارای منبع ولتاژ تغذیه تک فاز 40 تا 270 ولت AC ، محدوده فرکانسی 12 تا 72 هرتز ، حداکثر جریان خروجی 4 آمپر DC و جریان گذرا 12 ولت DC ، دارای دقت تنظیم ولتاژ 1 درصد از بی باری تا بار نامی ، 300 میلی ثانیه جهت بازیابی ولتاژ در 3 درصد مقدار تنظیم شده ، کنترل انالوگ از راه دور ، حفاظت در مقابل کاهش فرکانس و ولتاژ ، خروجی کلکتور باز ، ماژول دارای برنامع ریزی ، میزان کارکرد و  کارکرد در دمای 40- تا 70 درجه سانتیگراد و کارکرد در رطوبت 95 درصد میتوان نام برد.

امکانات رگولاتور AVR DSR ژنراتور سه فاز مکالته

این برد دارای فیوز محافظ 5 آمپر قطع سریع نوع F ( این فیوز ژنراتور را از گرم شدن بیش از حد در مواقع خرابی ژنراتور حفظ می نماید.)، دارای رابط ارتباطی  USB  اینترفیس با ماژول آپشنال، دارای انواع حفاظت های نظیر کاهش فرکانس و ولتاژ ، دارای مدار محافظتی دور پایین ، قابلیت کنترل از راه دور در ژنراتور های زیر تا 400تا100 کاوا توان ، کارکرد در دمای بالا و رطوبت بالا به دلیل جنس خوب این برد ، دارای وزن 300 گرم و ابعاد 13.3 در 9.5 در 6.2سانتی متر و قابلیت استفاده در ژنراتور های سری ECP ECO می باشد.

سایر قطعات ژنراتور دیزلی و گازسوز

پاسخ دهیدآدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند * نام شما